حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

القطاریه

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۳۴ ق.ظ
نحن فی القطار الی الطهران
ثم القم...


+ اللهم سلم مسافرینا
  • ۹۳/۰۵/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۵۵)

سلام حاجی...
از اونجایی که اهل تحریف کامنت ها هستی جا رو خالی میذارم که هرچی دلت خواست از طرف من بنویسی!!

  • بنای با ثوات
  • نگین ، نجمه راست می گه..نمی شه که حاجی مهموناشو ول کنه و بره بخوابه...
    ووووووووییییییی حاجی پاشو..یالا یالا..پاشو بیدار شو...
    زود باش زود باش...
    یعنی می خوای وبتو نترکونیم بیا یه سری به اینجا بزن..:)))
    نمیشه. حاجی مهموناش!!!!!!1 رو ول نمیکنه بره بخوابه که! الان ما پشت دریم یحتمل. صابخونه نرسیده هنو

    +نچ!!!!!!
    فک نکنم دیگه برگرده ... خخخخخخخخخ :)))

    jomie akharo ba yosra bodam


    +najme jan motevari bargasht?

    are ke mishe

    eib nadare

    ye sar bezan webet

    بله !!! نگین جون 12 نفر آنلاین...!!! حاجی میتونه اینطوری خواب باشه عایا

    +سلام علیکم بانو 

    slm  yosra banoooo

    bodo boro khonaton ke haji khabe

    hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis bidar nashe yavash

    :d

  • بنای با ثوات
  • نگین تو چرا با گوشی اومدی...:))
    خب خوندنت سخته...
  • بنای با ثوات
  • دوستان ترکوندین ها...
    ای ول مهندس..سوغاااااااااااااااااااااااااااااااااتییییییییییییییییییییییییییی..
    سوغاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتیییییییییییییییییییییییییییییییی..
    حاجی یالا یالا سوغاتیا یالا...
    ++نجمه بانو سلام علیکم..
    ایضا نگین بانو..

    rash bendaz


    berim ke nandazamon biron haj agha:))

    بابا وب حاجی انگار وب ما!!! با هم این حرفا رو نداریم که

    +وبلاگ داشتم. تو وبلاگ حرفم نمیاد. ولی اینجا تا خود صبح حرف دارم :(

    bazam ghabel setayeshe


    migam khobe chatrom haji has:)))))

    kelasaye amozeshiam hazeram bezarama:))))


    +baba ye weblog bezan dg

    آره بنده خدا :)))))))))))

    آشپزیم خوبه:دی
    به جای سوخته... صدجای دستم جای بریدگی و ایناس اینقد که من با دقتم :دی

    ey baba  chera dg 24 saat shode :))))))))))

    akhey engar fahmide chika karde ba khodesh

    bben alan shoma bayad kaboooos dastor ashpazi bbini hey

    asan hameye dastet bayad sokhte bashe

    والا هنوز بیست چهار ساعت نیست متاهل شدیم. از همون دیشب هم دوماد متواریه!!!
    فک کنم پشیمون شده:دی

    +من رو از تیکه می ترسونی؟؟؟؟ :))))))))

    shoma kho boro dg inja bara motahela amn nis tike mikhoranaa :))))))))

    +khosh migzare???

    ++che khabar??

    چیرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :)))
    من هسدم. تو برو ... مسئولیت نگهبانی و آمار دادن با من :دی

    harki bemone shoma dg bas beri

    bodoooooo 

    :d

    اللهم بلغ حاجینا!!!!!!!! آمـــــــــین :دی
    نگین جون تازه سر شبه :دی

    pashin

    pashin berin khonehaton mikham bargharo khamosh konam khabam miaad

    :D

    حاجی و سوغاتی؟؟؟؟؟ (واو مباینت و استبعاد؟؟؟ یه همچین چیزی :دی )
    مهندس بهشت یه هفته خوبه که من بودم کلا متواری می شدم وب رو هم می بستم:D

  • مهندس بهشت
  • بچه ها فک کنم حاجی از ترس سوغاتی نمیگه که رسیده.....بوخودا
    من میگم بذارین بیاد بگه سلامته بعد خرشو بگیریم ......والا من جای این حاجی عرب باشم تا یه هفته اصلا این ورا پیدام نمیشه بوخودا
    حاااجی هنوز نرسیدی؟؟؟؟

    بابا دلواپس شدیم
    مدیونید اگه فک کنید این بیقراری بخاطر سوغاتیه...:D

    سلام حاج آقا زیارت قبول
    من تازگیا با وب شما اشنا شدم یه خواهش دارم لطفا وقتی حرم مشرف شدین از طرف من یه سلام به حضرت معصومه(س) بدین و دعام کنین خیلی محتاجم
  • مهندس بهشت
  • حاجی عرب شوغاتی منو به کسی ندیاااااااااااااااااااااااااااااااااا
    حاجی رسیدن بخیر رسیدی عایا ؟؟؟؟


  • دوره خـــآنوم
  • :) سفر بخیر

    سوغاتیا خوبن؟:))))
    رسیدن بخیر حاجی..خوبی ایشالا؟
    زیارت قبول...
    انقد دل ما رو بردی مشهد که ایشالا ۱۶ میرم پابوس آقا...

    سرشون سلامت این بهترین سوغاتی!
    منتها دعارو کوتا نمیایم :))))

    +نچ نچ نچ  نبینم میدون رو خالی کردین!
    دم اومدن حاجی و همش 8 نفر انلاین؟؟


    +یسرا جان هربرنامه ای ک باشه برخلاف این چن وقت (خصوصا یک هفته اخیر) شب زنده داری تا طلوع افتاب و شاید اذان ظهر حتا ام شبو میریم ساعت 9 میخوابیم :)))))))
  • مهندس بهشت
  • سووووووووووووووغاتی سووووووووووووغاتی سووووووووووووووغاتی سووووووووووووووغاتی
    حاجی عرب سوووووووووووووووووووووووووووووووووووووغاتی بده
    حاجی سووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووغاتی
    سوووووووووووووووووووووووووووووووووغاتی
    حاجی عرب سوووووووووووووووووووووووووووووووووووووغاتی
    سووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووغاتی
    سوغاتی سوغاتی سوغاتی سوغاتی
    سووووووووووووووووووووووووووووووووووغاتی سوووووووووووووغاتی سووووووووووووغاتی
    سوغااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتی
    سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسوغاتی
    سووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووغاتی
    سوغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغاتی
    حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجی سوووووووووووووووووووووغاتی

    رسیدن نصفُ نیمه تون بخیر حاجی...
  • بنای با ثوات
  • مرسی که گفتی نگین..:))
    خب بعدش که برسه می خواد بخوابه لابد ..
    امشب هم بی پستیم انگار..
    ولی می گم نیمه شب وبشو بترکونیم تا هر وقت نا داشتیم...
    هی بگیم سوغاتی سوغاتی..سوغاتی...:))
    عه سلااام حاجاغای مهلبون 
    بالاخره اومدیییین:)
    رسیدن بخیر و زیارت قبول ان شا الله:)
    سفرتون بسلامت...
    یسرا جان:

    952 کیلومتره فاصلش
    اما خب بستگی داره ب نوع قطارشون  ک سریعه عادیه اتوبوسیه بهرحال ما میگیم مثلا 10 ساعت
    اگر 7 حرکت کرده باشن 5 اینا میرسن اما خب تاخیر و توقف
    دیگه مامیگیم 6  مثلا دی:
  • بنای با ثوات
  • حاجی سلام...
    مشهد تا قم چقدر راهه با قطار؟
    هنوز نرسیدین..
    سوغاتی...سوغاتی..سوغاتی..
    زود تند سریع..:))))))
    نجمه جان:
    تو الکی میگویی میخواهی من را گوی وزنی :))))
    خو قولش ک نونو آب نمیشه هرچن من رژیمم مثلااااااااااا :))) عما من شیرینی میخواااااااااااااااااااااااام میخوااااااااااااااااااام دی:
    چ وضشه مزدوج شدی بی سروصدا الان دعاها براتو گرفته فخط! اونوخ فقط لابد باس عکس شیرینی ببینیم :)))
    لامصب کارت شارژم بدردمون نمیخوره اما ترافیک اینترنت میشه شیرینی قبول کنیما
    البته ادرس میدیم لیست هم میدیم برا تولدمون کادو بفرستی :)))
    من ک در بند مال دنیا نیستم نجمه جان اما خب رسمه! :))))
    نمیشه شیرینی نگرف ک :)))
    سلااااام ...به قول خودتون الزیارة  القبول باشه حاجی...ان شاالله دشداشه تونو عوض کردید دیگه!
    نگین:
    هواپیما امنیت نداره که :دی
    البته قطارم که هی از خط خارج میشه!
    من که پیاده میرم سفر خخخخخخخ :)))
    نگین جان بذار حاجی برگرده کلپچ که نه!!! ولی یه شام درست و حسابی مهمون من :)
    سوال دیگه ای ک میمونه:
    تا هواپیما هس چرا قطار؟؟؟ دی:
    سفر بی خطر حاجی....

    اول راهین!
     هرچند الان دیگه از استان ما دراومدین
    ولی ما تعارف خودمون  زدیم ب صرف چایی شما نیودمین
    والا..
    رسیدن بخیر حاجاغا  :)))))
    آیکون خوشامدگویی

    السلام علیکم الحاجی الآقا... از راه آهن قم تا حرم راهی نیس... میشه پیاده رفت...
    گفتم یوقت خدایی نکرده سرتونو کلاه نذارن دربستی ببرنتون بعد 4000 تومن ازتون کرایه بگیرن!!
    آدمیزاده دیگه... سفر خوش بگذره!
    ای بابااااا حاجی چرا آپ کردین :|

    میخواستم تازه ازون پیش بینی هایی که برا صوحیل دادمو برا شما بدم:|:|
    ادمو از کارو زندگی میندازین:|

    حالا برین کنار رو بساطم واستادین:|

    کسی درخواستی چیزی نداشت؟؟!
    نبود؟؟!!!نداریم؟؟!!
    2 هفته تضمینی99.99% اِ هااا!!
    نبود؟؟!!
    حالا برم برا کی پیش بینی کنم؟؟!!
    اومممم امممم برا خودم که نمیشه کو تا 15 شهریور(2 هفته اس؟!!!امروز چندمه اصن؟!!) :|
    برا...
    اصن به من چه من رفتم سر درسم ایشک:|

    سفری بی خطر داشته باشید حاجی 
    شب منتظرتون هستیما
    بسلامتی و خوشی
    گفته باشم ملت صبرشون کمه
    کفشتونو نکدید و دست و صورت نشستید سوغات ملت رو بدید بهشون >_<

  • مهندس بهشت
  • انقد از راه آهن قم بدم میاد قطار مستقیم نداره مسخرس همیشه باید بری تهران بعد قم این وسط آأم همش الاف میشه
    به سلامتی و دلی خوش و دستی پر
    چه عجب حاجی...
    اصن فک کردم یه لحظه اشتباهی اومدم!!!!!

    زیارت قبول...

  • بنای با ثوات
  • سفرتون به سلامت...
    دوباره بی خبرمون نزارین..
  • محسن عروجی
  • محسن عروجی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی