حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الاکرادیه

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ب.ظ


اینم یه حدیث از بنده:

کرد مَرده!


+ هرچند یه بار نزدیک بود کردای عزیز جان مارو به جان آفرین تسلیم کنن

که ما مقاومت کردیم و جون ندادیم!!!

:)))

++ فک میکنم ماجراشو قبلا گفتم، حتما گفتم!!!

  • ۹۳/۰۶/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۳۶)

کجا گفتی حاجی...من یادم نمیاد

عجب !!!بالاخره یه حاج عاغا از کردها تعریف کردن

مننن؟!!من؟!!!من اصن گفتم منا؟!!!نع مهندس تو بوگو؟!!

منا درکت میکنم منم هروق میخوام درس بخونم احساس میکنم همه دارن صدام میکنن حتی گل قالی 
اره والا مهندس بهشت من نشستم درس میخونم هی المی میاد منو صدام میکنه 
ایکون چغولی کردن منا:-)
منا در نرو که هم تورو میخوام بزنم هم اون مینو:|

کیسه بوکس امروز که یافت شد :دی
حاحی راست میگه ها این مین والمی به جون هم میوفتن عالمی داره ها دی
المی جان حق با تپ این مین هی پشت تو غیبت میکنه وگرنه مم که میدونم ادبیات تو خوبه جمله هم خیلی  راحت میشد بفهمی:-)
من کُردَم. ولی این که میگی مــَــرده... صبر کن ببینم.......
مینا:| اون بچه هم دقت کنی "ّب" و "ی" کنار همن خو دستم اشتب خورده:|:| بزنم تو سرش:|
من یکم فک کردم رو جملم یه این نیجه رسیدم که داشتم میگفتم:

یه ماجرا گفتین که زلزله میخواسته جونتونو بگیره یکیم یه گروه یا ادمی بوده ولی کُرد نبوده مطمعنممم که کُرد نبودن. اها اونارو میگم ,اون آدمه هم کُرد نبودش^___^(فقط یه کوچولو خلاصه شده بودش:|)

من چه باهوشم:| یاد بگیرین:| مناو مین:| واقعن؟!:| نچ نچ نچ نچ:|
هوووی مینا حرف مَزِ که چُنو وَ تو زنُم هر تیکِ تو وَ یَ جا اوفته هاا:|:|:|




یادم نیس گفته باشین
اهم حداقل بزارین پشتمو بهتون کنم جلو روم نگین اینارو :|

ادبیاتو!!یادم نیس ولی بالاترین درصد عمومیم اول دینی بود بعدم ادبیات^__^ 50 اینقدرا بود فک کنم!! وقت داشتم 100 میزدمااا^__^

اون جمله هه رو هم منا جان خودمم نفهمیدم چی گفتم دو تایی یکم روش فک کنین شاید یه چیزی از توش بشه دراورد هان؟!!نظرت؟!!


ببین مین جان من به جای شمابودم فرار و بر قرار ترجیح میدادم و در میرفتم الان المی برسه پوست جفتمون میکنه.یا انقدر جیغ میزنه که دیگه ما غیبتشو نکنیم
ببین المی جان مین قصدی نداشته فقط شوخو بود 
منا جان به نظرت کسی که بچه رو مینویسه یچم ادبیات رو تو کنکور

چند درصد زده؟؟؟؟

آیکون زبان فارسی زیر سوال رفته!!!!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زبان فارسی

بفرما شاهد از غیب رسید0_o

مین جان واقعا حرف خوبی زدی من اول فکر میکردم.جمله بندی من افتضاحه بعد با دیدن المی امیدوار شدم المی جان خودت ببین چیزی ازش میفهمی؟
الان خدارو شکر کردم استاد دهخدا قبلا فوت نمودن

وگرنه الان بادیدن جمله بندی استاد المی ایشون

هم درطی اقدامی نه چندان صحیح خودکشی میکردن و

جان به جان آفرین تسلیم می نمودند

استاد گرام ادبیات رو چند درصد زدی ؟؟

خجالت نکش بگو دم گوش عمو:))))
آقا سید شما بزرگوارین،شمام دوست مایین.مام ارادتمند سادات بزرگوار و روحانیون عزیز هستیم،سادات روحانی که جای خود دارن
عاقا من حرف مینا رو واضح بگم یچم یکم ماست خورده سردیش کرده نصفهو نیمه حرف میزنه

منظور همون ماجرای جان تسلیم کردنتونه نگفتید

فقط یه جا گفتید که زلزلهو یکی دیگه که کرد نبود مطمعنممم .اها اونا ,کرد نبود(چیزی ع جملم فهمدین به منم بگین لدفا)
اون پست بالاییه نظر توش ثبت نمیش!!!!
کرد و لر و بلوچ و ترک و....همه ی قومیت های ایران خوبند،
حالا نمدونم میشه بهشون گفت اقلیت یا نه.اما خب اکثریت ایران با ترکیب این اقلیتا درست میشه دیگه!!!!
اقعا هم اینطوره! 
زناشونم همینطور... حرف بزنن سر حرفشون میمونن! 
قال حاجی.... حدیث زیبایی فرمودین... یه صلوات بفرستین ((:
به به می بینم ذکر خیره منه :))
راستی!
حاجی ما م یادمون نمیاد که گفته باشید...
رقصشونم مردونه س حتی!
خیلی جدی!
بی لبخند اصن حتی تر!

  • حاجاقا سید احمد برقعی
  • العذرخواهیۀ...

     

    جا داره عذر بخوام از دوستانی که دوست حاجاقان

    تذکر واصل ، وصول شد

    درون صنفی بوده انتقاد بنده ، باید خصوصا به عرض می رسوندم...

     

    ارادت مند

    والا!!!

    حاجی الاکرادیه ینی چی خدایی؟! :))))))
    نگفتی حاجی؛)
  • بنای با ثوات
  • مطمئن باشید که نگفتید..جدی..
    :))
    بیا حاجی یکی یکی داره موافقای من اضافه میشه
    من به عنوان کسی که بایگانی رو زیر ورو کرده هیچی ندیدم دوباره دوباره
    ،

    دوباره فایده داره .

    تعریف کنید پلیز
    آقا فهمیدم حاجی از بس تنبله نخواسته خاطراتشو تایپ کنه گفته بذا بگم گفتم اینا بیخیالش بشن دی

    منکه یادم نیس گفته باشین
    یعنی منو این همه خوشبختی محاله.یهو از زیست خوندم آمدم اینجا دیدم شما پست گذاشتید هیچکی نی اول شه
    کردها فوق العاده خوبند در همسایگی یکیشون داریم.
    من که خاطرات تون نشنیدم دوباره بگید حاجی 
    اول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی