حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الموتوریه

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۹ ب.ظ
رفتیم با موتور چرخ بزنیم تو جمکران
دلمون باز شه...
دلمون گرفت از تنهایی
برگشتیم...

+ این نیز بگذرد...
  • ۹۳/۰۶/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

میگذره ولی دمار از روزگار آدم درمیاره!

حاجی!
معتکف شید تو مسجد جمکران بلکه خدا دلش به رحم بیاد نفس خانومُ بفرسته دیگه!
اِ اِ از صبح هعی دارم فک میکنم یکیو تو دنیای مجازی میشناختم که کنکوری بود اصن یادم نمیومد

خوب شد اومدی منا اصن هرچی زور میزدم یادم نمیومدت:دی

یه وبه خوب صبح پیدا کردم دختره رتبش شده 21 کنکور امسال رفته وب زده روش مطالعهو برنامه درسیشو هرچی که مردم سوال کردنو گذاشته

واستا الان بهت بدم بیا بخون به درد من که خیلی خورد:)
میگذره امروز براتون خیلی دعا کردم 
نمیدونم چرا فقط میگذره تموم نمیشه :(
  • بنای با ثوات
  • هعیییییییی
    حاجی..می گذره...
    اینو نگیم چی بگیم..:))
    همون سیبَ س دیگه!
    akhey
    میگذره میگذره :)
    به زودی نفستون میاد. :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی