حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الثابتیه الشهریوریه

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ
اگه سوال یا کامنتی دارین
که انتظار دارین جوابشو بگیرین
همینجا کامنت بزارین
لطفا پلیز خواهش میکنم

با توجه به اینکه بنا به معذوریتهایی
اکثر کامنتا بی جواب گذاشته میشه
واسه اینکه جوابگویی به کامنتی فراموش نکنم
و ایضا بین کامنتها و پستهای دیگه مفقود نشه!
این پست ثابتو اختصاص دادیم به پاسخگویی...

+ کامنتای مرتبط رو تایید میکنم
(صرفا جهت تخصصی موندن پست)

++ خصوصی ها رو هم جوابگوام
به شرط اینکه آدرس داشته باشین
متاسفانه با ایمیل میونه ای ندارم...
اگه شماره بزارین
سعی میکنم با شماره دومم جواب رو اس کنم
هر چند قول نمیدم...

+++ اگه بعد دو سه روز جوابی نرسید
ناراحت نشین!!!
بپرسین از خودم
شاید بلاگ کامنت شما یا جواب منو خورده!
(اخیرا زیاد اتفاق میافته...)

++++ این پست بدین معناست
که اگر شما کامنتی رو در جای دیگه گذاشتین
یا تماس با من زدین
انتظار جواب متقابل ندارین!
اکسپت؟!
  • ۹۳/۰۶/۰۶
  • حاجی ره

نظرات  (۵۰)

  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • یه سوال دیگه هم داشتم
    (خیلی سوال دارم ،الان این یادم اومد)
    من حیوون خونگی خیلی دوس دارم ولی مامانم به شدت مخالفه!
    حالا این چه ربطی داشت؟!
    حاجی من یه جا شنیدم که یه حاج آقایی میگفتن که حیوونی که خون جهنده داره اگه از اجزای بدنش روی لباس ما باشه نماز خوندنمون اشکال داره
    (حالا یادم نیس دقیقن که گفت همه ی حیوونا یا وحشیا یا خون جهنده دارا!)

    همستر بگیرم موش(مویش!) روی لباسم باشه نمازم اشکال داره؟!
    جوجه چی؟!
    پاسخ:
    حیوان خون جهنده دار حرام گوشت مثل موش و همستر و گربه و غیره
    وگرنه کبوتر و گوسفند و اسب و غیره مشکلی نداره بودن مو یا پرشون حین نماز
  • مهندس بهشت
  • ای باب حیف شد می دونستم اینجا تایید میشه بقیه کامنتام رو میاوردم اینجا میذاشتم دی
    پاسخ:
    همه جا تایید میشه اینجا جوابیده میشه!
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • سلام حاجی.شبتون بخیر.
    اگه موقع نماز خوندن چادر رومونو بپوشونه نمازمون اشکال داره؟
    پاسخ:
    اگه محل سجده گاهتون باز باشه که به مهر برسه مشکلی نیس
    حاجی حالا کدوم مدسه قم میفقهی؟ سیدم
    پاسخ:
    فعلا نمیفقهیم
    قبلا موسسه علمی پژوهشی امام خمینی ره
    سید میگه سلام حاجی. لطفا درباره من را هم بسیاه. فدایی داری حاجی
    پاسخ:
    سلام سید جان
    همه پستای ما در مورد من هستن...
    پست استخاره تون خیلی خوب بود

    با ایمیلم که میونه ندارید!

    چه کنیم؟!


    فردا باز کنیم نظرات رو؟!

    پاسخ:
    پی ام میزارم هر موقع جوابشو پیدا کردم...
    bashe
    alan shoro mikonam be neveshtan :(
    پاسخ:
    واصل شد...
    ممنون!
    man sooaaal porsidam :((
    koo javab???
    پاسخ:
    سوالی که امشب پرسیدین؟!
    جواب دادم وبتون!
    ممنونم :)
    پاسخ:
    پس رسیده...
    خدارو شکر
    سلام حاجی....
    اون لینک عکسی که فرستادم پَــر؟؟
    هووم؟؟
    البته تقصیر از ایتجانب بودا به شما خرده نمیگیرم خدایی نکرده..
    حالا بیخیال .
    نیت سلامی بود که عرض کردیم..

    پاسخ:
    سلام
    بله متاسفانه چیزی نرسیده...
    سلام حاج آقا
    وبلاگتون شلوغ است اما دوست داشتنی می شود لطفا منظمش کنید که منم راحت باشم ؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    شلوغ از چه نظر؟!
    متاسفانه پست گذاشتن هم واسمون مقدور نیس
    مگه اینکه نفسی بیاد و ...
    خب؟؟
    کو جواباش؟
    وووییی وبتونم خارجیه!!!!پ چیکار نمیگ میبرم کامنتا رو تایید کنن!!!چ چیزا!!
    پاسخ:
    جوابشو دادم دیگه
    :)))
    بلاگفا هم این قابلیتو داش فک کنم...
    سلام حاج آقا
    من تازه با وب شما آشنا شدم و ازمطالبش هم خیلی استفاده کردم ، فقط یک سوال دارم اون هم اینه که اهمیت نماز چیه ؟ چرا حتماً باید نماز بخونیم (یعنی چرا حتماً باید به این شکل و با این تعداد رکعت و در این زمانها(زمان نماز اول وقت )) . من سعی میکنم به تمام مسائل دینی پایبند باشم هم از نظر حجاب هم از نظر برخورد با نامحرم و نیز رعایت شئونات اسلامی و ... البته نمازم رو هم سعی میکنم بخونم اما بدلیل مواردی که ذکر کردم متأسفانه هنوز به اون درجه یقین نرسیدم . خواهش میکنم کمکم کنید و به سوالم پاسخ بدین .
    پاسخ:
    دقیقا به این خاطر که
    اون خدایی که از بنده هاش از جمله من و شما
    نماز رو خواسته
    دقیقا به همین شکل و تعداد و ترتیب خواسته!!!
    مفهوم بنده و عبد همینه
    یعنی کسی که گوش به فرمان مولاشه

    + امضای آقای بهجت ره العبد بود...
    سلام
    پیام قبلی منو بلاگ خورد؟! آخه تایید نشده! اگر اشکالی نداره درخواست رمز داشتم و البته آدرس وبلاگ هم داشتم!
    ممنون میشم مجدد رسیدگی کنید :)
    پاسخ:
    سلام
    رسیدگی شد!
    :)
    ای بابا ای بابا این یکیم که خوردش؟!!!!> <

    نکنه ع این تاییدیاس؟!!!
    ها؟!!اره دیگه!!!

    هیچی اوکی شد فهمیدیم دیگه چرا یهویی همه سوالشون اومد نمیخاد جواب بدین پاک کنینشون


    پاسخ:
    نمیشه پاک کرد
    باس به همه کامنتای این پست جواب بدم
    مجبورم میفهمی؟ مجبور!!!
    :)))
    هییییییییین نظرمو خورد؟!!!!

    به وبتون غذا بدین خو نشسته کامنت میخوره:|:|
    پاسخ:
    کامنتا منتظر تاییدن...
    اوف یهو چه همه سوالشون اومد؟!!18 تا بود که؟؟!!

    من سوالم نمیاد:|:|
    پاسخ:
    کامنتای این پست در انتظار تاییدن...

    اجباری نیس که
    :)))
    کامنتای من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    تو صف تایید بودن...
    حاااااااااااااااااااااجیییییییییییییییییییی
    کامنتای من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من صدتا سوال پرسیدم!!!!!!!!!!!!
    هی میگی جواب میدی!!کو پ!!!!
    من اول شهریور اومدم!!!
    منم میخام درباهر حاجی بدونم!!
    اصن سوالا من کووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    :((
    پاسخ:
    کامنتتون تایید و جوابیده شد!
    سلام 
    حاج آقا  ایام به کام 
    جاجی سبک نوشته هاتون بوی توییتر میده :دی 
    هستید آیا ؟
    پاسخ:
    سلام
    معاذنا الله
    :)))
    پستا اغلب پیامکی و کوتاهن
    شبیه میزنه!
    سلام نتتون وصل شد؟
    پاسخ:
    سلام
    ان شا الله تو همین هفته
    سلام درخواست رمز داشتم کامنت های قبلی نرسید؟
    پاسخ:
    سلام
    رسید!
    ادرس وب بزارین لطفا
    سلام
    حاجی بنده شما رو نمی شناسم، می شه محبت کنید و رمز رو برا منم بدید؟
    پاسخ:
    آدرس وبتونو بزارین پلیز
  • هوآدآرآن حآجی ره
  • دوستان خاموش حاجی...
    ایضا بی آدرس ها (که پیامی از این وب هوادارا دریافت نکردن)
    می شه یه تک پا، بی زحمت بیاین به این ادرس و یه ایمیل یا آدرس از خودتون برام بزارین؟

    کارتون دارم خب..
    استاتیستیک...
    کسی از استاتیستیک آدرسی داره....؟
    (حاجی اینو زود تایید کن آفرین)
    :))

    پاسخ:
    صرفا جهت تایید
    :)))
    سلام چندباردرخواست رمز دادم نرسیده  ممکنه برام ایمیل کنید
    پاسخ:
    سلام
    آدرس وبتونو بزارین
    با ایمیل میونه ای ندارم...
    سلول انفرادی راست می گفت
    همون مزخرفات همیشگیو میگی
    پاسخ:
    حرف نوتری ندارم...
    چه پست هم زدین استاد نه که ترتیب اثر هم می دین مثلا. شما که عادت دارید فقط به بعضی موارد خاص و مخاطبان خاصتر جواب بدید پست برای چی والا
    پاسخ:
    هنوز که سر حرفتون هستین شما!!!
    اونم با اتفاقات رخ داده که در جریانین...
    حاجی جون تازه با وبلاگت آشنا شدم
    یه سوال همین امروز ذهنمو مشغول کرده
    چرا صیغه تو مذهب شیعه حرام نیست ولی در مذهب اهل تسنن هست؟؟
    بنظرم که اهل تسنن درست میگن( البته اگه برای سرپرستی باشه بنظرم مستحب هم ست)
    پاسخ:
    شیعه و سنی رو رها کنین...
    عقد موقت رو خداوند در دین اسلام قرار داده
    و در قران هم به اون اشاره کرده
    پیغمبر هم تایید کردن
    ایضا تمامی ایمه معصومین...
    حالا یکی اومده از روی سلیقه شخصی یا غرض
    اونو بعد از رحلت پیامبر از دین جدا کرده و حرام اعلام کرده, نباس توجهی کرد, مگه نع؟!
    والا...
    حدس میزدم که کامنتم تایید نشه...
    پاسخ:
    حدستون اشتباه بوده
    تمامی کامنتا بازه جز این پست
    که تاییدشون طول میکشه با بی نتی ما
  • پیام پژوهان
  • اینجانب نشد که در وبلاگی از جنسِ "بیان" بروم، و نام وبلاگ شما را در پیوندهایش نبینم!

    در کل:

    هر جا سخن از "بیان" است، نام وبلاگ حاج آقا آخوند روحانی میدرخشد!


    همین!
    پاسخ:
    لطف دوستان یک طرفه اس گویا...
    چون بدون گفتن یا درخواست لینک و پیوند مارو مورد نوازش قرار دادن!
    و ما شرمنده این محبتهای پیدا و پنهانشان
    حفظهم الله ان شا الله

    یه ذکر که دلمو آروم کنه
    که همه چیو خوب کنه
    بلدی؟
    پاسخ:
    تا درد چی باشه...
    خب سلام
    منم سوال دارم!
    1.میخام درباره حاجاقا بدونم!
    2.ی سوال دارم ک بعد از فهمیدن سوال اولم ب فهم اونم میرسم!
    قبلا اومدم منتها نمیش نظر گذاشت!
    پاسخ:
    سلام
    بیشتر از این؟!
    سوال دومتون؟!
    :)))

    شرمنده ، ولی باید میگفتم

    http://bloc.blogfa.com/post/328

     

    + که ما خاکیم ، خالص ، سر به راه

    پاسخ:
    خیلی لطف کردین
    ممنونم...
    سلام 
     حیلی خوب است  که پاسخگویید 
     میشه به منم رمز بدین؟

    پاسخ:
    سلام
    امیدوارم رسیده باشه بهتون
    سلام
    ببخشید منم میتونم رمزو داشته باشم؟
     البته اگر مشکلی نیست!
    جزو کامنت گزارهای فعال وبتون نیستم ولی چند ماهی هست از خوانندگان تقریبا فعال  این وب هستم (؛
    پاسخ:
    سلام
    رمز بهتون رسید عایا؟!
    حاجی میشه به من رمز بدین؟!
    جدی!
    من اصن شما رو نمیشناسم!:))) فقط به شدت فضولیم گرفته!:))))
    میشه جدی؟
    پاسخ:
    امیدوارم رسیده باشه...
    حاجی توهماتتون داره خواننده های وبتونو اذیت میکنه خواهش میکنم پاسخگو باشین

    آخه هیچی از سردرگمی بدتر نیست:(

    خواهشا در مورد نفس شفاف سازی کنید:)

    اینقدر دو پهلو حرف زدین دارم

    شک میکنم نکنه شما اونی نباشین

    که میگین.تو دنیای مجازی اعتماد

    کردن خیلی سخته!!!

    اعتمادسازی کنید پلیز.
    پاسخ:
    رجوع کنید به پست: ذهاب النفس...
    سلام ممنون حاجی پیامتون از طریق دوستم

    بهم منتقل شد.با تشکر از پاسخ سریعتون.

    آیکون minشگفت زده.

    نمیدونم نظرات رو خوندین یانه

    ولی بازم برای وبتون ممنون

    وبی که به یه خانم اجازه میده

    خودش باشه بدون ترس از اینکه

    کسی بیاد بهش حرف بی معنی بده

    ممنون:)
    پاسخ:
    لطف دارین شما
  • دختره خل و چل
  • هرکه دلارام دید از دلش ارام رفت
    چشم ندارد قرار . . . .
    این بود اهنگش
    پاسخ:
    متاسفانه یادم نمیاد...
  • ๑فاطمـ ـه๑ ..
  • سلام حاجی ...
    یه سوال مهم مهم داشتم ...
    .
    .
    .
    میشه ریز به ریز نکاتی که باید توی نماز انجام بشه رو شرح بدین ؟!
    اگه زودتر بزارین که خیلیییییی ممنونتون میشم ...
    اما من منتظرم ...
    و شرحی که تقاضاشو دارم یه شرح تمام و کماله ...
    از گفتن نیت نماز ... نه نه حتی قبلش گرفتن وضو و تا الله اکبر گفتن آخر نماز ...
    لطفا ... راستش یه نکات ریزی هست که بی توجه بهش رد میشم ...
    یا یه جور خاصی از ذهنم می پره ...
    این ریز ریزا مثه این که وقت خوندن نماز پاها چطور باید قرار بگیره ...
    البته من کلیاشم می خوام ... اهم ...
    دیگه خودتون گفتید دیگه ...
    منتظر می مونم تا کامل کامل بگین ... با تشکریجات فراوووووان ...
    یاعلی :)
    پاسخ:
    سلام
    نماز مقدمات داره
    مقارنات داره
    و تعقیبات
    با سرچ هر کدام از عناوین فوق بعلاوه نماز احتمالا بتونین به مطالب مورد نظرتون برسین
    اگه نرسیدین در خدمتم
    اطلاع بدین براتون پیدا کنم

    + پستتون رو دراین باره دیدم
    لطف دارین...
    الان من انتظار دارم اینو جواب بدین لطفا...:))
    میشه؟!
    پاسخ:
    بله میشه!
    وووی سوالای منو چیکار کردین؟؟؟؟؟!!
    عاقا عمو حبیب نزدتون؟؟دعفاتون نکرد؟؟موهاتونو نکشید؟؟؟لگدی مشتی کله ای نزد؟؟؟یقتونو نگرفت بچسبونتتون به دیوار؟؟؟کلاهتونو ورنداشت فرار کنه؟؟؟ اصن این عمو حبیب چرا از شما میترسه؟؟؟ عاقا خضوع داشته باشه که پلنگ مازندران ازت نترسه خب!!>_<

    پاسخ:
    کامنتاتون بی ارتباط با پست بود و غیر سوالی!
    رجوع کنید به متن پست!

    حبیب, حبیب ماست!
    السلام علیک یا حاجی!
    عاقا ما میخوایم بدونیم در بین روحانیون معزز رسم بر اینه که ساعت چند تشریف ببرن مهمونی؟!

    + آیکون یک عدد آبانای بی اعصاب که مکرراً ساعت هشت صبح جمعه یک فروند حاج عاغا مهمونشون شده!

    + خواب سر صبح (به ویژه جمعه ها) حق مسلم هر انسان است...
    آبانا= طرفدار حقوق بشر

    عیدتونم پساپس تبریک عرض مینمایم.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ما معمولا شب میریم که بشه شب نشینی
    ولی شاید خواستگاره حاجاغای مذکور!!!
    :)))

    سلمکم الله...
  • دختره خل و چل
  • پس باید کلی فکر کنم چی گفته بودم که دوباره بنویسم
    از بین اوناییم که یادمن بیشتر مشتاقم بدونم اون اهنگی که لینکش رو گذاشتم شنیدید؟؟؟
    پاسخ:
    همه لینکایی که دوستان معرفی میکنن رو میبینم.

    دقیق یادم نیس
    یه آهنگ شاد بود عایا؟
    دو کامنت قبلی من نرسید؟
    پاسخ:
    رسید...
    السلام حاجی
    آدم ک وبت می آد از بس ب هر کلمه ایی ی ال اضافه کردی دلش میخواد ال بده ب حرفاش
    راستی فعال باش و اون پروفایلتو درس کن
    الحاجی تا حالا کسی گفته بود باحالیD:
    آقا راستی دامنه وبتون چ جور دات آی آر شد؟؟
    عایا امتیاز گرفتین؟؟O_0
    پاسخ:
    سلام علیکم
    دوستان دیگه همه مارو میشناسن
    غیر دویتان هم که اصن نیازی نیس مارو بشناسن
    دیگه پروفایل چرا؟!
    :)))

    بله
    تا حالا چند نفر گفتن

    بلاگ کلا دامنه اش همینه
    اسم انتخابی شما دات بلاگ دات آی آر
    اصلا الان هر چی سوال داشتم پرید از ذهنم دی
    آدم مطمئنه گم نمیشه سوالش نمیاد دی
    پاسخ:
    میخوایین قول بدم گمش کنم که سوالتون بیاد؟!
    ؛)
    حاجی رمزو عوض کردی؟؟؟
    پاسخ:
    دوباره امتحان بفرمایین.
    رمز این مطلب العیدیتنا.. چیه؟ :|
    پاسخ:
    تصحیح شد.
    همون قبلی!
    حالا که قراره  تخصصی جواب بدین هیچی به ذهنم نمیرسه!
    خدااااایااا!

    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی