حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

العقدیتنا

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۳۴ ب.ظ
الان من بگم یه مدته عقد کردم
شما تعجب میکنین؟!
  • ۹۳/۰۶/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۶۷)

حاجی!
نوکرتم با قلب این جوونا بازی نکن :v
اگر خبری شد یواشکی از نت برو، صداشم درنیار :))


من که باشم از خوشحالی بال درمیارم چون قرار پستای یه زنم داریم اضافه بشه دی
حاجی منم با بنای باثوات موافقم!
منم فکر میکردم تو مرحله خواستگاری و اینا باشین! :)
باتوجه به اون حرفتون توی صندلی داغ که گفتین اگه ازدواج کنم دیگه وب نمیام...اصلا باور نخواهم کرد :دی
+همچین برداشتی از صداقت گفتارتون داریما.. :)))))
عَـــــــــــلِــــــــکی میگه :))
  • خانم والیوم
  • نه تعجب نمیکنم فقط میگم نچ نچ نچ..
  • بنای با ثوات
  • نه..حاجی تعجب نمی کنم..
    راستش این تو خود رفتنا ی شما همیشه برام بو دار بوده..
    ولی نه تا مرحله عقد پیش نرفتم...
    با خودم می گفتم شاید تو مرحله ی خواستگاری و اینا باشین...
    جدی؟!!!
    :))
    وا دوشیزه خوبی؟؟؟!!O_O
    با کی ای الان؟؟!!کدوم بیت؟؟!!پیرزن کیه؟؟!!
  • دوشیزه فلانی
  • کجاشو نتونستین؟!!! 


    + فهمیدین که پیرزن لکنت زبان داشته؟! 
    فقط کافیه ادای یه لکنت زبونی رو دربیارین تا اون بیت رو بتونین بخونین! 

    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • نه من سکته می کنم...خیلی جدی! :(
    آره حالا باز فردا پس فردا حاجی پیداش میشه

    باید همه رو قانع کنه


    ++میدونم مینی تو هنو منو نشناختی باید تو همه یه چی بپرونم؟؟!!^__^

    + اشلم همون عشقم هستش چون ما معتاد تشریف داریم عزیزم(اگه یادت باشه چند شب پیش باهم رفتیم معتاد شدیم:دی) زبونم میگیره درک کنننن:|
    :))

    ولی فک کنم عقد ازدواج باشه هاا این میخواد بهمون شیرینی نده هعی مبهمو مرموز حرف میزنه:)))
    المی جان عقد کاربردش تو جاهای مختلف

    فرق میکنه خصوصا اگه

    طرف مقابلت یه حاجی عرب

    باشن.

    مثلا عقد قرارداد ،عقد پیمان،عقدونکاح

    +الی اشلم یعنی چی؟؟؟میشه معنیشو توضیح بدی لطفا؟
    ++راستی المی جان منظورم

    واقعا اون نظری بود که بنده خدا گذاشته بود

    البته شما هم اینجا استعدادت

    حیف میشه به فکر

    فرارمغزت باش.:)

    مبارکه
    ما میدونیم که هر عقدی "عقد " نیست
    همچنان که هر گردی گردو نیست :)))
    آیکون حرف زیر پوستی و معنا گرا و اینا....
    نه حاجی تعجب چرا
    از ته ته ته دل خوشال میشیم...
    بعدم دعاهامون به خوشبختی و سعادت دوتاتون اختصاص می دیم...



    سلام

    اگه منظورتون عقد ازدواجه که باور نمی فرماییم...
    مگه اینکه تازه باشه!

  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • حاجی شایدم منظورتون عِقد بوده...ها؟!
    عِــــقـــــد ینی گردن
    ولی خو جمله ش یجوری میشه!!
    بش نمیخوره !!!
    فک کنم هاجی رفته نومزد بازی خخخخخخخخخخخخخ:)))

    اه اه خو میاین اینارو میگی نیگا تورو خدا

    یه چی گیر کرده ولم نمیکنه ...:|

    :دی 
  • خانم هموستات
  • نه چه تعجبی باید یه روز بیاید خبر بدید دیگه
    نع!
    تعجب نداره که!
    از شما بعید نیس!
    فقط می مونه یه نکته!
    اینکه چرا بازم از تنهایی مینویسین :))
    تعجب نداره! خوشحال میشیم.
    میدونید چقدر منتظر این خبریم :))
    پس غم فراغ یه نفر رو در سر دارید و بس

    حاجی بیا و شوخی رو بذار کنار و راستشو بگو و خلاص. نترسید من یکی از شیرینی عقد میگذرم! فقط بگید تا دلمون شاد بشه
    حاج اقاها  عقد نکردشون تعجب داره !

    اگه حرفتون شوخی نباشه تازه  از تعجب در اومدیم:))


    بچه ها من چشام درست ندید

    یا عقد معنی دیگه ای میده 

    ......""اِدامش=)))))


    مینااااااااااااااااا:))))))
    ای خدا نمیشه پاکشم کرد که :)))))))))
    اخ اخ بابا تو نمیشه یه روزو بدون سوتی بگذرونی؟؟!!(حالا نکه خودم خیلی کم سوتی میدم همین امروز خودمو خفه کردم از بس سوتی دادم):))))))

    الان میاد میگیره میزنتت میچسبی به جغرافیا هااا بدو در ,برو من پشتتم:)))
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • O_o
    هه!
    شوخی میکنی حاجی...یس اور نو؟!؟؟!

    عآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآره اِشلم بگم مینی جونممممممممم؟!(ایکون چشمو ابرو اومدن)^____________________^
    من که هعی میگم تو ایران حیف میشم هعی بگین نع بیا این مینی با مینی بودنش فهمید:|:| 
    عاااااااااا

    بنده خدا براخودش یه پاتحلیلگره

    برین خودتونو

    برای تحلیل مسایل خاور میانه آماده

    کنین اینجا حیف میشین

    یعنی الان شما باتحلیل هاتون

    میتونین متوجه شین من

    کیم وبم کجاست.

    آیکون بلند فکر کردنmin

    سلام مجدد

     

    بنا بر عقیده‌ی ما آنچه که حاج‌آقا بفرمایند، صحیح است.

    با توجه به شواهد گوناگونی که خودتون هر روز ارائه می‌دید، و نیز در این پست به آن اشاره فرموید به نظر این این طور نمی‌رسد.

    در جمله‌ی فوق فرموده‌اید« الان بگم ...» در این جمله یک اگر محذوف موجود است که در واقع بوده :« الان اگر بگویم ...» پس هنوز الان شما این را نگفته‌اید پس صحت آن اکنون در عقیده‌ی ما نیست.

    همچنین در پست پایینی فرموده‌اید :« یه زنم نداریم ...»

    در پست پایین ترش و نیز پایین تراز آن پایین تر می‌توان از این قبیل یافت.

    البته از جهات دیگری که دوستان دیگر اشاره فرموده اند می‌توان نیز بحث نمود از جمله اینکه این عقد نه آن عقد است. به گمانم عقد معانی دیگر هم دارد از جمله : گره، پیمان و ... ؛ جمله‌ی «یه مدته گره کردم» که بی‌معناست؛ اما جمله‌ی «یه مدته پیمان بستم» با معناست و دور از ذهن نیست و می‌تواند هر نوع پیمانی باشد، پیمان ازدواج، پیمان برادری، پیمان دوستی و غیره

    اما اصلا اصل موضوع این نیست و همه نکته‌ی انحرافی بوده و مهم تعجب خواننده پس از خوانش جمله‌ی فوق است، شما پرسیدید که آیا ما اظهار تعجب می‌کنیم یا خیر و اصلا به دنبال صحت جمله‌ی اگر محذوفی (!) نبوده‌اید که.

    از آن سبب که این جمله، ابتدعا(!) برای چون منی جمله‌ی تحلیلی بوده (چنان که در فوق تحلیل خود را توضیح نمودیم!) یادمان نمی‌آید چند دقیقه پیش که در بدو ورود به اینجا آن را خواندیم و شروع کردیم به نظر نبشتن آیا تعجب نمودیم یا خیر! ولی کلا جمله‌ی عجیبی است که اینچنین می‌نمایاند.

    نخیرممممممممم ویول همش ماله خودمههه

    نیگا به جرقه اصن ربطی نداره که مثله خدابیامرز دموکریت اومد گفت اتم تجزیه ناپذیرهو کوچکترینهو اینا  ولی چون اون خدابیامرز دالتون عملی گفتش به نام اون زدن

    پس شما پیش پیش میشی برو اونور
    چییییییییییشششششش خو راس میگم ف.ن یکم دقت کننننن

    :))
    الیییی جان

    جرقه اش رو ویول زد!  :-P
    الی زیاد فشار نیار به خودت...

    :))))
     من یه چیزی کشفیدمممممم

    من چه باهوشم:) 

    حاجی مگه دیشب بوی کیک به سرش نزده بود؟؟!!!بعد گفت یه سری خاطرات تلخخخخخخ چی؟!!!!یک مجرد!!!!!

    اساسا تا جایی که من میدونم یکی که عقد کرده نمیاد بگه یک مجرد!!!(ایکون الی که رفته تو حس)
    تازشم میره یه اس به نومزش میده که پاشو برو برام کیک درس کن
    نع اینکه هعی اه سوزناک بکشهو حسرت کیک بخوره

    وویی که من چه باهوشم نیوتن حقمو خوردش وگرنه من الان باید جاش میبودم
    فک کننننن میگفتین
    "قانون المیرا"(با صدای یکم کلفت) خخخخخخخخخخخخ
    از حاجاغاها هیچ چیز بعید نیست
    :)))
    من به حاجی مکشوکم!!
    آخه آدم عقد کنه و وقت نت اومدن داشته باشه؟؟؟؟؟!!!!!!!
    مزدوجین در دوران عقد 24ساعت، 28ساعت با همن!""

    واسا واسا من یکم فکر کنمو فسفر بسوزونم 
    اووووووووممممممممممم
    راس میگیا این حاجی که من دیدم 24 ساعته پیش نومزدش باید باشه نع اینجا!!!!
    تازه گف ازدواج کنم دیگه نمیام!!!!!

    تازشممممممممم حاجی عقد کنهو از ذوق زیاااااادش هیچی نگه بعد یه مدت بگههههههO__o
    نع منم مشکوک شدم!!O_O
    ای بابا نمیشه اینجا ادم اهنگی بزارهو اینا که
    نمیشه خوندم کههه
    اههه اههه

    صوحیل باباجییییی کار کاره خودتهه بدوووو بدووو برو وسط یکم اینجا ع جو خشک تبریک گفتن در بیاد والا به قرعان

    نیای میرم پیش مامان بزرگ عزیییییزمم (خانومت) زیرآبتو میزنماااااا:|
    ع ما گفتن بود (ایکون سوتو اینا)

    ^___________________________________^


    من به حاجی مکشوکم!!
    آخه آدم عقد کنه و وقت نت اومدن داشته باشه؟؟؟؟؟!!!!!!!
    مزدوجین در دوران عقد 24ساعت، 28ساعت با همن!
    خب باز من تشریف اوردم 

    نع تعجب نکردم اصنننننننننننننننO__O @__@ O__o

    خخخخخخخخخخ

    مبارکه حاجیییییی
    بدویین شیرینیشو بدین که من میخوام برممم
    اخ جوننننمی جوووووووووون
    مبارک باشه
    از خوشحالی دارم بال در میارم ^_^
    حاجی اصنشم همین امشب پولشو کارت به کارت کن من تا فردا طاقت ندارم >_<
    وووووووووووی
    حاجی شماره حساب بدم؟؟؟
    روزی 3تا بستنی بود؟؟

    هرعقدی باشه ی دوست به دوستان ما اضافه میشه...
    سرکاریه
    هرچی هست عقد ازدواج نیست 
    مثلا عقد اخوته :-)
    وااااااااایی  مینی جونم مرسییی اصن انگار دنیا رو بهم دادیاا^________^


    پست: اومممم نمیدونم چرا ولی من باور کردم!!!!!!!!!!!
    منظورم از "نه"! "بله" بود! :0

    از اونجایی که حرف مرد یکیه و این مرد گفتن وب رو تعطیل میکنن بعد مزدوج شدن، نه!


    ولی خدا وکیلی خبر رو اینطوری میگن؟!!

    سلام
    تعجب که میکنیم اماااا خییلی خوشال میشیم که بالاخره خدا آرزوی ما رو که همانا مزدوج شدن حاجی بوده برآورده کرد! خعلی خوب میشه!اونوقت پستای لنا زوجه المهلبون میذارین! :) به به!
    +آیکون اشک شوق 
    ++ من کشته مرده ی این جو راه انداختن شمام تو وبتون که نمیذارین هیشوخ هیجان فرو بشینه! البته اگه به قول مین نشر اکاذیب نباشه که اگه باشه جلافت بدی بوده... شاد کردن دل مسلمونا به قیمت دروغ؟!واقعا حاجیای ما دارن کجا میرن؟! :))))
    +++ امتحان خوب بود حاجی؟!
    خب بستگی به مدتش داره!
    مثلا اگه 10 دقیقه پیش باشه نه!
    ولی اگه 10 ماه پیش باشه ، چرا...
    عهههههههههههههههههههههه حاجی مبارکتنا خخخخخخخخخخخخخخخ :))
    ع ذوووووقم یاووودم رفد سلوووم حاجی عاغا آلبالو :))
    حاجی تبریکجات موگویم پیر شی ایشالاووو ننه اوا نع ب پای هم پیر شین ینی خخخخخخخخخخخخخ :))
    خعلی موخلصیم عاغا سایتون سنگین شده ع کتو کول اوفتادیم خو :))
    زت شوما خعلی ازدیاووود :))
    حاجی نکن این کارو...قلب ما ضعیفه طاقت هیجان بالاااااااا رو نداره
    راستی المی من اول شدم

    من این افتخار رو به استادم جناب

    المی عزیز تقدیم میکنم
    به قول مهندس جون کامنت مریم گلی لایک داره.

    آیکون حاجی در مواقع لزوم در صحنه حاضر نیست!!!!


    آیکون حاجی پست گذاشته وفرار کرده

    تا شیرینی نده..

    آیکون
    اگر واقعی بود و منظورتون ازدواجه که نه بلکه دوون دون میریم سجده شکر بجا میاریم( خداکنه حقیقت باشه) 
    ولی اگه میخواستین امار متعجبین یا خاموشایی ک روشن میشن رو دربیارین بحثش جداست:)
    اززیرسوغاتی که جیم شدین هوادارهم نتونست کاری بکنه

    به جاش باید به جای شیرینی عروسی شام عروسی بدین

    بعله

    کی راه بیفتیم سمت قم؟؟؟؟!؟؟

    مسواکم کو ای بابا این چمدون بزرگه کو

    حالا چند هفته ای قراره مهمونتون باشیم؟


    حالا به سلامتی چند وقته؟؟ {آیکون ته خطی که تازه از حالت تعجب دراومده}
    ما رو بگو واسه شما داشتیم آستین بالا می زدیم {آیکون ته خطی در حال پایین آوردن آستین}

    ما به زندگی خصوصی کسی کار نداریم حضرت استاد.
    از پیدا کردن یک دوست جدید
    که همانا مهربان همسر شما باشن هم خوشحال خواهیم شد.

    + ویولت! بیا که شرطو برنده شدی! :)))
    در ادمه ی گفته ام...تعجب نمیکنیم بلاخره باید ازدواج کنید دیگه
    عهههه داری شوخی میکنی؟؟؟
    نه جدی یا شوخی؟؟

    بله باور میکنیم.حالا الان این خبر بود که عقد کردید یا اینکه سوال کردید درمورد باورامون؟
    نه...خوشحال میشیمُ بازم آرزویِ عاقبت بخیری براتون داریم...
    راستی سلام.

    اینقدر این حاجی

    نشر اکاذیب میکنن

    آدم سلام یادش میره

    اگه خبر صادقه است

    که موبارک باشه

    اگر هم که شوخومیباشد

    نکن حاجی نکن این کارا آخر

    عاقبت نداره

    بعد میشی آخوند دروغگو

    کسی ازدواج واقعیتون رو هم

    باور نمیکنه!:)
    بچه ها من چشام درست ندید

    یا عقد معنی دیگه ای میده

    منظور از عقد یعنی نکاح بستن

    پیوند ازدواج !!!!!

    اگه اینطوری باشه باید خیلی

    خوشحال باشیم چون یک نفر

    از آمار پسران ترشیده کم شد

    خخخخخخخخخخخخخخخخحخخخخخخخخ
    جدی حاجی؟...
    جااااااااااااان


    چی فرمودین؟؟؟؟؟؟


    شوخو میکنین!!!!!!!!!!

    نععععععععععععع!!!!!!!!!


    باورنمیکنم!!!!!!!!!!

    حالاکی هست این خانم طفلک ومظلوم!!!!!!!!!!


    نه بابا سرکاریم
    اول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی