حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

انتظار النفس

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۵ ب.ظ
خیس عرق و در لباس منکراتی بودم که
خانم همسایه بالایی اومد حال و احوال
و اینکه اگه چیزی میخوام حتما بهش بگم
میپرسه خانمتون کی میاد؟!
میگم شاید این هفته, شایدم دیرتر...
هعی روزگار
  • ۹۳/۰۶/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

"این" رو فک کنم هاجی با تو بود مینا!!چون من تاجایی شواهد نشون داده درخت نبودم!!!


هاجی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به نظرتون برای بردن به پاسگاه خواهران باید بیان ببرنتون؟!!!
نع دیگه ترش میکنین

خخخ

(اخیش اصن این مدت که هاجی جواب نمیداد تیکهو اذیتو ازارو همه چی خونم چسبیده بود کفه پام , این مینا همش جواب ادمو میده ادم نمیگیرتش اصن)
سلام  حالم بد شد   حاجی اینقدر رمانتیک!!!!!

یعنی چی که نفسو بکشم شما رو کشتم  به قول المی حقققققق.


  • بنای با ثوات
  • هر چی مریم گلی گفته تایید می کنم..با یه آمین..:))
    اوه اوه دوستان باز این المی به مرحله خطرناکش وارد شد انگار!!!
    حس شعبون بی مخ بودن بهش دست داده!!!!!

    با عفت کلام ومتانت یه خانم متشخص هم انگار میونه اش شکرآبه'!!!

    لهجه خراسانی رو هم که بدون نشانه گذاری

    کامل و خشانت در کلامش داره داغون میکنه!!!

    دوستان همه دعا کنید لا اقل المی فردا مهربون

    باشه و قلدر بازی در نیاره

    شب بخیر:)
    تو خو که کوری خو

    چشاتو نمِبینه مو داروم زر مزنوم بعدِ مو اومدی نظر مدی مگی اصن جواب مور نددی؟!!

    بزنم تو سرت چشات بیوفته جلو پات؟!:|:|هااا:|:|

    اخه موتور برا تو پز دادن داره؟!اصن میتونی راه ببریش؟!خواهران میان میگیرنت میبرنت پاسگاه اونوخ کی میخواد بیاد درت بیاره ؟!ها؟! نع بوگو شما؟!!:|:|
    پاسخ:
    این با منه؟!
    :)))))

    استاد عزیزم من اصلا جواب نظر شمارو ندادم که!!!!

    چه مردم توهم زدن !!!!!

    دیدم حاجی داره پز جمکران و موتور میدادن

    منم اول نفس رو کشتم بعدش هم پز تخیلمو:)
    پاسخ:
    نفس رو کشتی یعنی حاجی رو کشتی...
    خدایااا من که تو حرم دعا کردم براش چرا همچین شد؟!!!

    عزیزم مینا اون من بودم نع حاجاغا اخه کجای اسمم به هاجی میخوره؟!!
    جنی شده فک کنم بسم ا... بسم ا... فووت فووت نزدیک من نشیاا:|

    یا هاجی جواب دادن من کورم نمیبینم؟!!O_O(ایکون الی که چشاشو چسبونده به مانیتورو داره میگرده دنبال جواب)

    بعله حاجی ماهم بلدیم تخیل کنیم

    آیکون جنایات ذهنی:)))))

    آیکون پز دادن قوی بودن قوه ی

    تخیل به حاجی:)


    خدا ان شاأالله دلتون رو نشکونه و زودتر خانومتون بیاد. :)
    پاسخ:
    ان شا الله
    یه روزم یه روزه
    والا...
    مینا جان سرت به جایی خورده؟!!
    خوبی عزیزم؟!!
    درباره کی حرف میزنی؟!!

    خرزوخانم که اینطرفا نیس منا تو ندیدی روحی جنی چیزی ع این ورا رد شه؟!!گویا داره با تو میحرفه این مینا فک کنم خیلی دوویده چون نفسش بالا نمیاد!!
    مناجان دیگه نفس نمیاد
    خخخخخ

     من دیدم خیلی تاخیر داره

    از اونجایی که به این جمله که دیر رسیدن بهتر از

    هرگز نرسیدنه اعتقاد ندارم زدم لهش کردم  خخخخخ

    اگه پرسیدن کی نفسو کشته نگی من کشتم ها

    درضمن گفت سلامشو به حاجی برسونم

    طفلی خیلیم نحیف بود دفاع شخصی یاد

    نداشت

    خخخخخخخخخخخخ

    آیکون خباث از سر وروی مین میباره:)
    پاسخ:
    نفس زنده اس تا حاجی زنده اس!
    حاجی ره
    حاجی واقعا نمیدونند مجردید؟نمیدونم چرا خانواده ها انقدر رو مستاجر مجرد اونم پسر حساسند 
    ان شا الله زودتر بیاد دیگه.بعدم که محرم صفره دیگه اخه کی؟ 
    حاجی امد یه کتک مهمونش کن 
    اول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی