حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الرنک زنیه

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ
از امروز شروع کردم به رنگ زدن درها و پنجره ها
بعضیاشون اصلن رنگ نداره
بعضیا هم داغون...

کم کم درست میشه
به قول دوستی:
اینجوری شیرینتر هم هس!
  • ۹۳/۰۷/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

حاجی اره تلاش کن خو:)))
میگم حاج آقا این خونه رو بخرین از صابخونه.
خونه بهتون اجاره داده یا یک اسکلت خالی؟
:)

خانم مهندس قانع کردن نیست

راست میگن

هرچی آدما سختی بیشتر بکشن بعدا و در زمان عافیت بیشتر و بهتر بهشون میچسبه

:)

  • خانم مهندس
  • "به قول دوستی:
    اینجوری شیرینتر هم هس:"

    آره،دیگه خلاصه خودتو یه جوری قانع کن:)))
    وگرنه سخت میگذره.

    (من خودم استادِ این کارم:/)

    ضد زنگ هم قبلش یادتون نره

    :)

  • مهندس بهشت
  • حاجی مطمئنید خونه گرفتید؟؟؟؟؟؟
    inja mishe mishe gof:
    r.k    be animeyshene up:)))))
    rang zadan kheili bamazas! ye chizi to mayehaye ab bazi!!!
    خیلی رنگ زدن دوست دارم..
    بچه که بودم خونه مامانبزرگ بنایی بود اقاهه رنگ میزد من با حسرت نیگا میکردم :)) انقد دوست داشتم با اون قلموش رنگ بزنم ..اخرشم زدم..روزی که نیومد سرکار رفتم سر وقت دیوارا و رنگ زدم ..گند زدم ..در رفتم ..اقاهه فهمید ..خخخ ...بعد یه قلمو برام میورد منم کنارش دیوار رنگ میکردم اون اصلاح..دوباره کاری بوداا ولی خب مهربون بود اقاهه ..:)))
    چه لذت بخش...
    اگه تنگی نفس نداشتین لذت بخش ترم بود!
    +الان داشتم فک میکردم تنگی نفس نداشتین رنگ بازی میتونستین بکنین باهاش. :(
    khaste nabashid
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی