حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الفوتبالیه الروحانیه

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۲۹ ب.ظ
میگه:
به کسی نگیا, ولی دارم میمیرم
میگم: چرا؟!
میگه:
سه روزه دارم هر روز میرم سالن, فوتبال!
میگم: مجبوری مگه؟!
میگه: باور کن هر دفعه تو رودربایستی قبول کردم!!!

+ رفقای روحانی انقد تو فوتبال قدرن که گهگاه روی قمیارو کم میکنن تو بازی
ولی نود درصد موارد خودشون دو تیم میشن و وارد بازی با غیرطلبه ها نمیشن
فقط بخاطر بداخلاقی و فحاشی هاشون تو بازی!!!
  • ۹۳/۰۶/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

خعلی دلم میخواد یبار ببینم طلبه ها با هم چطوری حرف میزنن! خیییییلی...:)))
  • مهندس بهشت
  • ما که فوتبالشو نو ندیدیم چی بگیم
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • آب قم چقد شوره!!!
    بعد از چن ساعت تو جاده بودن رسیدیم قم یه آبی به صورتم زدم، آب از رو صورتم رفت تو دهنم (!!!)
    شور بود!
    اول فک کردم صورتم انقد کثیفه که مزه ی شوری عرقشو احساس کردم!!!
    حال بهم زن هم خودتونید :))
    فحاشی طلبه ها یا غیر طلبه ها؟!
    یه چیزی متوجه شدین؟!!

    ویول اسممو الامی میگه؟!!

    اَ اَ اَ من چه ریز بینمممم
  • بنای با ثوات
  • واقعا ؟
    چه جالب...
    پست بزارین هاجی:دی

    ( همیشه برعکس عمل میکنن بگم تا وقتی برگشتم پست نزاره)
    روحانیون کلا فوتبال دوس دارن؟!!نع؟!!

    مام تو مدرسه هر روحانی ای برامون میاوردن اهل فوتبالو فوتسال بود!!
    :)))))))))))))
    khob bashe babajan

    پس پاشو برو بعد من بیا تو پستا:|:|

    ^__^
    elami jaaan chera ghahr mikoni kho?????????????!!!!!!
    asanesham man o to nadarim ^_^
    وا خو ساعت اینو میگه نیگااا 20.29 هه:|
    میرم پیش گمشدهو فیروزه ای اصن:|

    اصن بدم میاد ازتون ایشش:|:|
    efaaaaaaaaaaaaaa elami chera bahs mikoni ???!kho man avalam deh ^_^
    نو نو من اول بودم ساعتاشو نیگاا هیچ فرقی نمیکنه :دی
    yeki zang bezane 125 be dad elami berese :))))
    دیش دارا دیدام آ آ....دیش دارا.....

    اولـــــم^_^
    first

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی