حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

لیس لنا زوجه... (جمکرانیه)

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ب.ظ


یه زنم نداریم...


عصر جمعه

دستشو بگیریم

از کنار ریل

پیاده بریم تا جمکران...

  • ۹۳/۰۵/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

  • خانم هموستات
  • با اینکه از تمام پست های "یه زنم نداریم" که تا الان گذاشتید  بدم میاد اما اینو خیلی دوس داشتم.واقعا قشنگ بود
    منظورم جوونه
    سلام حاجی پامو گذاشتم تو وبلاگتون این عکسه رو دیدم دلم گرفت...
    هعی حاجی دس رو دلمون نذار که تشت خونه...
    اگه لیس لکم زوجه واسه ما هم لیس زوج...ای بابا درد مشترک همه جونا شده 
    حاج اقا شما دعا کن مارو بیارند جمکران. من اونجا امدم براتون نماز امام زمان میخونم تا ان شا الله یه همسر خوب نصیبتون بشه 
    ان شالله زودتر هرچه زودتر خداوند یه همسر خوب نصیبتون میکنه.ان شالله
    مادر بگرید D:
    ای بابا حالا اونایی هم که دارن پیاده نمیرن
    حاجی از این عکسا نذار دل آب کنیه:دی
    سلام

    کاری از دست ما برنمی‌آید جز اینکه براتون دعا کنیم خدا یه زن بهتون بده.
    خودم میام
    با یه بسته تخمه و یاسین خونان 
    از کنار ریل میریم تاااا جمکران
    تا منو داری رییس
    زن واسه چیته همش خرجه
    والاا!!
    اون بچه هه رو , داره داره اسکوتر سواری میکنه^___^
    از پشت چقد شبیه پسرداییمه^___^
    :) من سکوت کنم بیتره
    میناا :|اصن طلسم شده هااا:|
    1 ساعت کمین بودم دوم شدم بعدشم که 2 تا پست

    برم معتاد شم؟؟!!

    آخخخییییییییییی ...
    این چه عکسیه بابا خب! :((
    دلمون خواست ;(
    لیس لنا شانس

    والا بازم نتونستم سنگرو حفظ کنم

    اصلا وقتی این استادنا

    حضرت الی نیستند

    آدم دل ودماغ اول شدنم نداره

    هییییییییییییاستاد کجایی؟؟؟؟
    چقدر جمکران شبش قشنگه

    +هرچی به مامانم اینا گفتم جمکران شب اش قشنگه،بیاین بیریم!هیچکی راضی نشد!!!
    خب من الان عقده ای شدم!!:/
  • بنای با ثوات
  • عکس قشنگه..:)
    ینی باروان ادم بازی میکنید شب جمعه ای حالا بگین اون عکسو نزارید:(
    خی لی وقته جمکران نرفتم :(
  • مهندس بهشت
  • اوووووووووووووووخی حاجی .......

    ایشالا میاد و دستش رو میگیره و با هم می رید جمکران.

    ایشالا حاجی به زودی...
    ایشالا...
    به حق امام صادق یه زن خوب و خانوم و شایسته نصیبت بشه..همیشه خوش باشین باهم...دلتون خوش باشه..بی دلهره اضطراب نگرانی ...
    شانه به شانه نه سایه به سایه..
    خودتم براش کوه باش...
    بعله..
    از من میشنوی زنا دنبال یه مرد میگردن که پشتیبانشون باشه...کوه باشه..نه اینکه تا یه چیزی شد پشت تو قایم شه...جا بزنه..بره که بره...
    دل پری دارما حاجی...
    داغم تازه شد..
    بخوام بنویسم باید پستش کنی...
    التماس دعا
    in axi ke gozashtid manam delam khaast khob!!
    asan begoo piyade az inja ta mashhad piyade mirim valla
    >_<
    avaaaaaaaaaaaal

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی