حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الاعمالیه

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۵ ب.ظ
صبح زود رفتم با موتور کلی کار انجام دادم
رفتم مخابرات کل,نت قبلیو قطع کردم
تلفن ثابت ثبت نام کردم با شش ماه نت رایگان!
خواهرمو رسوندم حرم
و خودم تا سه رفتم سرکار...

+ جانم موتور...
  • ۹۳/۰۶/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۲۴)

سلام
موتور خوب است منم موتور را دوست می دارم اما حیف
اون نگین بالایی ینی این پایینی من نیستما نگین نگین نگف!

یا خدا:)چقدر کاااار:)خستهِ نیاشین واقعا:)

وای موتور!

mobarake.
kheyli bad shodida
haji rasti 1chi yadam omad alane migam ^_^
khob alan na berambiroon omadam migam
بالاخره باید یه چیزی باشه که بشه باهاش رفت عینک جدید گرفت:|شماره چشام فک کنم 2 نمره رفت بالا سرش:|
واه واه واه
چشام کور شد تا اینگلیسیه فارسی نوشتو به فارسی ترجمه کردم:|:|:|

میرم ع یسرا میگیرم^__^
یسرااااااا پاشو بیا جایزه منو بدهههه:|:|
کمتر از 60 هزار تومنم قبول نمیکنم:|:|
همینی که هـَ
حالا موتورو الصاق کردن ب خواهر گرامتون
یا خواهرتونو الصاق کردن ب موتور گرامتون؟؟؟ دی:

اولی 1 مسئلس!
دومی 1 مسئله
ک دوتاشون باهم میشه 2 تا مسئله!





جایزمو بدین میخوام برم^__^

المی جان بیخود اینجا کمین نکن برا جایزه ما درسمونو تموم کردیم حاجی هنو مدرک ندادن اونوخ شما جایزه میخواین؟؟
3 اسکوپ بستنی
و شامم مونده تازه :)))


این وقته شب 8 نفر اینجا چیکار میکنین؟!!
برین بخوابین دیگه :|

منم مرم اینجا یکم بی نظارت بمونه بزننش راحت شیم(اوف حرفم چه دو پهلو شوداا الان مععلوم نی بزننش منظور چیه:دی هویجوری خوبه)

من امروز اصن قدرت جمله بندیم رفته چسبیده به سقف بس که قشنگ میحرفم:|:|
گفتن: ایولا مخابرات ...6ماه نت رایگان...کی وصل می شه اونوقت

^__^
جایزمو بدین میخوام برم^__^
من الان حرف یسرا رو کشف موکولم^__^

خسته نباشی حاجی ...
واقعن جانم موتور
  • بنای با ثوات
  • hd ,gh lohfvhj...6 lhi kj vhd'hk...;d ,wg ld ai h,k,oj.
    یعنی آخر ضدحال اینه کلی تایپ کنی بعد اخرش سرتو واسه تایید بالا بگیری ببینی همه اش انگلیسیه..
    خودتون کشف کنید چی گفتم..به من چه اصن..:))
    اتفاقا فقط  ادبیاتم تو راهنمایی زیر خط فقر بود همش 16 17 میگرفتم^__^
    وارد دبیرستان که شدم اصن جزو اولای کلاس بودم همش 20 بود درسم بعلههه:)


    میگم چه ادبیاتت ضعیفه پس بگوووووووو

    پایه ات ضعیفه !!!!!!

    کسی که کلاس اول بپیچونه عاقبتش میشه

    ایشون!!!!!

    بیست رو معلم بهت داده شما نگرفتی استادم:)
    بهترررر یه عالمی دعام میکردن اونوخ:دی
    گریه کن چون ما ع 12 ماهِ سال 13 ماهشو مشهدیم بعلهههه^__^

    من کلاس اول که بودم فک کنم فقط 1 ماه رفتم مدرسه همش مشهد بودیم
    تازه معدلم 20 هم شد :دی

    همچین بچه باهوشیم من^___^
    التماس دعا منا جان:)
    ممنون از هشدارت منا جان:)


    حالاخدارو شکر برگشته شهرشون مشهد نیست وگرنه
    .
    .
    .
    .
    .


    الان مینی در کار نبود

    آیکون گریه min
    اهم مینا:|:|(ایکون الی طلبکار دست به کمر)
    مین جان عزیزم مواظب باش پشتته زود فرار کن تازه میخواد منم بزنه.خوب شد گفتی شایذ منم روزه گرفتن 
    نوموخواممممم دیر رسیدم

    همش تقصیر محدثه س منو به حرف گرفت:|:|نومام:|:|


    سلام من به توصیه منا جان ازدست استاد در رفتم والان جرات ندارم برم

    پست های پایین رو نگاه کنم!!

    دوستان فردا دحوالارض میباشد من اطمینان دارم همه دوستان

    میدونن چه روزیه اگر هم کسی نمیدونه

    اونایی که میدونن به اونایی که نمیدونن بگن

    والا ...

    خلاصه کلام فردا یکی از چهار روز ممتاز

    وتوصیه شده به روزه است

    دوستان هرکدوم روزه گرفتن

    اینجانب نیز التماس دعا دارم:)

    یه نماز هم داره که صبح با ید بخونین...

    تقبل الله...

    کسی تسبیح منو ندیده؟؟؟

    خخخخخخخخ
    مبارک باشه حالا موتورتون چیه از اون بزرگهاست؟

    پاسخ:
    نه ازین معمولیاس...
    :))

    حاجی رفته تو کار پز دادن و اینـــــــــــــــــــــــا...
    هوم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی