حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

البفرماییه

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ق.ظ
بفرما...
حالا ما یه روز اومدیم آنلاین باشیم
هیشکی نیس جز خودمون!

+ معلومه هیچکدوم از مخاطبان گرام از خواب دم صبحشون نمیگذرن!
  • ۹۳/۰۵/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۴)

یاد اون داستان ابن سینا افتادم که:

 یه بار شاگردش بهش میگه: یا شیخ! تو که این همه توی گرفتن نبض مهارت داری و احوالات مردم رو به راحتی می‌فهمی، چرا ادعای پیامبری نمی‌کنی؟ اگه اینکارو بکنی مردم با خلوص نیت بهت ایمان میارن! این کارو بکن حتما کارت می‌گیره! ابن سینا اون موقع جوابش نمیده.

یه شب سرد زمستونی که ابن سینا و شاگردش با هم یه جایی سفر کرده بودن و پیش هم خوابیده بودن؛ ابن سینا می‌گه: شاگرد! پاشو یه لیوان آب بهم بده من تشنمه!

شاگرد توی رختخواب چرخی می‌زنه: استاد! هنگامی که معده التهاب دارد، خوردن آب ضرر داره؛ الان صلاح نیست شما آب بخورید.

استاد: شاگرد! من استادم یا تو؟ تو چکار داری؟ من یه لیوان آب می‌خوام! تشنمه!!

شاگرد زیر پتوی گرم بیشتر فرو رفت : استاد! درسته که من شاگرد شمام، اما من خیر و صلاح شما رو می‌خوام و اینکه خیرتون رو می‌خوام براتون بهتر از اینه که حرفتون رو گوش کنم!!

استاد: نخیر! جنابعالی دلت نمیاد جای گرم و نرمت رو ول کنی!

+صدای اذان صبح به گوش می‌رسید.

استاد: یادت هست که بهم گفتی چرا ادعای پیامبری نمی‌کنم؟ تو که شاگردمی از مهارت‌هام خبر داری، مثلا کلی پیش من درس خوندی! وقتی بهت می‌گم یه لیوان آب بهم بده برام دلیل می‌تراشی که فلان و بهمان! در حالی که این اذان‌گو بعد از گذشت چندصد سال از وفات پیامبر چنین موقعی رختخواب رو ول کرده رفته اون بالا تا ندای«اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله» رو به گوش همه برسونه! 

اتفاقا امروز زلزله خواب دم صبح رو ازمون گرفت
ولی قطع برق باعث شد نت نیایم
:)))))))))))) عنوان منو کشته! البفرماییهههه :))))))))))
+ توقع که ندارین وقتی تا ساعت 4 صبح اینجا میچرخیم 6 بیدار باشیم؟! والا...
حاجی انقدر که نبودید خود ِ من عمراً فکرشُ میکردم 6 صبح بیایید پست بذارید وگرنه می بودیم در خدمتتون
حاجی این نبودن بچه ها به موقع هایی که شما نیستید در...بهله
  • خانم مهندس
  • بانظر ویولت مواااافقم,
    منکه تا١٠خواب بودم,:))))کی پست گزاشتی!!؟!!
    حاجی,میگن از خوابه دم ظهرهم نباید گذشت.
    ظهر , نیم ساعت, رفتم کلاس,فشارکاری زیاد بوده:D
    برم بخوابم,دیگه:دی
    حرف مریم گلی ک صحیح!خیلیم صحیح
    منتها شما از مخاطب ک تا  6 صبح پرسه میزنه و کشیک میده توقع دارین 6:30 بیدار باشه؟؟؟
    :)))))
  • دوره خـــآنوم
  • :))) همزاد پنداری کردید با ما
    سلام حاج اقا یه بار شما هم انلاین بودید مخاطبها نبودند ای ای ای
    ملت شب تا دیر وقت از استرس و فشار کاری فکر و خیال میکنن لذا مجبورن ازینور جبران بنماین^_^
  • مهندس بهشت
  • حاجی دم صبح کسی اینجا نیس دلیل براین نیست که کسی بیدار نیست شاید یکی مثل من رفته ورزش کنه بعد بیاد والا
    والا راست می گه مریم گلی. منم صبحیه نشستم دو سه تا ورقه امتحانی طراحی کنم کارم رو جلو بندازم. چه توقع هایی داری حاجی سر صبحی!
  • بنای با ثوات
  • دقیقا مریم گلی زده تو خال..:)))
    مخاطبان ساعتهاست که بیدارن
    منتها کار دارن حضرت استاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی