حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الجرحیه

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ب.ظ


زخم خوب میشه

اما جای زخم نه...

حاجی ره


+ مواظب باشیم به کسی عامدانه و ظالمانه زخم نزنیم...

  • ۹۳/۰۵/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۲۷)

از رژودرم برا زخمای سطحی ُ بیرونی میتونید استفاده کنید!

اما زخمی که به دل بیفته اصن خوب نمیشه! نه خودش نه جاش...
  • خانم هموستات
  • اهمیتی نداره
    چه حواسمون باشه چه نباشه هر عملی را عکس العملی است با همان شدت در جهت عکس
    هر زخمی بزنیم همونو با همون کیفیت تجربه می کنیم.زیاد پیچیده نیست فقط صبر لازمه
    جای زخم رو دل آدما مثل جای میخ رو دیوار میمونه.شاید میخایی که کوبیدی به دیوار کنده بشن اما جاشون میمونه ...
    اون وخ چرا اولین لینک قسمت دوستان حذف می باشد؟ هوم؟
    سلام من هر موقع میخوام از زنده بودن المی و منا اطمینان پیدا کنم میام اینجا میبینم
    کامنت گذاشتن یانه!

    منا خانم بیا سر وبت .یه کم آپ کن دلمون گرفت .زودباش الان گودزیلا میاد سراغت ها
    به به حاجی چه معروف شدی؟!
    اره این چند روز خیلی وقتها شد که عصبی شدم خواستم چیزی بگم.اما ته دلم گفتم شاید حرف من یکیو خیلی ناراحت کنه هیچوقت نتونم درستش کنم پس هیچی نگفتم الان راضیم.
    الانم که این جمله خوندم راضیتر شدم
    جای زخم...جای یادگاری ها و مقدس ترین و زیباترین ها...
    روی قلبم جای زخمی ست.
    راست گفتید حاج اقا..جای زخم که نمیره ولی من میگم جای زخم هم میره ولی  با جراحی پلاستیک...یعنی باید عوض شد یا عوضی شد ...عوض شدن یا عوضی شدن هم هزینه داره...هزینه اش انسانیت رو فروختنه..که ارزششو نداره...جای زخم بمونه خیلی بهتره.گاهی جای زخم باید بمونه چون نشانه ی قشنگیه...مثلن زخم جراحی ها..نشون میده که خوب شده..درمان شده..بعضی زخم ها اینجوریه..نشون میده چه قد خوب شدیم..انسان شدیم.
    آیکون گریه وحلالیت طلبی min از

    مخاطبان وبلاگ وخود حاجی:(

    امروز مشهد زلزله اومد

    که خدارو شکر امام (ع)

    هموامونو داشتند

    بزرگی زلزله زیاد نبود

    وخسارتی بهمون وارد نشد

    وگرنه جدی جدی

    باید حلوا نوش جان

    میکردین

    به هرحال عمر دست

    خداست

    ازامشب چادرمو میندازم روم

    تا وقتی آوار روسرم خراب شد

    با چادر باشم.

    اگه دیگه نیومدم حلالم

    کنید:-(
    بستگی به عمق، وسعت و محل زخم داره! ولی امان از اونکه تا ابد موندنیه...
    واقعا
    خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب گفتین
    یاد این داستان افتادم که:
    یه باباهه بوده، یه پسر داشته که خیلی شیطون و اذیت کن بوده و تمامی همسایه‌ها و محل و روستاشون از دست این پسر شاکی بودن. باباهه که دیگه نمی‌دونسته با پسرش چی کار کنه تا به راه بیاد، یه دفعه تصمیم می‌گیره به پسرش بگه که هر کی رو خواستی اذیت کن فقط به ازای هز اذیتی که می‌کنی به دیوار انباری یه میخ بکوب! پسره هم خوشحال! که دیگه از دست غر زدن پدرش خلاص شده، این کارو می‌کنه ...

    این قدر میخ می‌کوبه که دیوار انباری می‌شه سرشار از میخ!
    یه دفعه به خودش می‌آد که ای واای! چه قدر من دیگران رو اذیت کردم، به حدی که دیوار دیگه جا نداره ...
    خلاصه متحول می‌شه و از کارش ناراحت و می‌ره پیش باباش و میگه من پشیمونم من دلم نمی‌خواست این همه میخ توی دل مردم بکوبم! باباش هم میگه خب برو جبران کن و هر اذیتی کردی یه کاری کن که اون اذیتت جبران بشه، و هر بار تونستی اذیتت رو جبران بکنی یه میخ دیوار رو در بیار!
    پسره هم میره برای جبران ...
    بالاخره یه روز می‌رسه که در دیوار انباری دیگه هیچ میخی نبوده، با خوشحالی میره پیش باباش و صداش می‌کنه که بیاین و ببینین که همه‌ی اذیت‌هام رو جبران کردم!
    باباش میاد و یه نگاه به دیوار می‌کنه؛ لبخند تلخی می‌زنه و می‌گه: درسته پسرم! زحمت کشیدی و دیوار رو از میخ خالی کردی اما ببین! جای زخم تمام میخ‌هایی که کوبوندی به دیوار هنوز روی دیوار هست! اگرچه که هیچ میخی دیگه توی اون نیست.


    +لطفا نگید میره گچ‌کار خبر می‌کنه تا دیوار رو صاف کنه، توی زمان داستان هنوز گچ‌کاری اختراع نشده بوده :دیی
    اوف چیز شد خط تو خط شده ویول اون ویول برا اول شدنته
    بقیش برا حاجیه اخه من میتونم تورو ضایع کنم؟؟!!نع بوگو شما؟!!
    koodoom sokhanan elamii jan?//^_^
    وبول؟؟!!!!


    اومممم مطمعنین از سخنان خودتونه؟؟!!!من اینو قبلن زیاد شنیدمااا!!(ایکون الی که داره زور میزنه ضایع کنه امشب یکیو)
    درهر صورت باید براش بگم اوهومممممممم
    "آی گفتی ....
    طلا بگیر .. "

    واقعاااا واقعا!خیلیا الان معنی زخم زدنو نمیدونن... همه خودشونو میبینن فقط! متاسفانه! خیلیا اصلا حواسشون به طرف مقابل نیس که شاید واقعاااا تاثیر بذاره روش و عمری اذیت بشه! هعی...
    دددددددددددهم  آیکون دیگه جون و دل دماغی برای مین نمونده.

    شب بخیر دوستان من توانایی اداره ی شیفت شب رو ندارم
    چقد حلال زاده

    ازته دلم براتون یه خانوم مومن و خوب ازخداخواستم
    زخم نزنیم
    حتا با سکوتمون!
    زخم،زخمِ دیگه!
    حتی بنظرم غیرعامدانه اش هم، جاش خوب نمیشه:/
  • مهندس بهشت
  • مواطب باشیم دیه
    ...
    آی گفتی ....
    طلا بگیر ...
    pak yadet nare
    ohom movafegham>_<
    masalandesh hai ba bordane esme viol e on tahe link jiiigar soozond^_^

    haji nabinam narahat bashid!!
    avaaaaaaal

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی