حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الماموریه الغیرممکنیه

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۲۴ ب.ظ
میگه:
حاجی چیکار میکنی اگه خانومت ازت بخواد دست از نسخه خطی و اینا برداری...
میگم: من عمرا زنی بگیرم که اینو ازم بخواد
از قبل هماهنگ میکنم خو!
میگه:
نه فک کن که بعد ازدواج ازت بخواد که کارتو عوض کنی
چیکار میکنی؟!
میگم:
بهش میگم شرمنده! برگرد خونه تون!!!
بعد یه عمری تازه راهمو پیدا کردم...
والا...
  • ۹۳/۰۶/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۴)

حالا باهاش منظقی حرف یزنید فکر کنم قبول کنه ها 
خونه بابا لازم نیستها
درسته که اوشون نباس همچون حرفیو بگه
ولی دلیل نمی شه که شما اونجوری بهش بگید
گناه داره :|

  • مهندس بهشت
  • هیچ وقت از این موارد پیش نمیاد
    مثلا طرف دکتره بره زن بگیره بگه دیگه دکتر نباش؟؟؟نمیشه که
    از الان مشخصه کار دیگه مشخص نبود یه چیزی
    به نفس میگی برو خونه بابات؟؟؟!!!!
    هان؟ هون؟ هین؟
    یعنی اینقد تو سر و مغز خودتو و ما میزنی که آآآآآآآآآآآآآآآی نفسم کو.
    که بهش بگی برووووووووووووو
    جای بسی تعجب.
    :"")))))))))
    pas say kon dar ayande be hamsaret hichvaght ebraz ehsasat nakoni ^_^""

    چرا؟!!خیلیم خوبه که:دی
    بچه که بودم داییم سرباز بود دائم میزدم پس کله تراشیدش
    اصن یه حالی میدااااااد
    حالا اون موداره 
    فک کنم بازم باحال باشه پسه کلش بزنم!!

  • بنای با ثوات
  • حق دارین و درست می گین...
    و باید بگم خیلی خوب این حرفتونو درک می کنم..
    ولی متاسفانه عمرا بتونین همچین حرفی بزنین...
     خواستم توضیح بیشتر بدم بی خیال شدم...
    خودتون بفهمین دیگه...
    :)))))))))
    pas say kon dar ayande be hamsaret hichvaght ebraz ehsasat nakoni ^_^
    پس گردنی که خشونت نیس
    ما وقتی میخوایم به یکی محبتمونو نشون بدیم پس گردنی میزنیم^___^
    vaaaaaaaaa
    pas gardani chiye??kheshanat khoonet zade balahaaaaa^_^
    شیطونه میگه.... اسغفرالله :|:|

    نخیر سرماخوردم گلوم مثه زرافه ای درد میکنه:|:|

    ایکون پس گردنی زدن به ویول

    اخیش راحت شدم 
    حالا میتونی بری خواهرم:دی
    ^_^
    alami jaaan ???!!
    ab yakh bedam khedmatetoon :)) aykone zabooon derazi :-P
    بعده عمریم نیمه گمشده تونو پیدا کردین:|

    ینی واقعن نفس بانورو میفرستین بره؟!!!اونم برا نسخه خطی؟!!:|:|:|

    نچ نچ نچ نچ
    ویول:|:|

    شما بیا یه لحظه اینجا خواهر:|
    بیا نترس کاریت ندارم:|:|
    avaaaaaaaaaaaaaal??

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی