حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

النتیجویه

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ
حالا که زوره, باشه!!!
خب اون دوستانی که تا کنون برای حقیر
کادویی گرفتن
هدیه ای فرستادن
سوغاتی آوردن
و...
بیان جلو سوغاتیهاشونو تحویل بگیرن!

+ آیکون پراکنده شدن جمع
با شرمندگی و سرافکندگی و شرمساری و خجالت زدگی و حسرت و ندامت بسیار
  • ۹۳/۰۵/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۶۲)

  • مهندس بهشت
  • حاجی عرب پرو کش
    ""روز پدر
    روز پسر
    روز جوان
    روز پیرمرد
    روز مجرد""


    اخی حاجی طفلی
    خیلی حاجیو تحت فشار گذاشتین؟؟!!!
    100 بار گفتم زیاد سوغاتی سوغاتی نکنین بیا نیگا چی شد!!!:|:|

    یه لحظه نیگا مناسبتای حاجی کنین تورو خدا!؟:|
    روز پسر قبول اوکی اینو میشه یه کاریش کرد
    من با اونای دیگه مشکل دارم 
    روز مجـــــــــرد بعد روز پدر؟؟!!!! ... استغفرالله:|:|
    اینو ولش کن روز جوان بعد روز پیرمردم کادو میخواد؟؟؟!!!:|:|
    جلل خالق:|
    چه شمکووو
    حاجی کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره، اونی که قصابه سال به سال گوشت نمیبره خونه!ا
    حاجی با اینحال قصاب میشناسم، دختر داره تیکه ماه.
    قد بلند، چشم عسلی، اصن هوری هااا
    آدرس بدم؟؟؟
  • دوره خـــآنوم
  • حیف ؟؟نه حیف اون سوغاتیا بود که تو قطار جا گذاشتید :)))

    :|
    تازه آقا مرتضی الان داره باباهم میشه :))))))))))))))))))))
    دفه بعد بیشتر دعاش کنید :)))
    این شب درازه الا یعنی منتظری امشب کلکم کنده بشود عایا؟؟؟؟؟؟؟؟
  • دوره خـــآنوم
  • مام نامردی نمیکنیم سوغاتی رو جا میذاریم

    عه؟واسه مام دعا کردید ؟:)))
    پاسخ:
    حیف زعفرون گرمی خدا تومن نیس؟!

    + البته دروغ چرا؟!
    آقا مرتضی رو بیشتر
    به هر حال همسر کنکوری داشتن خیلی سخته!!!
    :))))))
    منم شوخی کردم!!! 
    یه درصد فکر کنید که کامنت نذارم... :دی
    داماد هم خوبه. یه کم خجالتیه که درستش میکنم :دی
    نه خیالتون راحت...
    پاسخ:
    با صحبت و ملایمت درست میشه
    من قول میدم
    اصن نیازی به خشانت و زور نیس!
    :)))
    باشه حاجاغا :(((
    خودتون خواستید... من دیگه یه کامنت هم نمیذارم. 

    +آیکون مظلوم نمایی و اینا :دی
    پاسخ:
    شوخو استاد
    شوخو!
    ما برای خوشبختی آن شاه داماد بسی دعا نموده ایم
    نرید تلافی مارو سرش در بیارین
    :))))
    تازه دامادا سال به سال این ورا نمیان... شما خیالتون راحت. والا :دی
    داماد فعلا متواریه حاجاغا...
    پاسخ:
    نمیان چون کم محلی دیدن!
    والا...
    ;-)
  • دوره خـــآنوم
  • شمااااااااااااااااااااااا زعفرونا و سوغاتی ما رو تو قطار جا گذاشتید؟؟؟؟
    حعیف من هفته اینده که رفتم مشهد به مرتضی میگم واستون سوغاتی نگیره:|

    پاسخ:
    نامردیه که!
    سوغاتیارو جا گذاشتم
    دعا که کردم
    والا...
    دیگه خداوکیلی از این واضح تر نمی تونستید من رو از خونتون بیرون کنید عایا؟؟؟
     هعی... خدایا ببین این حاجی ت با مخاطباش چه میکنه!!!

    +بانوی مسئول وب هواداران حاجی پلیز چک یور میل :دی
    پاسخ:
    بنده بیشتر مدافع حقوق تازه دامادام  تا مخاطبا
    والا...
  • بنای با ثوات
  • حاجی سلام..
    مث اینکه دلتون به رحم اومده آنلاین می باشین..
    راستی تکلیف سوغاتی چی شد..من هنوز سوغاتی می خوام ها...:))
    پاسخ:
    سلام
    تکلیف سوغاتی ها روشنه
    مراجعه کنین به محتوای پست
    :)))
  • دوره خـــآنوم
  • شما فک نکنید چشماتون ُ باز کنید برید ببینید کجا قائمش کردید =)))
    پاسخ:
    فک کنم تو قطار جا مونده!
    والا...
    ووووووی
    حاجی؟؟یکی از کامنت های من و ساره رو خوردید؟؟؟
    سوغات که نمیدید!
    ته لینک ها که میندازید!
    کامنت میخورید؟!!!!!!!
    هعیییی
    خدا یه پدر زن نصیب حاجیمون کن قصاااب
    :)))))))(خداییش ازین دعام یه دل سیر خندیدم)
    پاسخ:
    کبابمون همیشه براست اونوخ!!!
  • هوآدآرآن حآجی ره
  • خانمی..
    مادر گلها.
    ..
    ممکنه یه سری به این وب بزنید..با آدرس البته..
    کارتون دارم.:))
    بخاطر اینکه ما رودخونه نداریم نمیتونیم این حرکت رو بزنیم... 
    فلذا مجبوریم حضور داشته باشیم :دی
    پاسخ:
    بنده میتونم به نیابتتون قبول زحمت کنم!!!
    والا...
    بی تعارف
    حاجی از همونجایی ک وایسادی یه بای بای بکنی قبوله...سوغاتی نمیخوایم :))))))
    پاسخ:
    آیکون بای بای...
    :)))

    + اینجور مخاطبها رو میپسندیم
    ساده زیست!!!
    حاجی سوغاتی منو بدید دارم میرمااااااا....بدوید تا قطار راه نیفتاده...قول میدم براتون سوغاتی بیارم...یا حداقل دعاتون میکنم مستدام باشید و تا ما برمیگردیم متاهل بشید...
    حاجییییییی ...آیکون گردن کج و چشای مظلوم درشت...
    پاسخ:
    شما که دارین نیرین خودتون سوغاتی بیارین
    دیگه چه حاجت به سوغات ما؟!
    والا...

    نمیخواد دعا کنین
    همون سوغاتی بیارین افضله!
    :)))
    باشه حاجی قبول سوغاتی ندیدن
    فقط بگین دعامون کردین...
    منو امیدوارم فراموش نکرده باشین! 
    یادتون بود؟!
    پاسخ:
    بلی...
    >_<
    ویول مظلوم بچم که اسمش رفت ته لینک‌ها
    سوغات هم که ندادید!
    از زیر بستنی هم که معلومه میخواید در برید.

    اصنشم رفتم پی درس و زندگیم. >_<
    مواظب سوغاتی هاتون باشید^_^

    ساره گلی سلام :-*

    پاسخ:
    ایشون خودش خودشو فرستاد اون ته
    سوغاتی هم بهمون نداده که بهش بدیم حالا
    بستنی رو هم کسی میده که شرطو ببازه
    والا...
    حاجی این اصن قابل قبوله که ما این همه منتظر بودیم شما سوغاتی نیاورده باشین؟!
    اصن من حجم نتم پای وب شما تموم شد!
    کی پاسخگوئه؟! حداقل سوغاتی بدین دلمون نسوزه
    پاسخ:
    بنده مدتهاس حداقل ماهی بیست هزار تومن میاد رو قبض تلفنم جهت شارژ نت
    کسی پاسخگو بود عایا؟!
    والا...
    "بنده هم حاجاغا آخوند روحانی!
    خوشبختم!!!
    و ممنون از اون یه قاشق
    بیشتر میخوردین خو
    والا...
    "

    ووویی ملت چه با سیاست میگن "خودتی" معادل همون آینه برگردون دوران طفولیت دیگه!!
    نچ نچ نچ
    بی صبرانه منتظرم شهریور بیاد و بره و حاجاغا طلبشون رو صاف کنن.بعله :)
    پاسخ:
    بستنی رو اخر پاییز میشمارن...
    اصنشم کسی که شنبه سمینار داره و یه دقیقه براش ارزش داره  و اومده وسط وب مشتی حاجی نشسته عایا رواست دست خالی برگرده؟؟!!
    هوم؟
    پاسخ:
    بلی رواست.
    دفتر معظم له
    خسیس تپل خپل کپل
    اصنشم مشتی حاجی و اینقد خساست؟؟؟!!!!!!!
    حیفه من که اون بستنی رو امروز 3قاشقش رو به خیرات شما خوردم>_<

    پاسخ:
    بنده هم حاجاغا آخوند روحانی!
    خوشبختم!!!
    و ممنون از اون یه قاشق
    بیشتر میخوردین خو
    والا...
    "حیف که معذوریت عرفی داریم در اینجور موارد
    وگرنه جواب کم نداریم
    والا..."

    خدارو شکر ^_^
    عاقا سوغات ملت رو بدید خب!!

    پاسخ:
    گفتم معذوریت داریم
    نگفتم که سوغات داریم!!!
    :)))
    حاجی دوست هستیما
    دلت میاد برای مخاطبها زعفران نیاری؟حاجی این همه میام اینجا 24 ساعته اینجایم اونوقت یه سوغات زعفران و نبات که چیزی نیست
    پاسخ:
    خو من اگه نبات و زعفرون داشتم خودم میخوردم!!!
    والا...
    آبغوره آبلیمو رب مربا و............گرفتن هیشکدوم قبول نیست فقط دادن سوغاتی قبوله...
    اول بزرگترا شروع می کنن حاجی شما بزرگتری دست بکن تو ساک مبارکت اون سوغاتیا رو رد کن بیاد بهونه الکی هم نیار...
    دیدی اصن خدا دیشب منو زنده نگه داشته که سوغاتیا حروم نشه :))))
    سوغاتی میخوام .......

    پاسخ:
    شب درازه...
    :))))))
  • دوره خـــآنوم
  • حاجی کوش سوغاتیاااااا؟؟؟
    :)))))
    کوش اون زعفرونا ؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    منم دارم به همین فکر میکنم!!!
    :))))))))))
    بیچاره آقایون ^_^
    حاجی بهشون یه بوس میده جا سوغات^_^
    لذا خوش بحال دخملا^_^
    پاسخ:
    حیف که معذوریت عرفی داریم در اینجور موارد
    وگرنه جواب کم نداریم
    والا...
    آ جوون
    آیکون ویول وایساده اول  صف و با چشای گرد دنبال سوغاتیشه^_^
    پاسخ:
    چه خوش خیال...
    :))))
    شما دعا کنید من حاجتم برآورده شه...نذرم اینه که برم کربلا...
    یه سوغاتی ویژه براتون میارم...
    پاسخ:
    خدایا به خاطر سوغاتی گرفتن منم شده
    حاجت ایشون رو برآورده به خیر بفرما...
  • مهندس بهشت
  • حاااااااااااااااااااااااااااجی عرب مغلته نکن سوغاتی منو بده من 17 مشهدم میگیرم برات والا دی
    پاسخ:
    پس منتظر میمونیم شما با سوغاتی برگردین
    بعد!!!
    زیارتتون قبول باشه حاج آقا
    پاسخ:
    خدا قبول کنه ان شا الله
    سلام 
    زیارتتون قبول
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خدا قبول کنه
    ورودتون رو به بلاگ خوشامد میگیم
    از طرف حاجی و دوستان
    حاجی گرو کشی میکنین :))))) اینه رسم مردونگی؟:))
    پاسخ:
    این رسم مردونگی نیس
    رسم حاجویه!!!
    والا...
    هوم؟...
    خیلیَ م آره آره آره...
    حاجی تاریخ دقیق روز مجردُ اعلام میکنید مام بریم آویزون یکی شیم کادو بگیریم؟
    ثواب داره!
    پاسخ:
    یه مجرد تا وقتی مجرده
    هر روز روزشه!!!

    + چی گفتم!!!

    fateme??

    :/

    noch noch noch

    تو منو گول نزنی من نمیزنم...
    :)))))))
    حاجی سوغات بده بیاد 

    پاسخ:
    پست رو دوباره بخونین پلیز
  • آرزو بهرامی
  • سلام

    رسیدن به خیر

    این روزاکه دلم هوای مشهد کرده

    برای من همین بس که دعا کردید.

    البته امیدوارم

    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشین
    ان الاعمال بالنیات...
    هم اسمتون خاص بود
    (چون معمولا کسی با اسم و فامیل تو فضای مجاز فعالیت نمیکنه)
    هم چند دفعه ای که کامنت یاداوری گذاشتین
    موجب شد فراموش نکنیم

    نتقبل الله منا...

    منم رفتم لالا حاااجی دیدی سوغاتیمو ندادی فردا اگه مردم رفتم پشیمون میشیا

    دیگه خود دانی .....

    شب همه دوستان بخیر...

    حاجی شب خوش

    پاسخ:
    سوغاتی هم اینجوری حروم میشد خب!!!

    + سرتون سلامت
    na to mikhay mani goi vazani :))))
    نگین بیا اونور[خونه من] کارت دارم...بدو...

    man kar nadaram

    khabam miad

    asan mikham barghari khamosh konam

    jam konin dg haji raf lala

    :))))

    hiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssss

    yavashtar

    نگین بیا ور دل خودم بشین جم کنین جم کنین هم راه ننداز...
    عه...

    jam konin

    jam konin mikham dararo ghofl konam masalan mikham bekhabam

    masalan ha!

    pashin

    pashin berin

    d: 


    قبول ؟؟؟...
    جوابی نشنیدم...
    پاسخ:
    دیشب نتم قطع شد...

    بلی, قبول!

    شما تا حالا به کسی کادو دادین که واستون جبران کنه و کادو بتون بده عایا؟؟

    باس این رد و بدل کردنه از یجایی شروع بشه کادو بدید تا کادو بگیرید....

    پاسخ:
    ترجیح میدم از دوستان شروع بشه
    وگرنه مطمینا سرم کلاه میره!!!
    والا...
    من هنوز سفر زیارتی نرفتم...برم سوغاتی میارم برات حاجی...
    اگه بعدش شما سوغاتی ندی، دیگه نچ نچ نچ...پروندهَ ت پیش برو بچ خراب میشه...
    قبول؟...
    پاسخ:
    چی ازین بهتر!
    کاش بقیه دوستان هم یاد بگیرن
    والا...
    بچه ها من میرم بخوابم
    یکی تون سوغاتی منم بگیره بعدن بده بهم

    ++ حاجی ما دونفریما!!! حواستون باشه :دی
    پاسخ:
    والا ما دو تا بشیم گوشی و نت و مودم رو میندازیم تو رودخونه قم!
    شما چرا هنو اینجایین خدا عالمه
    والا...

    عههههه الا اینا که تو جواب نجمه نوشتی مناسبتای مربوط به خودتون بود...

    خو حاجی تمام روزای سال رو واس خودت برداشتی یکم هم به بقیه بده....


    پاسخ:
    دیگه کاریه که از دسمون برمیاد!!!
    پدر؟؟؟ جوان؟؟؟ مجرد؟؟؟ پسر؟؟؟
    اگه اینطوری باشه که شما خیلی کادو بدهکاری به همه ی ما
    پاسخ:
    گذشته ها گذشته
    اصن گذشته برنگشته!
    :)))

    از الان حسابه!
    والا...

    ag soghatiam bashe ma bas be shoma bedim :))))))

    midonin chi migam k??? :)))))

    hala bedim???

    پاسخ:
    نیکی و پرسش؟!

    خو دیگه قدر نمیدونید که

    تا زنده ام قدرمو بدونید فردا که مردم راضی به آبغوره گرفتن نیسدما....


    پاسخ:
    ابلیمو چی؟!
  • بنای با ثوات
  • حاجی به اون ته خطی رحم کن...
    بعدا خدای نکرده فردا خبری ازش نشد پشیمون می شی ها..
    من گفته باشم..
    :))
    پاسخ:
    اون ته خطی که ما میشناسیم خط خطی,تر از این حرفاس!!!
    :))))
    سلام
    اولا زیارت قبول
    دوما رسیدن بخیر..
    سوما سوغاتی با این اوصافی که شما گفتین ادم مگه جرات داره حرف بزنه حالا..
    سوغاتی نخاستیم حاجی..والا
    پاسخ:
    سلام
    قبول حق
    متشکرات
    به شما میگن مخاطب خوب و فهیم!!!
    :)))

    واسه ما مناسبت فقط زن گرفتن و بچه دار شدن حیسبه نهایتش تولده...

    کو حالا؟؟؟؟


    پاسخ:
    این دلیل میشه که کادو ندین چون کادو نمیگیرین عایا؟!
  • بنای با ثوات
  • حاجی یعنی شما بگو فرای شرمساری و اینا..
    تولدتونو که نمی گین..
    ازدباج هم نکردین..
    بچه تون هم که به دنیا نیومده..
    بورسیه هم نگرفتین..
    به چه مناسبت باید به شما کادو می دادیم..
    عاغا سوغاتی ما رو بده بیاد...
    پاسخ:
    ر.ک جواب کامنت حضرت نجمه

    حاجی انصاف بده یکی مث من هنوز مسافرت نرفتم که بخوام سوغاتی بدم هر وخت رفتم چشم هدیه هم هر وقت زن گرفتید اونم میدیم به مناسیت مزدوج شدنتون {البته بعد از گرفتن شیرینی } کادو هم هنوز مناسبتی نشده از طرفتون که بخوایم کادو بدیم...

    عذر من یکی موجهه حالا سوغاتیمو بده من برم الانست که زلزله دوباره سر برسه بذار این شب آخری خوشحال سر به بالین بذارم شاید فردایی برایم نباشد 

    پاسخ:
    کی گفته مناسبتی نشده؟!
    اون همه مناسبت!!!!
    چند تایی رو بنده بعنوان مشت نمونه خروار عرض کردم
    چه ربطی داره؟؟؟
    کسی که میره سفر سوغاتی میگیره! الان ما به چه مناسبت برای شما باید کادو میگیرفتیم؟؟؟
    پاسخ:
    اینم چند تا مناسبت:
    هزار تایی شدن پستها
    صدهزار تایی و دویست هزار تایی شدن مجموع نمایش ها
    ده هزار و بیست هزار و الی اخر کامنت ها و بازدیدکنندگان
    انتقال وب
    مصاحبه
    عید نوروز
    عید فطر
    عید قربان
    روز پدر
    روز پسر
    روز جوان
    روز پیرمرد
    روز مجرد
    روز روحانی
    روز نویسنده
    روز کارگر حتی!!!
    به نام خدا
    من این پیروزی اولین کامنت رو تقدیم میکنم به پدر و مادرم که مشوق من بودن
    و با تشکر از حاجی که این وبلاگ را اداره میکند
    همچنین تشکر از اداره آب و شهرداری شهرستان میقانات، روستای مَمَزنی


    :v

    رسیدن به خیر. شما جیب ما رو نزن!سوغات نخواستیم :D:
     (از این تیریپای پیرمردا که به روحانی های این 30 سال گیر میدن)
    پاسخ:
    تیریپو خیلی خوب اومدی!
    سوغاتی شما یه بوس
    آخه این لبا ضریحو بوسیده!!!
    :)))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی