حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

و لاتجسسوا...

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ب.ظ

چند وقت پیش

یکی از دوستان و طلاب از اینستاگرام به وب ما رسید

و از پستی که اشاره هم به ایشون کرده بودم پی به خودی بودن ما برد

و اصرار در اصرار که خودتو معرفی کن

و از ما انکار

دیگه کار به تهدید کشید!!!

بهش گفتم:

روزی که منو بشناسی اینجا حذف میشه

ابایی هم ندارم!

شرط حضورم تو اینجا ناشناس بودن بوده و هست...


البته ایشون از بچه های بالا هم هستن و شناختن من براشون کاری نداره

هرچند اگه پستهای بیشتری میخوندن تطبیق دادنش با یکی از اطرافیانشون خیلی هم سخت نبود...

البته فعلا که خبری نشده ازشون!



  • ۹۳/۰۶/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

امان از این تجسس ها... :|
کاش هیچ وقت نشناسه
اگه این کامنت رو میخونه از خواهش میکنم ...

معرفی شدن حاجی چه دردی رو دوا میکنه؟!!! بذار باشه ولی خودش باشه ...
بذار همون حاجاغای 10-20 تا آدم باشه که هیچ کدوم هم رو نمیشناسن اما دوستای خوبی ان...
ازت خواهش میکنم بچه های بالا
حاجی ما رو نشناس
حاجی اون موقع م دیدیم تو اینستاتون جوابتونو انقده ناراحت شدیم و به طرف هم گفتیم بی مرام حتی!

حاجی مقدمه چینیه این ینی عایا؟
اوف قربون دهنت فری(فرزانه :دی با عرض پوزش برا خلاصه کردن) جون بالاخره یکی منو درک کرد:)
مینا جان بیا بریم بیا عزیزم بریم معتاد شیم بوخودا خیلی سنگینتره

فقط قبلش واستا ببینم آپ نمیکنه 
یکمم صبر کن یکم غرغر کنم شایدم خواستم بچزونم یا شایدم وقت شد  برجک مرجکو زدم  بعدشم یکم بخندم یکمم گیر بدم بهشون بعد بریم بالاخره باید یجوری خودمو امروز تخلیه کنم:|
از هیچی هم متوجه نشن از اون تسبیح و انگشترتون میفهمن!
خب,برادرمن,اسم اینستات رو یه چیزه دیگه میزاشتی,:|
حداقل وبت لو نمیرفت.
الان اینو گفتین


یه وقت بهشون بر نخوره!

حالا چه تهدیدی کردن با

توجه به این که از

بچه ای بالا بودن

حتما تهدیدی درخور بچه های

بالا کردن!!!!

آقای حاجی یعنی کلی هوادار

ومخاطب اینجا بوق تشریف

دارن!!!؟؟؟

واقعا میخواستین وبو

سر این که ناشناس بمونین

حذف کنین؟؟

المی کجایی بیا با هم بریم معتاد شیم
منم اصلاً دوست ندارم کسی از اعضای خانواده ام راه ببره به وبم.. 
حاجی مگه چی میشه جدی بشناسنتون؟! حتی من احساس میکنم میشناسمتون یه آقایی رو میشناسم که خیلی خصوصیاتش و کلماتی که بکار میبره حتا شبیه شماست! اگه بدونم شهرتون دقیقا کجاس شاید همون باشید... جدی! 
^_^
خیلی خوشالم,خیلی باحال بود! حالا فمیدم المی چرا دوس داره اول شه! ^__^
به به
اول

فرزانه یا همین الان

اول بودنت رو پس میگیری یا خون

من و المی میفته گردنت

آیکون خود زنی برای کسب مقام اول
اولللل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی