حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

اللینک الکلیب

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۲ ب.ظ
هوا خوب شده؟!
دوستان جوگیر شدن؟!
امام رضا درو باز کرده؟!
حالا هر چی...
دوستان زیادی راهی مشهد الرضای حضرتن
طوبی لهم و حسن مآب...


+ میخواستم این فایل رو به حضرات ح و ف تقدیم کنم
لیکن دیدم دوستان زایرمون اولویت زمانی دارن...

یه کلیپ ده دقیقه ای خیلی جانسوزه از صحبت های استاد قرائتی
(گفتم که اگه کسی نخواس, نبینه!)
لینک
  • ۹۳/۰۵/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۴۱)

چت رومه!!!؟؟؟
التماس دعای فرج
از سری سوالات خاله زنکی:
ح و ف ؟! یعنی کیا؟! :)
  • دوره خـــآنوم
  • خیلی خوب بود کیلیپ
    مخصوصا اب کثیف میره تو باغچه گل میشه....

    کلیپ خیلی خوب بود...
    باز دلم مشهد خواست :(
    راستی چطوری میشه بلاگ ساخت؟!
    میخوام جزو متخصصین رسانه و اهل قلم باشم! :))))))  ( آیکون جوگیری)
    میشه برام یه توضیح مختصر بدین؟
    "جایت خالی...
    چقدر هوا برای داشتنت خوب است!"
    واای حاجی اینو خوندم یاد شما افتادم و یاد پستای لیس لنا زوجه که کاش الان زن داشتید! :)))))))
    + آیکون سوزوندن دل حاجی

     زیارت قبول .

     کلیپ عالی بود ممنون

    دلخسته
    با پای برهنه
    به دیدارت میایم
    ای دوست
    مرا دریاب
    نگاهم در ان سوی لحظات
    به  دستان توست

    کلیپ معرکه بود
    عالی بود
    ایولله حاجی :-*
    چرا واقعا خسته شدم از صبح تا به

    حال مجلس دست گرفته بودم

    منتظر تا شما بیای شیفت شب رو تحویلت

    بدم.

    اینم شیفت شب تحویل المی
    بروببینم

    میتونی چند بار پشت سرهم اول شی.:)
  • مهندس بهشت
  • حاااااااااااااااجی عرب کوجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنی رفتی خواستگاری نیستی؟؟؟؟؟؟؟
    استاد الی کجایی این 

    همه افتخارات شاگردتو 

    ببینی؟؟""

    همینجام مینا  دارم میبینم:دی
    اخه میدونی گفتم دلت نشکنه یکی دو بار اول شی شاد شی واسه 2 ماهی شارژ باشی زانوی غم بغل نگیری:)) خودت که میدونی دیگه:دی

    اومممم فک کنم خوب تعلیمت دادم(ایکون الی جوگیر) :دی خخخخ
    ح و ف کیا میتونن باشن ینی؟؟!!!
    اخه "ح" O_O!!!!!!!!!!
    حالا با "ف" میشه اسم درس کرد مثه ف.ن فرزانه فوزیه فری فاطمه فرفری....

    ولی با ح؟؟!!! حاجی برا خودتون گذاشتین؟؟!!؟؟!!

    اهااااااااااان یافتممم حبــــیب آقا رو میگن ایشش زودتر بگین خب:دی  
    میناااااااااااااااا:|:|:|

    عزیزم مینا جون شما کف نکردی امروز؟!!والا من کف کردم از بس حرف زدی گلم:|

    (ایکون الی که داره حرصشو خالی میکنه:دی)
    متخصصان اهل قلم به من اجازه دانلود نداد بخاطر استفاده از تکنولوژی اجنبی 
    یکی نیست بگه بابا اینترنت ملی رو راه بندازین ما هم تکلیفمون مشخص بشه با خودمون نریم دور بزنیم ازون ور آب بیایم وبلاگ حاجی اقا ای بابا
    سلام المی جون     

    عیب نداره المی به جای تو من اول شدم

    من وشما نداریم که....
  • مهندس بهشت
  • هیچی اشتباه شد یه لحظه فکر کردم اونایی رو گفتین که میخوان برن مشهد
    ای حاجی...چ کردی با دل ما...تا ۱۶خیلی مونده...
  • مهندس بهشت
  • یعنی منظورتون از ف منم؟؟؟؟؟؟
    من پارسال که کنکور داشتمو مدرسه هم میرفتم تازه هم تابستون چند هفته رفتیم مشهد هم وسط مدرسه ها (حالا این که خوبه من تا قبل دبیرستان خیلی زور میزدم 5 ماهشو میرفتم مدرسه همش مشهد بودیم:دی خخخ)
    حالا که کنکورمو دادمو مدرسه هم ندارم تا 50 کیلومتر اونورتر از شهرم نرفتیم:|:|
    باید حتما کار پیش بیاد تا بریم  که هنوز پیش نیومده :|واقعن:|:|
    :| من الان چی بگم؟!!هوم؟؟!!!:|:|:|:|:|

    یه 5 6 تای دیگه هم بزارین :|

  • خانوم وکیل
  • سلام حاج آقا
    اشک ما رو درآوردید
    ان شاءالله خداوند، اشک بر امام حسین(ع) رو اونقدر به چشمتون عنایت کنه
    که به واسطه ی اون اشک، سفید بشه لوح دلتون از هر گناه و به لطف خدا همه ی سیئاتتون به حسنات مبدل بشه و شرف دنیا و آخرت نصیبتون، ان شاءالله
    با اجازه اینجا گذاشتمش، دوستان بیشتری گوش بدن...
    آقا من الان دلم هوس حرم آقا کرده بدجور!
    کی جوابگویه؟؟
    عاقا ملت هوایی شدن، کی جوابگویه؟؟

  • بنای با ثوات
  • ای شالا جور بشه..

    سلام
    چه کردین با دل ما....
    ان شاء الله خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها دستگیرتون باشند... این دنیا و اون دنیا!
    "نکنه شما قراره بری؟"

    همین الآن تصمیم گرفتم که برم
    دعا کنین جور بشه ...
  • دوره خـــآنوم
  • من خانومتون ُ بیتشر دعا میکنم :)))
  • بنای با ثوات
  • چرا آخ آقا حبیب..
    نکنه شما قراره بری؟
    آخ ...
    فقط دو راه دیگه به ذهنم میرسه اونم اینه

    که یا با نت زیارت آنلاین برین

    یا اینکه زنگ بزنین از١١٨

    مشهد بپرسین

    که البته راه دومو

    نمیدونم ممکنه یانه!
    هرکسی اومد مشهد

    دعا کنه زود تر

    فصل زواری تموم شه

    تا ماهم رومون

    بشه بره پابوس آقا

    آخه ما تو فصل زواری

    کمتر میریم که ازدحام

    زیاد نشهو مهمونای آقا

    اذیت نشن
    اینکارو کردماا
    اما باز اون حاج خانومه اومد توضیح داد که اینکارو کن!
  • خانم مهندس
  • خیلی متأثرکننده بود.
    امام رضا شمارشون عوض نشده

    به کل شماره های شهرمون

    یه٣اضافه شده

    شما میتونی همون

    شماره رو بگیری

    منتها یه٣رو بذاری اولش.
    ممنون بابت مطالب زیبا و خوبتون معلومه زحمت کشیدید
    وااای حاجی مرسی مرسی مرسی این کلیپ عالی بود...
    سپاس گزارم!
    ان شا الله با کمک خدا همه چیز به خیر ختم میشه!
    خیلی ازن کلیپ ها برامون بذارین بی زحمت! ممنون
    امروز از بستگان مادر گرام زنگیدند که کارهاتون رو جم وجور کنید جمعه حرکت کنیم بسمت مشهد >_<
    منم کلی ذوووق (بمدت 30ثانیه) که یادم اومد نمیشه که بشه. >_<

    امام رضا هم که قربونش برم شمارشو عوض کرده! قبلنا دلم میگرفت یه زنگی میزدم که دیگه اونم تعطیل شد!
    پس چرا آقا ما رو نمی طلبه :(
    واقعا کیف میکنین

    دوروزه اومدم ٢بار اول شدم

    برای مدتی طولانی هم

    به عنوان آخرین کسی

    نظر گذاشته شناخته شدم

    استاد الی کجایی این

    همه افتخارات شاگردتو

    ببینی؟؟
    اول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی