حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

ما التعریف السوغات

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ب.ظ
سوغاتی چیست؟!
ملاک سنجش رفاقت های الکی و پولکی با دوستی اصیل و حقیقی

+ و پر واضح و مبرهن است که
کسایی که سوغاتی میخوان از نوع اولن
و اونایی که حرفی هم از سوغاتی نمیزنن از دسته دومن
دیگه خود دانید
والا...
  • ۹۳/۰۵/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۹)

دارم چی می بینم؟؟؟؟ یکی از کامنت های من درجا جواب داده شده 
والا ما هم مثل شما بخاطر یافتن ردی از رئیس باندمون اومدیم اینجا نه که همیشه گمشده هامون رو از وبلاگ شما پیدا می کردیم
اگه قصد سفر دارید تا اواسط ماه آبنده اقدام کنید که مناسبترین زمان مسافرت برا گل بازی و برنزه کردن و والیبال ساحلیه
سوغاتی ندادن هیچی از ارزشهای شما کم نمی کنه هر چند دادن سوغاتی کلی بر ارزشهاتون افزوده می کنه ولی خوب من یکی نمی خوام همین جوریش سایه مبارکمان را با تیر سولاخ سولاخ می کنید سوغاتی بخوام که می فرستین قاطی باقلایی دَدَری

آخیش چقدر کامنت نوشتم ازم بعید بود اصلا خواستم فقط جای مهندسین مملکت رو سبز نگه دارم زیارتتون قبول باشه ان شالله سفرهای بزرگتر با اهل و عیال و منزل و این حرفا
پاسخ:
حدیث بسیار زیبایی بود!!!

برفرض اینکه ما بخوایم سایه شمارو با تیر بزنیم
بعد از تور ترکیه اینکارو میکنیم یا قبلش؟!
پس دیگه نگرانی چرا؟!

جای رییس المهندسین خالیه
خبری ازشون ندارین؟!

قبول حق ان شا الله
آمین...
آرخ دیگه حاج آقا ها همین جورین تا حرف میزنی یه روایت جور میکنن ...ای بابا همین احادیثو هی تحویل دادین مردم از حاج آقاها میترسن دیگه!!! 
آقا اگه سوغاتی ندید سوغاتی نمیارم واستونااااا   :-) 
تازه ماهم یه روایت داریم که میگه هر حاج آقایی که سوغاتی نیاورد را نفرین کنید مجرد بماند. بهله
پاسخ:
شما سوغاتی بیارین سوغاتیتون محفوظه!

از محتوای خشونت آمیز روایت معلومه که ساخته و پرداخته داعشه!!!
ببین حاجی نیومدی بسازی این همه پست نذاشتی سوغاتی هم نمیخوای بدی اخه حالی به.ادم میمونه؟ نه.والا 
احوالی به ادم میمونه نه والا. بزن جیغ دست هورا
اصنم.فکر نکنید اهنگها خودم گفتم
  • دوره خـــآنوم
  • اصن ما پولکی اصن ما بد شما خوب
    کو سوغاتی ؟؟=)))))))
    ^_^
    من یه بار میزنم ارسال این 2بار میفرسته چرا؟!!!
    ووووووووییییی
    چه فلسفه بافی میکنن وا3 فرار از سوغاتی دادن به ملت غیور مجازی!!!
    >_<
    اصنشم میدونستم خسیسید!
    کو این قند و عسل(دوستتون رو میگم)؟!
    ووووووووییییی
    چه فلسفه بافی میکنن وا3 فرار از سوغاتی دادن به ملت غیور مجازی!!!
    >_<
    اصنشم میدونستم خسیسید!
    کو این قند و عسل(دوستتون رو میگم)؟!
    خب همین  کارا رو میکنید بهتون زن نمیدن دیگه....میفهمن خسیسی...الکی بهانه ی رفیعی شدن میارن!!!
    سوغاتی ها چطورن؟
    جای سوغاتی ها امن هست؟
    پاتک نزنن ه.خ.     پ.خ    و...
    خیلی نگرانشونم...:))))

    -زیارت قبول...مارا دعای شما بس...

  • مهندس بهشت
  • حاجی عرب استاد مغلته کردن والا............................................
    بچه ها بیان سوغاتیامونو از این حاجی یه جوری بگیریم این طوری نمیشه بعدم حاجی فک کردی با این پستا ما بیخیال شوووووووووووووووووووووووووغاتیامون میشیم ؟؟؟خیر
    اومدم یه روایت بگم یادم اومد خودم چند وخ پیش مشهد بودم!

    حاجی سوغاتی رو بیخیال
    دعامون کردین یا نه؟

    یسرا بیا پست بالایی.....


    مرسی از راهنماییت یسرایی والا من که موقع زلزله در نرفتم همین آخری که اومد

    تو اتاق نشسته بودم دستمو می زدم رو زمین نیت می کردم واسه گرفتن بهره :D


  • بنای با ثوات
  • نه نجمه جان..این قده خسته اس که الان رفته لالا..
    والا..
    حاجی اگه بیداری اظهار وجود کن...

  • بنای با ثوات
  • شب زیر چیزای شکستنی نخوابین..
    زیر پنجره هم..
    اگه لرزش زمین شدید شد چون طبقه ی دومین به هیچ عنوان نزدیک پنجره نشین..
    احتمالا فقط چند تا پس لرزه اس...
    زود تموم میشه..
    یعنی امیدوارم..
    ترجیح می دم اون یه واحدو پاس کنم بعد شرافتمندانه به عنوان یه مهندس بمیرم..
    حالا هرچند بی ثوات بودم..:))

    بجون خودم الان حاجی زیر یه کامنت مینویسه که 12 میره میخوابه!!!
    من نمیدونم دموکراسی و احترام به مخاطب کجا رفته!!!

    هیچ کس تا سوغاتی ش رو دریافت نکرده نره... ما می تونیم :)))

    سوغاتی جای خود فاتحه هم جای خود...

    خوش بحالتون ما طبقه دوم می شینیم درحالت عادیرو ویبره ایم وای به حال زلزله

  • بنای با ثوات
  • حالا فعلا فاتحه رو ول کن..
    سوغاتی مهم تره..
    والا..:))
    خونه ی ما تک واحده..خیلی چیزی حس نمی کنیم..

    اینجا هم یه ساعت پیش اومد ...بعد از ظهر هم حدودای 3 و 4 اومد.....

    ما رو هم دارن با شما می لرزوننا....

    اگه منم رفتم یه فاتحه بزنید واسم

  • بنای با ثوات
  • سلام ته خطی..
    آره آخریش 5/8 ..همین یه ساعت پیش...
    من اگه مردم اون ختم قرآن رو تموم کنید بچه ها...ثواب داره..:))
  • بنای با ثوات
  • ای ولا خانوم میم..
    اصلا حق با شماست..
    مخصوصا اگه جوون مردم در حال مرگ باشه..
    والا..
    رواست آخه ناکام از دنیا برم..والا به قورآن..

    یسرا جونم سلام

    هنوز داره میاد؟؟


    یعنی با این حرف الان دوستان رو تو فشار میذارین! از این نوعشو دیگه ندیده بودیممممم! ولی من می گم اونکه واقعی باشه و سوغاتیم بخواد با این حرفا از میدون بیرون نمیره :)))))
    دمتون گرم حاجی...کلی خندیدم با چند تا پست اخیرتون...
    خوب پیچوندنُ بلدینـا...نچ نچ نچ...
  • بنای با ثوات
  • این دیگه ازونا بود ها...
    خب مام داریم براتون
    عاغا اصلا اینجا داره زلزله میاد..
    ما ممکنه تا یه ساعت دیگه زنده نباشیم..سوغاتی ما رو بدین بریم بمیریم..والا..

    هرجور میخای حساب کن حاجی....

    سوغاتیا رو سر بده بیاد....


    دقیقا الان اگه شما سوغاتی نیاورده باشین رفاقت شما الکی و پولکی بوده!
    والا...:)
    هرکی سوغاتی نخواد با من طرفه ها!!!

    +رونوشت به مخاطبان فهیم وب حاجی

    منکه سوغاتی میخوام :)))

    +همانا اونایی که سوغاتی نمیخواین همونایی ان که سالی یه بار کامنت هم نمیذارن بعله تازشم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی