حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المجبوریه

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ب.ظ
دیگه خیلی از بالا دارن به ما فشار میارن واسه تبریک گفتن!!!
مجبورم دیگه
مجبووور!

روز همه پاستیلیا
لواشکیا
صورتیا
مبارک...

+ خوبه؟
راضی شدین؟
(از اتاق فرمان اشاره میکنن خوبه, خرابش نکن دیگه)
:)))
  • ۹۳/۰۶/۰۶
  • حاجی ره

نظرات  (۴۲)

سلام
 خسته نباشید 
 موفق باشید آبجی
 الهی زودی خوشبخت بشید  و...
 بهم سر بزن
 
حاجی جان مثبت اندیشی هااااااااااااااااااااا
  • خانم هموستات
  • پنکه سقفیا همون سمفونی معروف تو کوچه و خیابون و مترو و ... است
    آقایون همه با هم سر ها به راست حالا به چپ حالا دنبال کردنه سوژه
    آقایون آقایون اونو بی خیال یکی بعدی داره میاد.دوباره یه چرخش کامل و بدرقه دختر خانم
    min فقط 33 تا بود
    اونم ماله یک ماهه که نت نداشتم پستامو بذارم
    میشه روزی یک پست
    اونقدم زیاد نیست

    حاجی جان دارم برات...
    پاسخ:
    چی داری برام؟!
    کادو؟
    هدیه؟
    سوغاتی؟
    تحفه؟
    سورپرایز؟
    :)))
    حاج اقا با این پستتون داغ دلمو تازه کردید...دلمان پاستیل خواست...هعععی خدااااااااا.....ولی معده مون قبولش نداره ازش جدا موندیم...هععی

    +صورتی نه..فقط سبز وآبی...


    ++ما دیشب حرم حضرت خانم بودیم..دعا کردیم خانم فاطمه معصومه(س)دست خانمتونو بزارن تو دستاتون...
    دقیقن توی وبتون بودم و میخوندم اینجا رو ولی حوشله کامنت نداشتم..الان اومدم کامنت بدم ...:-)
    پاسخ:
    لطفتون مزید...
    همین که به یادمون بودین مارا بس
    خدا خیرتون بده...
    ممنونم.
    شکلاتیا رو هم اضافه کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :((((
    پاسخ:
    اونجوری منم دخترم!!!
    :)))
    ما که پاستیلی نیستیم
    اون دوتای دیگه رو قبول میکنیم :دی
    خیلی ممنون حاجی!
    ایشالا روز آخوندا بشه ما به شما تبریک بگیم :))
    روزی ندارید جدی؟ :دی
    پاسخ:
    هفته دامپزشکی داریم
    ولی روز آخوند نه!
    بعد میگن مملکت آخوندا!!!
    شما ک انقد واردید چرا تا حالا شوهر...آخ ببخشید،چرا ازدواج نکردید؟
    عجیبه جدن...
    به مسئولین گفتید؟:-) 
    پاسخ:
    هر چه میکشیم از همین مسیولینه
    والا...

    + قبلا بیشتر زیارتتون میکردیم.
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • حاجی دخترا آدم ترن!
    چرا؟!
    چون تکامل یافته ترن!!!

    پاسخ:
    ولی پسرا جهش یافته ترن!!!
    :)))
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • مرسی حجی!
    روز دخترتونم مبارک!
    پاسخ:
    روز دخترم؟!
    یه جوری میگین انگار دخترم دانشگاه میره
    :)))
    حاجی دلتون میاد این جوری بگید!!! همین پاستیل و لواشک خوری و صورتی پسندیای خانماست که به نفع آقایون میشه دیگه...
    ای حال میکنم خانمتون عاشق همه ی اینا باشه بعد ما این پستو نشونش بدیم   :-) 

    پاسخ:
    فک کردین این پستو نگه میداریم؟!
    زارت میزنیم میترکونیمش که نبینه
    :)))
  • خانم هموستات
  • حیف روز پسر نداریم که از خجالتون در بیایم ولی از همین تریبون استفاده کرده و بابت تبریکتون تشکر ویژه ای میکنیم همه
    یوزپلنگا
    پنکه سقفیا
    همیشه گرسنگان خانه

    پاسخ:
    یوزپلنگ رو به عنوان تعریف قبول میکنیم
    ربط پنکه سقفی رو نفهمیدیم
    گرسنگیمون هم تقصیر مادر و خواهر و همسرامونه!!!
    :)
    اوهووووووه :))))))
    +ان شا الله بهترین دخدر گیرتون بیاد! :)
    پاسخ:
    ان شا الله
    به دعای خیر دوستان
    جالبه! دخترا عادم نیستن اونوقت شما دربدر دنبال یدونشونی ... چکاریه خب حاجی؟! دخدرا عادم نیسدن که... :)))) زن میخوای چیکار؟!
    پاسخ:
    اونی که من دنبالشم عآدم نیس
    فرشته اس...
    حاجی عرب پاستیل و لواشکو خوب اومدی اصلا آدم روانی این دوتاس به مولا
    پاسخ:
    آدم که نع!!!
    دخترا
    :)))))))))

    + خودم کیف کردم ازین جوابم!
    حاجاغا الان ما در پوست خود نمیگنجیم که شما بصورت کاملا زنده پاسخگویید...:)))))
    پاسخ:
    ما واسه پوستتون نگران شدیم!
    :)))))
    آی حاجی ..........
    قبول عاغا قبول
    پاسخ:
    چیزی بود که از دستمون برمیومد
    والا...
    :)
    اگه شناخت تون از علایق دختر ها درهمین حده...
    همون بهتر که هنوز مزدوج نشدید :)))

    - این روز رو به همسر صبور حاجاغا تبریک میگم
    -شما هم وقت کردی یه تبریک درست و درمون بگو....
    پاسخ:
    دس شما درد نکنه!
    شما دعا کنین ما مزدوج شیم که به شناخت درست از دخترها برسیم
    والا...

    + چقده خوب ایشونو میشناسین!
    ایشون واقعا صبورن!
    :))))

    + اصن از اول اشتباه کردم که قبول کردم تبریک بگم!
    ؛)
    اوه اوه انگاری خیلی خسته ام ها منظورم وبلاگ بود .

    همینه دیگه استاد المی نباشن من هی تند تند سوتی میدم

    من برم تا بیشتر از این سوتی ندادم

    شب بخیر حاجی دعای کمیلی ،دعای ندبه ای

    چیزی خوندین التماس دعا
    پاسخ:
    موفق و موید...
    عااااااا پاک باخته عجب دستت تنده!!!!

    وبلگتو دیدم فقط امروز فکر کنم بالای ٢٠تا متن جدید گذاشتی!!!!!

    من هر هفته ای یه بار ۵تا به زور آپ میکنم!

    شما چقدر فعالین!
    پاسخ:
    آدم که پاک باخته باشه اینجوری میشه...
    همسر* :))))
    پاسخ:
    به ایشون میگن: مخاطب زرنگ!!!
    وااای حاجی چه تبریک چندشی گفتییید :)))))
    اما سپاس گزاریمممم واقغا و عید رو به شما و روز ذختر  رو به همشر محترمه تبریک عرض مینماییم...لبخند
    پاسخ:
    تبریک زورکی بهتر از این نمیشه!

    من از طرف خانمم از شما تشکر میکنم
    ؛)
    پاک باخته استاد المی عزیزم صبح کوپن نتشون رو مصرف کردن در

    راه وبلاگ بنده

    الان هم دارن درس میخونن حتما.آخر شب شاید یه سر بیان.

    در ضمن الان وقت نمازه مخاطبا دارن نماز میخونن اینجانب هم ریا نشه بین دو نیمه

    اومدم اینجا.

    حضرت مهدی(عج) :ملعون است هرکس که نماز مغرب را بعداز طلوع ستارگان در آسمان و نماز صبح را بعد از نا پدید شدن ستارگان بخواند

    آیکون min با دو بال رو به آسمان در حال پرواز

    آیکون minمعنوی
    پاسخ:
    خیلی چهرتون نورانی شده استاد مین!
    :))))
  • خانم کاکتوس
  • وای شما چه جالبید :)
    جدی جدی شما روحانی هستید ؟
    ممنون از تبریکتون ولی من پاستیل دوست ندارم :)
    پاسخ:
    اگه خدا قبول کنه!
    پاستیلا رو میدیم به بغل دستی
    واسه شما لاک میزاریم!
    :)))
    اینجا چقد سکوت و کوره
    المی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هر 6 دقیقه یه پیام میدید چرا؟؟؟؟؟
    سرعتی کار کنید خوووووووووووو
    پاسخ:
    حالا یه شب بچه جیغ ویغ نکرده
    شما باس صداشو دربیارین؟!
    :)))))))
    من سوغاتی گرفتم ولی نمیدونم چجوری دست شما و بچه ها برسونم
    کاش می شد فرستادشون
    پاسخ:
    مشکل ما هم واسه دوستان همینه
    خیلی دوس داریم بهشون هدیه ای یادگاری چیزی برسونیم
    لیکن...
    من نفهمیدم قضیه چیه ما ک پول نداریم جاش اشپزی میکنیم دی:
    سفارش بدین
     ما میپزیم:))))))))))
    البته کتابم میتونیم هدیه بدیم
    حالا داستان چیه؟

    حاجی مامنتظریم روزمونو تبریک بگین دی:
    پاسخ:
    نمیدونم!
    ولی فک کنم خانمم ترشی دوس داشته باشه
    دیگه...
    چیزای خوشمزه درس کنین بیارین دیگه
    من به سلیقه شما اعتماد دارم!

    + دوستان از استاد میم, حضرات ف.ن و نگین الگوبرداری کنن!
    شماها چیکار کردین واسه خوشبختی ما؟!
    والا...

    + عاغا چقد دیگه تبریک بگم؟!
    خواستیم یه بار تبریک نگیم
    صد تا تبریک ازمون کشیدین!!!
    والا...
    جنس به این مشخصی
    والا
    میگم ولی عیدی رو به همه میدن هاااااااااااااااااااا
    پاسخ:
    ما به هیشکی نمیدیم
    ولی میگیریم!!!
    حالا که اینطور شد براتون تن تاک هم میخریم...
    :)))))

    کرم حلزون...رژودرم...و بقیه...

    + ) خودم اعصابم داغون میشه از بس تبلیغ میکنن...حالا یکی نداشت...دلش خواست...ان شاء الله اون دنیا جواب پس میدن...والا...کلِّ تبلیغاتُ فیلما و اینجور چیزا شده تجملُ تجملُ تجمل...
    پاسخ:
    من شمارو بعنوان الگو به سایر دوستان معرفی کردم
    ضایعمون نکنین
    والا...
    یکی جواب منو بده
    نفس کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش
    رمز عوض شده آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    نفس عمیق...
    حالا یه بار دیگه امتحان کنین!
    دیگه مجبوری قبول می کنیم ...
    روز خانم آینده شما هم مبارک...:D

    پاسخ:
    امیدوارم دوستان خوبی واسه هم بشین
    هرچند من اجازه نمیدم خانمم زیاد بیاد نت!
    ؛)
    رمز عوض شده آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    عوض شد به همون قبلی
    خب به اینا تبریک گفتی به مام عیدی بده والا
    پاسخ:
    استاد ما هنوز در جنسیت شما مرددیم
    اونوخ شما عیدیم میخوایین؟!
    والا...
    خرد کن پلین با من...

    :))))))))))))
    وای دلم...:))))
    پاسخ:
    نمیشه یه مارک دیگه بگیرین؟!
    از مارکایی که انقد تبلیغ میکنن بدم میاد.
    با تشکر

    + دوستان!
    از ایشون و استاد مین یاد بگیرین!
    اینا باس براتون الگو باشن
    والا...
    فاکتورهای دخترانه دیگه ای پیدا کنید
    اینا که گفتین به ما نمیخوره! :)))))

    ما همچنان منتظر تبریک روزمان هستیم.
    پاسخ:
    دیگه دارین بهونه میگیرینا
    :)))))
    اوخی بی همسری بیداد میکنه:)

    همین مردهایی که زیاد بی همسری میکشن وقتی

    همسرشون میاد میذارن تاج سرشون

    فاطمه خانم(اسم مستعار همسرتون به انتخاب منه چون فکر میکنم یه همسر تون یه فاطمه نامی هستن)

    قدر حاجی رو بدون رو جهازت حتما آگرین داشته باش.

    یا نه بذار من برا کادوی عروسیتون میارم
    پاسخ:
    فاطمه جانم!
    عزیزم لطفا آگرین نگیر
    استاد مین تهیه شو تقبل کردن!!!
    با تشکر


    + دوستان!
    یاد بگیرین
    هنوز یه ماه نیس اومدن
    انقد به فکر حاجی و خانومش هستن
    اونوخ شماها چی؟!
    واه واه واه
    من از رنگ صورتی خوشم نمیاد،به پاستیل هم حس خاصی ندارم

    لواشک  هم زیادیش دلمو میزنه...

    به عنوان یک تبریک طنز برا وبلاگ شاید افتضاح نباشه

    ولی جدی میگم اگه به همسرکم همچین

    تبریک لوسی بگین

    شما میمونین

    همسرتون

    ماهیتابه ی دوطرفه ی

    آگرین.

    وملاجکم:)))


    پاسخ:
    کتکشم شیرینه
    ما استقبال میکنیم...

    + فقط بیاد

    0_O

    الان با دخترا بودین؟!!!!!!!

    پاسخ:
    پ ن پ با حوزه علمیه قم بودم!!!
    :))))
    دوست داشتید که بهتون میگفتن دختر...والا...

    + ) تازشم رنگ صورتی ملایم قشنگِ...
    + ) لواشکم برا یه خانومِ باردار که ویار کرده خوبِ...[هنوز تجربه نداریم]...
    + ) پاستیل هم نظری ندارم... :))))
    پاسخ:
    شما بهتر میدونین
    چی بگیم دیگه ما؟!
    والا...
    :)
    :))))
    خدا پدر افکار عمومی رو بیامرزه که حریف حاجی شد ^_^
    پاسخ:
    خدا مادرشم بیامرزه...
    کی زووور کرد؟؟؟هوم؟؟؟
    پاسخ:
    افکار عمومی!!!
    صورتی رو خوب اومدین...چون اهل صورتیَ م بیشتر تا دوتایِ بالا...البته لواشک خوبه اما پاستیل دوست نمیدارم زیاد...
    پاسخ:
    ما هیچکدومشو دوس نمیداریم
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی