حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الخداحافظیه

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ب.ظ

چون میدونم راضی نیستین جا بمونم از قطار

میرم وسایلمو جمع کنم و بعد هم بخوابم

صبح قبل رفتن کامنتاتون رو مرور میکنم رفقا

شبهکم الله بالخیر و العافیه...

  • ۹۳/۰۵/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۳۳)

نجمه خانوم ؟

شما بگی بخواب بجاش صب زود جای شیرینی مزدوج شدنت کلپچ بده :)))))
میگ میگ....
  • بنای با ثوات
  • اون که نا خواناس دائم الآنلاینه...
    ++نگین رفته کویر نمک..اگه نه اون نفر ششم بود...
  • بنای با ثوات
  • الان منم یکی از 5 تا آنلاینم...
    اصلا من دائم الآنلانم...
    هیییی...فقط امیدوارم این همه ما رو دق دادی..دست کم با خانومت برگردی..
    والا...
    اعتراف میکنم یکی از این 5 نفر منم :))) 
    ساعت 10:57 اینجا خراسان
  • خانم مهندس
  • نگاه!!چه همه هم دلشون تنگ شده!!!
    اونوخت من ده روز مسافرت بودم هیچکی دلش واسم تنگ نشد.
    حسودیم شد.
    میترسم از دست شما، آخرش سرطانِ حسودی بگیرم ،بمیرم:/
    حاجی دلمون تنگ شده حداقل یه سرفه کن .....
  • بنای با ثوات
  • هی تقوا پیشه می کنیم..نگیم حاجی کوجایی..
    حاجی چرا پست پیامکی نمی زنی..
    هی می گم نگم..
    ولی هر روز می گم...
    +هر جا هستین شاد باشین و سلامت...
    هی میاییم اینجا به امید پست پیامکی
    هی خبری نیست برمیگردیم:))
    ما هم شدیم از خوانندگان وبتان... این ینی منم سوغاتی میخوام D:
    حاجی خب یه خبری از خودتون بدید...
    حاجی کجایی آخه دلمون تنگید خب...
    سوغاتی که نمیدی لااقل دعامون کن...


    _شدیدا به دعای خیر دوستان و حاجاغای سفر کرده:)) نیازمندم...
    سلام
    حاجی
    چقد بی انصافیه اگه مشهد رفته باشینومارو یاد نکنین
    ته ته بی انصافی
  • خانم مهندس
  • نگین جان.
    تازه الان ساعت٢:٢۵بامداده,٧نفر آنلاین انo_O

    +نمیشه,پست پیامکی بزاری؟؟؟!!!!!!!
    تقریبا 50 ساعته ک اینجا آپ نشده
    اونوخ حاجیم ک نیس ی هفته
    من موندم این 5 نفر دیگه چی میخوان اینجا؟ دی:
    امیدوارم به سلامت رسیده باشید حاجی...و خوش هم بگذره...
    سفر بسلامت

    التماس دعـــــــــــــا
    خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم...چه قد دلم تنگ شده بود برا خوندن نوشته هاتون...
    حاجی برام خیلی دعا کنیداااااااا
    شاید مزدوج بشم!:) دعا کنین اگه خیره جور شه اگه نه که هیچ...
    سفر بی خطر...
    سلام
    سفر بخیر و سلامتی

    مشرف شدین حرم آقا، سلام ما رو هم برسونید 

    *. یکی از دوستانم خیلی مریضه، ساداتم هست، سفارشی دعاشون کنید لطفا
  • مهندس بهشت
  • ایشالا به سلامتی برید و برگردید
  • آرزو بهرامی
  • خداپشت و پناهتون

    سفرتون پربرکت ان شاءالله

    سلام
    لطفا سلام من رو هم به امام رئوف برسونید
    ب خیر وخوشی
    ان شالا پیامکی خبردارمون کنید
    نت هم اگر بود بزارید ما هم فیض ببریم از آپ هاتون
    ایضا جواب کامنتا
    التماس دعا
    و سفر بی خطر
    و ایشالا بسیار بسیار زیاد خوش بگذره
    و شب بخیر:)))
  • بنای با ثوات
  • من شخصا راضیم  از قطار جا بمونین..:))
    ++شوخو کردم..به سلامت برین و برگردین..
    آپ پیامکی یادتون نره...بی خبرمون نزارین ها...
    ای شالا که خوش بگذره شادی رسوخ کنه تا عمق وجودتون..:))
    شبتان خوش..
    خدا به همراهتون...
    ان شاء الله با دلی آروم برگردیدُ لبی خندون...
    یاعلی...
  • خانم مهندس
  • سفربه سلامت
    شبهکم الله بالخیروالعافیه(چقدسخته این جمله,ازمتن تقلب کردم, نوشتمش)
    حاجی به سلامت برید و برگردید مارو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید هر چند وقت یه بار هم یه پستی بزارید بگید حالتون خوبه 
    التماس دعا
    یا علی 
    سلامت باشید
    خوش بگذره
    التماس دعا
  • دوره خـــآنوم
  • :) سفرتون به سلامت و بی خطر
    خوش بگذره
  • خانم مهندس
  • اول:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی