حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
سلام به همه دوستان
ما خوبیم و سالم
قطاری که از روبرومون میومد چپ کرده بود
و ما فقط یه دو ساعتی تو ایستگاه شاهرود معطل شدیم
به خیر گذشت به حر هال
اگه چند ثانیه زودتر چپ کرده بودن افتاده بودن تو رودخونه!!!

قطارمون کولر نداشت
واسه همین چند باری سرخودمون زیر شیر آب گرفتیم
و این شد که دو روزی رو سرماخوردیم
و هنوزم داریم آب نبات پرتقالی ضد سرماخوردگی میمکیم!

تقاص اون قضاوتیه که در مورد دوستی کردیم
وقتی خوندیم سرش رو تو چشمه کرده
و بعد تو ماشین جلو کولر نشسته!!!
خواستم کامنت بدم بهش که:
بچه پنج ساله هم میدونه عآدم اینجوری سرما میخوره
شما که عاقل و بالغین دیگه چرا؟! والا...
لیکن از ترس سو برداشت منصرف شدیم
الان متوجه شدیم عآدم توی گرما گاهی عقل بچه پنج ساله رو هم نداره

روز اولمون اختصاصی و به نیابت از رفقا گذشت
زیارت و نماز بالای سر حضرت
دعای توسل و زیارت امین الله و ...
کی میخوایین اینارو جبران کنین خدا میدونه!!!

ماه رمضون یکی از شبهای قدر
خواستیم در قنوت نماز وتر چهل تا از دوستان مجازی رو دعا بنماییم
بیست و شش نفر بیشتر به ذهنمون نزد
بقیه رو از فامیل مایه گذاشتیم تا به قول حبیب خشاب چهل تاییمون تکنیل بشه
امروز سحر با تانی بیشتر دوستان مجازی رو یاد کردیم
چهل تا تکمیل شد!!!
بعد نماز هم ده نفر دیگه از دوستان یادمون اومدن
و در سجده ای به دعاشوندگان ملحق نمودیمشان!
الان که باز کامنتهارو دیدم یه هف هش ده نفری جا مونده بودن که ایشالا سری بعد!
با این حساب ما قریب شصت نفر دوست مجازی در ذهنمان حاضر و آماده داریم
ولی خدایی بیایید اسمهای خوبی واسه خودتون انتخاب کنین
فک کنم حضرت صورتشونو با عبا پوشوندن از شدت خنده
:))))
 نمیدونم چرا مشهد انقد بد خط میده واسه نت همراه اول
زیاد امتحان کردم ولی نمیشد
الان شد ولی!

پست پیامکی هم هر دفعه پیام میده که شناسه آدرس مورد نظر صحیح نیست
اینم از این!

از عآدم سوغاتی میخوایین که جریت نمیکنه پست بزاره
حالا کامنتو میشه مخفیانه خوند و در رفت!
حالا انتخاب با خودتونه
یا سوغاتی یا دعا
والا...

دارن قالی های صحن رضوی رو جمع میکنن
یکی از نوجونایی که مسیول جمع کردنه
با حالت شعر خونی میگه:
وای این حاجی چه گوشی قشنگی داره...
فک میکنه عربم و متوجه نمیشم!!!

+ آیکون حاجاغا با دشداشه عربی در صحن جامع رضوی
  • ۹۳/۰۵/۲۲
  • حاجی ره

نظرات  (۸۷)

به یاد گذشته ها و جمع دوستان دوباره میخوانیم پستها و کامنتها را تقبل الا 
:)
ما که وقتی آقا اسممون رو شنیدن گفتن: به به عااااااااالی خانوم گل گلابتون!
آیکون خود تحویلی حتی
لازمه بگم 2 ؟؟
شما 3 نفر؟؟
بدوئید برید بخوابید!
آباریک الله!
باو خستم! خسته دی:
فردا کلی کار دارم
برید تا منم برم بخوابم:)))
4 :/
5 نفر!

:))
نگین
منم موندم این ده نفر اینجا چی میخوان؟!
:))))
من موندم این 8 نفر اینجا چی میخوان دی: ؟؟؟
:)))
حاجی!
نکنه رفتید امامزاده چالوس؟
بعد ِ مشهد می چسبه انصافاً! :دی


+ هوآدآرآن حآجی ره...
به چشم
اوف یسرا دو کیلو کم کردم برو جوابش رو فرستادم:دی
من برم دیگه
شب همه خوش:دی

چت باکسی شده برا خودش(ایکون الی که زیر لب حرف میزنهو دور میشه:دی)

  • هوآدآرآن حآجی ره
  • خانمی..
    دختره ی
    خل وچل..
    ممکنه شما هم با یه آدرس یا ایمیل یه سری به وبم بزنید..
    سپاس..
  • بنای با ثوات
  • ازین حاجی هرچی بگی بر میاد سانیا...
    اصلا بعید نیست...
    اِوا حاجی هنو برنگشتن؟
    نکنه تو مسیر مکه هم رفتن تا سوغاتی بگیرن برا دوستانشون؟
  • هوآدآرآن حآجی ره
  • ف:)ن
    نجمه بانو
    فرزانه خانوم

    میشه یه سری به این آدرس بزنید و یه ایمیل یا آدرس از خودتون بزارین..کارتون دارم...
    +حاجی نمی خوای برگردی...؟
    ++elika بانو شما هم یه سری به معلوم الحال بزنید ..براتون کامنت گذاشم...
    باشه یسرا جون:)

    وا هانست اینقد دارم کار مفید میکنم نمیبنی؟؟!!:دی
    من که میام وبت فقط نظر نمیزارم اینجام چون چت باکسی شده برا خودش میام یه ویراژی میدم:دی

    نع من رو حرفم همیشه بودم الانم هستم به هیچ وجه نمیتونم آپش کنم:دی
    میدونی اصن روم نمیشه خجالت میکشم که بیامو بنویسم:دی
    از الان یه لیست نوشتم که وقتی باز خواستم شروع کنم به نوشتن بنویسمشون
    حالا که وب ندارم عین چی همش اتفاق میوفته برام ایششش:|:|:|
    حداقل یه کار مفید بکن بیا این وبتو آپ کن
    تو انگاری فقط با وبلاگای بلاگفا قهری فقط منو بگو تو وبلاگم غیر فعالت کردم .
  • بنای با ثوات
  • المی یه سری به وبت بزن خانمی...
    برات پیام گذاشتم..

    ""آی المی تو اینجا چیکار میکنی زود برو سر درس ومشقت. دخمل بد دیگه نبینم اینورا میچرخی که میرم آمارتو به مامانت میدم ها.
    اینم زور ببینم بالاخره دکتر میشی ما رو از پول ویزیت دکتر راحت کنی:)""

    همینو بوگو من اصن اینجا چیکار میکنم:|:|:|
    خخخخخخخخ هانست؟؟!!!!مادر عزیزمو بالا سرم نمیبینی؟؟!!آمار میخواد چیکار؟؟!!:))))

    اهم باید خدمتتون عرض کنم که با شماها میخوام دوبرابر حساب کنم چون شیرینی هم قراره بدم برا قبولیم (حالا نکه قبولم!!) باید یه جوری پولشو در بیارم که:|
  • خانم مهندس
  • زیارت قبول.
    رسیدی حاجی؟؟؟
    آی المی تو اینجا چیکار میکنی زود برو سر درس ومشقت. دخمل بد دیگه نبینم اینورا میچرخی که میرم آمارتو به مامانت میدم ها.
    اینم زور ببینم بالاخره دکتر میشی ما رو از پول ویزیت دکتر راحت کنی:)
    اینجا یه شکلی شده....فرق کرده!

    حاجی فک نکنم اصلا من یادت مونده باشم.....بسسسسسسسسسسسسس
    که دورت شلوغه....
    اما لدفن منم دعا کن.....
    امیدوارم برای منم دعا کرده باشید....زبارتتون قبول انشالله.
    حاجی یه هفته شداااا!!!
    کجایید پس؟!
  • زهره سادات
  • سلام به حاج آقا
    نمی دونم چرا، اما فکر می کنم یکی از دعاها تو همون دور اول من بودم. تو شهرمون هستید و هر چند که من اونجا نیستم اما امیدوارم نون و نمک خوب بهتون بدیم و سرتون رو کلاه نذاریم و مشهدی بازی در نیاریم.
    می دونید که جهانگردی و به سلامت رفتن و برگشتن آرزوی منه... لطفا بهشون بفرمایید اولا که نشون به اون نشون خود حضرت می دونن جریان چیه... دوم هم شما بهشون بفرمایید که پیش پروردگار شفاعت بفرمایند که راه جهانگردی ما رو اگه صلاح هم نیست و راه چپه به سمت آرزوی های من صراط المستقیمش کنن، فول آپشن لطفن...(یعنی پول هم می خوام)...
    سفر سلامت
    حاااجی هنوز بر نگشتید...
    الوووو صداااا میاااد...

    Salam haji khubi
    Ziyarat qabul
    Malum hast kojai
    Adres avaz kardi chra nafrestadi adres jadideto?

    این ی نفر مقاومتش خی لی زیاده ! :)))))))
    نمیدونم چرا صحنه رو ترک نمیکنه!:))))
    بله ی همچین مخاطبای با معرفتین اینا دی:
    ببخشید 2:43 دی:
    ساعت 2:13 نصف شب چ معنی دااره 2 نفر ان باشن؟؟
    سلام یه مدت نیومدم ایشالله که جزو شصت تا بودم 
    منکه عربی نمیفهمم ولی همون که آقا حبیب گفت 
    :)))
    بههه بهههه هنوز این حاجی نیومده؟؟!!


    +اصن من نمیتونم تو اتاقی که کامپیوترو نت داره هعی بهم چشمک میزنه درس بخونم :|
    این مادربزرگ مام که هنوز نرسیده باز بقچه هاشونو بستن برا بعدی ایششش:|

    ++هعی بهشون میگم من زور باید بالا سرم باشه اینا هعی میگن نع خو برین ازون مشاور درسیای عبوس سخت گیره گوزن بگیرین منو مجبور کنه یام منو ببندین به تخت یام قرص ضد اعتیاد بهم بدین یا جداقل اینقد جلو من تو نت ویراژ ندین که من چشام البالو گیلاسی شه اه اه ایشش:|:|:|:|
     پست های رمز دار مثل این میمونه که توی جمع در گوشی حرف میزنی :)

    ایا کار درستیه؟

    سلام حاجی ما هم کوچ کردیم بلاگ 
    خواستم بگم هنوزم میخونمت اما خاموش
    حاجی هی مطلب رمز دار میذارید من رمز ندارم دلم آب میشه خووووو!!!!
    خعلی لب و لوچه آدم آویزون میشه میاد میبینه رمز دار گذاشتید :-(
    یالله اقایون برید کنار یه خانم متشخص داره نزول اجلال میفرماید:|
    سلام و زیارتتون قبول ..

    خواستم بگم اگه میشه منو هم کنار هشتمین ستاره یاد کنید بگید خیلی دلم براشون تنگه ..

    خیلی قشنگ مینویسید .. از وب قبلیتون اومدم اینجا .. موفق باشید حاجی (:
    یکی از بچه ها ک مزدوج شد
    حالا دعای کی بود؟؟؟
    بی خی آل ...
    اما حاجی همینطور ب شدت دعا کنید هی خبرای خوب خوب بشنویم
    حالا شایدم شما با هدیه خانوم برگشتین دی:


    +الان ساعت 2:16 اینا اینجا انلاین چیکا میکنن؟؟دی:
    فقط میتونم از خدا بخوام منم به زور به یادتون بیاره :(
    خوشا به سعادت اونایی که تو قنوت نماز اولی تو ذهن حاجی بودن :((

    حاجی!
    من سوغاتی نمیخوام
    فقط هر وخ از جلو فروشگاه رضوی رد شدید ما رو یاد کنید!
    با تشکر :دی
    نامه اسرار آمیزی به نام شانس

    سلام شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند

    نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است

    این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده

    شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود

    پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن

    از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید
    پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد.
    چیزی از دست نمی دهید.انتخاب با شماست!کافیست ایمان داشته باشید!
    "متن نامه"
    به نام صاحب شانس
    "دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است".......................................
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • رفیقم رفته خواستگاری ، تو اتاق دختره پرسیده شما نظرتون واسه مهریه چقده ؟

    رفیقم ام گفته من نظرم رو ٢تا ربع سکه به نیت طفلان مسلم هستش !

    :))))))))))))))

  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ ﻛﺠﺎﻱ ﻛﻠﻮﭼﻪ ﺣﺎﻝ ﻣﻴﺪﻩ !؟

    ﺍﻭﻧﺠﺎﺵ ﻛﻪ ﺍﻧﮕﺸﺘﺘﻮ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺖ

    ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﻭﺭﻩ ﻟﺜﻪ ﺕ ﻛﻠﻮﭼﻪ ﺭﻭ ﻣﻴﻜﺸﻲ ﺑﻴﺮﻭﻥ

    ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺖ!

    :)))

    ساعت 2:24 دقیقه صب... چهار نفر آنلاین!!!! برین بخوابید باووو! 
    حاجی هم اکنون مشغول گفتن نفر30 ام در دعای نماز شب!!! اسم ها رو فاطی کرده و یادش نمیاد :))))))))))))
  • پاک باخته‏↳‏
  • سلام! التماس دعای زیاد!‏ خوش به سعادت اونایی ک یادت مونده بودن!‏ جبران شدنی ک نیس ولی دعا میکنیم و یه کارایی!‏ جای سوغاتی به نیابت سر مزار نخودکی یاسین بخون و برا ازدواجمون دعا کن'‏
  • دختره خل و چل
  • من هم اتفاقا الان مشهدم تا دوشنبه 
    امروز خیلی یادتون بودم 
    مخصوصا با یه اتفاق خیلی خاصی 
    التماس دعا :)
  • فرانی & me
  • چه حاجی مهربونی :)
    "یا سوغاتی یا دعا"

    الجمع مهما امکن اولی من الطرح!

    خودت یادمون دادی حاجی!
  • خانم مهندس
  • سلام.
    زیارت قبول حاجی:)
    مش حاجی شدی؟!:))))

    +بقیه رو نمیدونم.ولی من هم دعا هم سوغاتی:دی
  • بـــــآنــــوی ِ مـــُردادی
  • حاجی من هم دعا می خوام، هم سوغاتی :دی
    خوشم میاد از وبت...
    سری هم به ما بزن...حاجی
    یه شعرم هس که میگه:
    عشق در واژه نمیگنجد و معنا نشود
    عاشقی با اگر و شاید و اما نشود
    شرط اول قدم آن است که مجنون باشیم
    هرکسی دربدر خانه ی لیلا نشود
    من فقط روبروی گنبد تو خم شده ام
    کمرک غیر در خانه ی تو تا نشود و ...!
    خوندم یادتون بودم که چقد بهتون خوش گذشته مهمون آقا بودین!
    "سلام بر حاجاغای مهلبون
    زیارتاتون قبول باشه ان شا الله
    ایشالا تند تند طلبیده بشین پابوس آقا,ما رو هم حسابی دعا کنید.
    با آرزوی قبولی همه دعاها و استجابت آرزوهاتون...همچنین بهبود سرماخوردگیتون!:))) 
    ممنون که یاد دوستان مجازی هم هستین!
    التماس دعا
    در پناه خدا
    حاج اقا جای ما هم شیرنارگیل بخوردید دی:
    سلام
    زیارتتون قبول :)
    التماس دعا
  • دوره خـــآنوم
  • مواظب خودتون باشید
    خوش بگذره
    اون گوشه های دعاهاتون یاد ماهم باشید :)
    قبول باشه حاجی آقا
    التماس دعا هرچند فک نکنم من یکی جز دوستاتون باشم 

    سلام لطفا بهشت ثامن رفتین برای اموات ماهم فاتحه بفرستین
  • ماریا .آ.بی
  • سلام
    وای حاجاقا یعنی منم دعا کردین؟خدا خیرتون بده.بدجور دعا لازمم به آقا بگین بیشتر تر تر هوامونو داشته باشه.
    سلام
    زیارت قبول . انشاالله گوشت بشه به تنتون این زیارت . دعامون کنید

    زیر نگاه خدا
  • مهندس بهشت
  • حاجی عرب ایشالا همین الان حرم باشی منم یادت بیام برام دعا کنی ایشالا.....
    زیارت قبووول
    دعا کنید قسمته ماهم بشه بیایم پابوس
    متشکرم
  • ๑فاطمـ ـه๑ ..
  • سلام زیارت قبول ... 
    خوش به حالتون ... خیلیییییییییییییی .... 
    منم دعا کنین ... 
    کاش منم بطلبه ... 
    التماس دعا :)

    l سلام

     زیارت قبول.

    اگه خودش بخواد ما را هم یادتون میندازه .

    سلام و زیارتتون قبول
     تا حالا خاموش بودم ولی برای اینکه جزو دعا شونده ها قرار بگیرم روشن شدم :)
    یکساله که حضرت نطلبیدن، لطفا دعا کنید ما رو هم هر چه زودتر به پابوسیشون بطلبن خیلی دل تنگم!

    خلاصه التماس دعا...
    حاجاغا مایه دارینا... دشداشهه ای اصل خیلی گروننا D:
    +پیلیز هم دعا هم سوغاتی ^-^
    خدا رو شکر که خوبید وسالم:)
    زیارتتون قبول حاج آقا:)
    دعا بفرمایین آقا ما رو هم بطلبه

    + هم دعا هم سوغاتی:)))
    ما را هم یاد می کنید؟
    می شود به اقای مهربانی ها بگویید دست های حاجی را توی دست های یک دختر خوب و با ایمان و با گذشت بگذارد؟
    می شود دعا کنید خدای اسمان ها عقدی که توی اسمان برای حاجی بسته روی زمین هم عقد را جاری سازد؟
    می شود دعا کنید حاجی این بار که دست هایش خالی نباشد و توی انگشت چپ اش یک دانه انگشتر عقیق باشد؟
    می شود دعا کنید حاجی به مراد دلش برسد؟ 
    وقتی کنار ستون ده نمکی رد شدید....یا توی دارالحجه به یکی از ستون هایش تکیه زدید می شود وقتی زیر لب می گوید ضامن اهو....می شود نامم را روی زبانتان بیاورید؟

    سلام

    زیارتتون قبول حاجی
    salam.khosh be haletun. Ziyarat ghabul haj agha
    سلام.
    لیستتون شصت تایی تون پر شده!
    ولی منم اومدم ثبت نام...
    شاید همچین یهویی یه نفر یادتون رف، من شدم نفر چهلم اون چهل نفر...
    سلام زیارت قبول ، خداروشکر که سالم هستید...
    ما نیز مشرف شدیم محضر دریا جای دوستانو خالی کردیم...
    امیدوارم هرجا هستید دلتون خالی از غصه باشه
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • من هم دعا هم سوغات ؛)
    یادت نمیره حاجی دیگه...ها؟؟؟
    :)


    +نظر عکس دار بهتره!

  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • من هم دعا هم سوغات ؛)
    یادت نمیره حاجی دیگه...ها؟؟؟
    :)

  • آرزو بهرامی
  • چند وقتیست ظرف "نباتمان" خالیست ! . چای تلخ می خوریم و حسرت خـراسان را ...

    التماس دعای فراوان

    کنار پنجره فولاد ، کربلا بخواهید برای همه

    یا علی

    آخیش...خیالمون راحت شدا...خیلی نگران بودم...

    + ) سوغاتی نمیخوایم...دعا کافیه...والا...
    + ) سرماخوردگیتونم ان شاء الله زودی خوب شه...
    + ) امیدوارم منم جزو 60 تا دوست مجازی بوده باشم...
    + ) خوش بگذره...مواظب خودتونم باشید...
    سلام بر حاج اقا
    چ خوب کردین  ک آپ کردین!
    دروغ چرا نگران شدیم
    خصوصا وقتی خبر چپ کردن قطار تو ایستگاه بسطام شنیدیم!
    حتا من دیشب ب خانوم مهندسم داشتم میگفتم حاج اقا قبلا ازخودش ی خبری میداد ها!
    ینی واقعا این بی خبری نگران کننده بود!
    خداروشکر ک خوبید:)


    ما ک دیشب تو کویر نمک یادتون کردیم
    ی شیخ حسینم داشتیم با خودمون دی:
    جاتون خالی
    خب شما هم ک اونجا یادمون کردین
    این ب اون در دی:
    خوش بگذره ان شا الله زیارت ها قبول :)
    سلام.حاجی خدارو شکر که حالتون خوبه سوغات نمیخوایم اما عکس یادتون نره 
    التماس دعا 
    مارو از خودتون بی خبر نذارید
    سفر خوش بگذره یا علی 
    سلام حاجی.خوبی؟سالمی؟تن درستی؟
    زیارت قبول.
    ممنون که از ما هم پیش آقا یاد کردید.
    همچنان نیازمند دعاهای شما هستیم(سوغاتی هم میاری)
    مواظب خودتون و خوبی هاتون باشید.

    سلام حاجی زیارت قبول چه عجب بلاخره اومدید ....من کارم به این چیزا نیست اول بگو بفهمم منو دعا نمودید یا نه؟؟
    والا حق داری ملت یه اسمایی رو خودشون میذارن عادم شرمش میاد پیش ائمه ازشون اسم ببره یکم اسم منو نیگا کنن یاد بگیرن {آیکون ته خطی در حال سوت زدن }
    حاجی حالا گوشیت چی هست؟؟؟
    سلاااااااام حاجی
    خوبید؟؟
    من تو وتر یاد آوردید یا بعد وتر یا هیچکدام؟؟هوم؟؟
    حاجی گفته باشم من هم سوغات میخوام هم دعا
    لیست میفرستم تا غروب
    پست پیشتاز بفرستید بیاد.
    تو دعاها ویول بگید بعدش آقا میدونه ویول کیه؟!!!!
    امضا: ویول قهرمان
    زیارت قبول
    امیدوارم جز اون جامونده ها نباشم حداقل..
    سوغاتی هم نمیخواییم همون دعا بسه..
    یه سری ما تو قطار مشهد بی کولر درگرما خفه شدیم..لیکن سرهای خود را روی سطل اشغال گرفته و خاله جان اب میرختن رو سرمون....
    سلام
    عرض ادب وزیارت قبولی دارم.از این پست حس خوبی دست داد.گفتن مراتب شادیم را مبذول دارم
    سلام به به... قبول باشه:)
    ما شما رو دعا میکنیم ولی نمیگیم که ریا نشه :دی :)))))))))))

  • مهندس بهشت
  • حاجی عرب امیدوارم منو از یادت نبرده باشی......
    اون خانم نداشتتم دعا کن هرچه زود تر بیاد بعد این ما پست یه زنم داریم رو بخونیم دی.....
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ کوجاش اسمای ما عجق وجق؟؟؟؟؟
  • بنای با ثوات
  • سلام حاجی..
    امروز آپ نمی کردین یه گروه تجسس راستی راستی براتون تشکیل می دادیم..
    دعامون که کردین دیگه..
    حالا سوغاتی می خوایم...دی:
    زیارتتون قبول...
    کلی دلم شاد شد...
    ++شما نگران اسما نباشین ..بده دل ِ آقا رو شاد می کنیم...والا..:)))
    حاجی. مرسی از اینکه همیشه به یادمونین!
    ماشمارو نداشتیم چه میکردیم :)
    از آقا بخواید مارو هم بطلبه
    خیلی دلمون براش تنگه :(

    زیارتتون قبول
    اجرتون با امام رضا
    ساعت 7:47 صبح - اینجا وب حاج‌آقا آخوند روحانی :
     تعداد حاضرین در سایت 1 نفر
     بازدید های امروز 51 

     +بزرگمهر می‌فرماید: سحرخیز باش تا کامروا باشی!

    ++ حاج‌آقا ان‌شاءالله زیارتتان قبول شود. ممنون که برای دوستان مجازی‌تان هم دعا می‌کنید. اجرتان با امام رضا علیه السلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی