حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الماحصلیه

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ
فردا نتیجه کنکور میاد...

+ چقد بخندیما...
:))))))))
  • ۹۳/۰۵/۱۱
  • حاجی ره

نظرات  (۸۴)

من به عنوان نماینده جمعیت کنکوری سال آینده اعتراض دارم!
عایا خنده بر کنکوری بیچاره کار درستی است!؟!!
کجاست اون نماینده سازمان ملل بیاد این پستو بخونه؟!
  • دوره خـــآنوم
  • چرا حــــــــــــــــــــــآجی؟:|
  • بـــــآنــــوی ِ مـــُردادی
  • هعععی حاجی ..
    حاج اقا خوبن؟ سلامتن؟؟
    در مورد پست بالا

    منم دست کمی از شما ندارم

    به به موهندسسسس  حاجیییی  مهلبون (ره) چه طورهههههه؟ دلمان بسی برایت تنگولید!ببخجید ها چون پست کنکوری زدی گوفتیم از تجربیاتمون کمی بریم منبر!

    خانم ها و آقایونی که کنکور دادین خسته نباشین! اول تبریک به کسایی که به نتیجه دلخواهشون رسیدن .دوم تمنای صبری جزیل از جانب باری تعالی برای عزیزانی که به نتیجه مطلوب نرسیدن!

    اینجانب ( عکاس باشی)!سال اولی که کنکور داد رتبش دو رو ورای پنجاه هزار شد!و سال دومش از سال اولش خراب تر ! آما آما آما!

    سال سوم رتبه عکاس باشی اونقدر خوب شد که تو رشته ی تاپ و  مورد علاقش و تو دانشگاه تهران  مشغول تحصیل شد!(رشته رو نمیگم که ریا نشههه!.....تف توریا...والا...ما که مثل بعضیا نیستیم بشینیم عین این خاله زناکا هی عکس آبگوشت و غذا های خوشمزه و دل آب کن واس ملت بذاریم بعد از پشت مانیتورمون  یه لبخند کجکیم از زیر سیبیلامون رد کنیم...بعله...اینجوری یعنی)

    ازتون خواهش میکنم در صورت نگرفتن نتیجه ای که میخواستین زود وا ندین و بدونین هر نتیجه ی هر چند نا مطلوبی که گرفتین تنها بهای  حس تنبلی و رخوت و عدم اعتماد به نفس خودتون بوده!

    و من اساسا با وجود آدم بی اراده  مخالفم و فکر میکنم تو ماجرای کنکور ریشه ی بی اراه بودن داوطلب تنها تنها تنها عدم اعتماد به نفسش هست.و!

    ریشه ی عدم اعتماد به نفس یک داوطلب بر می گرده به عدم صداقت با خود و توانایی هاش!

    این به آن معناست که داوطلب میدونه تواناییش در چه حده  و چه میزان برد هوشی و چه میزان احتیاج به فعالیت داره!منتها خودش رو از درون راضی به کمترین  فعالیت میکنه  و عوضش نتایجی رو که میدونه از این میزان فعالیت به دست نمیاره  رو در رویاهاش به تصویر میکشه و این دروغیه که مسیر و شیوه ی 80 سال زندگی شما رو تحت تاثیر قرار میده!

    خواهش میکنم ازتون صادق باشید با خودتون!

    صادق باشید با خودتون!

    صادق باشید با خوووودتووون!
    این حرفها نه نصیخت بود! نه پند! نه اندرز! تنها نتایج حاصل از ندونم کاری های یک کنکوری بود که دوسال از عمر شیرین جوانی را به باد داد!

    واژه در واژه شنیدند صدا را اما! گفتنی ها همگی گفته شد آنجا اما!

    سوخت در آتش و بر آتش خود دامن زن!

    آنکه فهمید و خودش را به نفهمیدن زد!

    این بیت مصداق بنده بود در سالهای ندانم کاری ها!

    شما مسیری رو که من  و امثال من رفتن رو تکرار نکنید!

    برد اصی داوطلب های کنکور نسبت به هم هوش ذاتی نیست بلکه تنها واقع بین بودن انسان هاست که بال و شرایط پرواز را مهیا میکند!

    و خلاصه اینکه  این مشاور و آن  مشاور و این کتاب تست و آن کتاب تست هایت را بگذار دم کوزه آبش را بخور وقتی بال پرواز نداری!

    بالا رفتیم دوغ بود

    پایین اومدیم  ماست بود

    قصه ی ما راست بود!

    ببخشید که تو وبت بی اجازه منبر رفتم مووووهندس حاجیییی مهلبون!

    (عکاس باشی)

     

     

    :(((((
    واسه پست بالایی....{آیکون افسوس}
    کنکوریای 2-3 سال اخیر که کلا پای شبکه های اجتماعی به صندلی های خالی دانشگاه ها که منتظرشونن می خندن! درسم می خوندن؟ فقط اون رتبه برترا که از قضا هیچ کلاس کنکوری هم نمیرن خرخونی میکنن!
    حاجی 2 روزه منتظریم آخرشم مرموز گذاشتین!
    +آیکون من که حالم گرفته شده
    یا خداااااااا ٧٤ کامنت فقط زیر همین پست 

    سال دیگه کامنت منو میبینی فکر کنم

    اقا ما یکی از فامیل ها کنکوری بود براش پیام فرستادیم 

    الف جان ؛ رتبه را دیدم ؛ ان را وارد نموده و شارژی ٥ هزارتومانی نسیبمان شد از تلاش هایت قدر دانی میکنم 

    باشد کنکور های بعدی و شارژ های بعدی :)))) 


     وبلاگی که دو روزه آپ نشده، 8 نفر آنلاین اینجا چکار میکنن عایا؟! :)
    من دو تا بچه کنکوری داشتم، خدا رو شکر جفتشون شهری که میخواستن قبول شدن.

    از اون گذشته
    خدا حاجی رو از ما نگیره

    وبلاگش چت رومیه واسه خودش
    حاجی وبلاگش رو ببنده این همه آدم میرن معتاد میشن :))

    همه با هم:
    ما حاجی رو دوست داریم، بهش احترام میذاریم :v
  • یه آدم که مسلمونم هست
  • در ضمن به لینکی که گذاشتید سر زدم ولی ارتباطشو با موضوع متوجه نشدم
  • یه آدم که مسلمونم هست
  • عزیزم همه حرف منهم قسمت اول اخرین کامنت شما هست که با مطالب کامنت قبلی در تضاده من در جایگاهی نیستم که بخوام اسلام کسی رو رد کنم درمورد خودم هم ادعایی ندارم ولی از هرکسی به اندازه ای که ادعا داره توقع میره حاجی ده ساله داره درس تبلیغ دین رو میخونه پس تکلیفشون سنگینتر از منه آدم عادی هست بهر حال قصدم تلنگر زدن بود نه خدای ناکرده توهین به حاجی یا هواداراش اگر بد گفتم عذر میخوام .

    تو دینی که شما مدعی پیروی ازش هستین گفته شده جدل نکنید

    پس فقط چند کلمه میگم و عرضم تمام

    اول اینکه بنده ادعای مسلمونی ندارم!|
    شما میتونی نا مسلمون بخونی ما رو!!

    در ثانی مسئله فلسطین فقط مسئله ی اسلام نیست!!!

    هرکسی کمی انسانیت تو وجوش باشه متنفر میشه از این همه پست فطرتی!

    ربطی با اسلام نداره!

    و بعد هم حضرت امام 30 سال پیش فرمودن این غده ی سرطانی باید محو بشه

    که اگه کسی به حرفشون گوش میکرد!
    تا الان اسراییلی نباید وجود میداشت!!

    ثالثا

    نمیدونم کجای حرفم نشون از طرفداری و داشتن افکار عرب های جیره خور غرب رو داشت که شما، همچین عنایتی به ما کردین!!


    شما وبلاگ بزن

    صبح تا شب هم بشین توش پست واسه فلسطین بذار

    خیالت هم راحت باشه که کاری کردی براشون

    ولی اگه میخوای بدونی کی انسانیت داره

    کی مرده

    کی مرده عمل کردنه نه شعار دادن

    برو این پست رو بخون

    drjonah.persianblog.ir

    انقدر هم دیگران رو متهم نکن و خودتو مبّرا!!

    + آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری دارم برات دوست خوبم!

  • بنای با ثوات
  • فک کنم واقعا باید برم لالا...
    خوابمم نمی بره بدبختی..ظهر کلی خوابیدم..:))

  • یه آدم که مسلمونم هست
  • سائل عزیز میگم یه کلاس سیاست روز بذار البته با ظرفیت پذیرش دانشجوی خیلی بالا.
    دوست عزیز اگه همه مسلمونا تفکر شمارو داشتن که دیگه امثال اسرائیل باهاشون مشکلی نداشتن همونجور که با امارات قطر عربستان و... با صلح و صفا!!!!!!!!! دارن زندگی میکنن.
  • بنای با ثوات
  • حاجی هنوز سرکارین؟
    بریم بخوابیم ؟
    :))
    و بعد این رو اضافه کنم که حرفایی که زدم در دفاع از مدیر این وبلاگ نبوده!!

    اول اینکه میتونستین این ایراد رو خصوصی برا مدیر وبلاگ بفرستین!

    درثانی ربطی به امکانات نداره

    هرکس به اندازه وسعت و ظرفیت و توانی که داره فعالیت میکنه

    شما وب ندارید

    خیلی خب بشینید فکر کنید ببنید چه کار دیگه ای میتونید واسه فلسطین انجام بدین!!!


    و بعد عرضم اینه که حالا مثلا دوتا تصویر و پست هم تو وبلاگ هخای مختلف نوشته شد!

    چه کمکی میکنه به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین

    چقدر از درد و رنج شون کم میکنه

    جلوی بمب هایی که هر لحظه میریزه سرشون رو میکنه؟

    میدونی مشکل کجاست؟

    مشکل اینجاست که هممون  فقط ادعای مسلمونی داریم

    نشستیم فقط به اخبار نگاه میکنیم و آه میکشیم و میگیم واااای ببینین دارن چیکار میکنن؟

    همین و همین

    همه دنیا داره نگاه میکنه فقط!


    ایرانیا که خیلی باحال ان کلا!

    یه روز قدس راهپیمایی کردن و تمام!

    رفت تا سال بعد

    باز دم دنیا گرم که هر روز یه جایی دارن راهپیمایی میکنن!



    ++ دفاع باشه بر عهده ی خود مدیر وبلاگ

    ولی ایشون هم پست زدن

    هم هدفشون از این وبلاگ چیز دیگه ای هست


    ان شاءالله خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه

    تا اونجایی که من هر از گاهی (!) پست‌های صاحب این وبلاگ را دنبال می‌کنم ایشان درباره‌ی فلسطین ساکن ساکت، آن طوری که جناب مسلمان می‌فرمائید نبودند. 
    این پست را مطالعه بفرمائید. کلیک
    این را شنیده اید؟ 
    -خنده ی تلخ من از گریه غم‌انگیزتر است ...

    +از نظر من شاید در نگاه اول پست هایی که صاحب وبلاگ قرار می‌دهند بیشتر طنز باشند، اما در پس هر کدام معنایی نیز وجود دارد؛ کافی است تامل کنید.


  • یه آدم که مسلمونم هستت
  • سائل محترم من وب ندارم بنابراین زحمتتون کمتر میشه.
    تنها کاری که از دستم برمیاد کامنت گذاشتنه و مثل شما و حاجی قدرت، عرضه، توان، امکانات یا هر چیز دیگه ای که لازمه ندارم
    یعنی قبول دارید که صحبت نکردن از فلسطین تو یه وبلاگ که به اسم یکی از روحانیونه ایراده!!!!!
    دفاع از فلسطین تووبلاگ بنظرتون چطوری باید باشه یعنی اونی که تو وبلاگا میگذارن اسمش پست نیست ؟؟؟؟؟؟از اونجایی که اینکاره نیستم اسمشو نمیدونم لطفاً ارشاد فرمایید.
    حاجی یه مورد دیگه به خندهاتون اضافه کنید خدایش هم وضع من خنده دار شد
  • بنای با ثوات
  • یه آدم مسلمون
    اول به حرفایی که سائل گفته گوش کن...
    بعدشم..شما هرکاری از دستت برمیاد انجام بده..
    بعدترش هم ایشون بیشتر از  یه پست کارشونو انجام دادن..منتها مخاطب باید نکته بین باشه..
    والا..
    ++مسلمون زود قضاوت نمی کنه...
    انقدر بدم میاد از کسی که فقط و فقط ادعاش میشه و همه چیزو تو ظاااهر میبینه! انقدررررررر بدم میاد!
    خدایا ایشالا هممون رو هدایت کنه.

    یه آدمیکه مسلمونی!


    مطمینی الان مسلمونی؟!

    آدرس وب بذار ببینیم خودت چیکار کردی؟

    دفاع از فلسطین مگه به پست گذاشتنه؟

    مسلمون ایراد مسلمون و مومن دیگه رو تو جمع نمیگه!!!

  • یه آدم که مسلمونم هست
  • سلام حاجی از فلسطین چه خبر از طرف ملت فلسطین از شما مبلغ دین که خودتو کشتی در قبال دفاع از اونا ولو در حد گذاشتن پست خیلی خیلی ممنونم.
  • عروس کوشولو
  • دیشب ساعت11 اومد نتایج :)

    همین که گفتم شد 7 تا!
    2 تا تلفات دادیم:))
    انصافا این 9 نفری که الآن آنلاینن مخاطبین سخت جونین!

    نه خسته بابا

    گیرآوردی مارو؟

    :)))

    ان شاالله هرچی خیر و صلاحه برات رقم بخوره

    مهم تلاشیه که کردی

    نتیجه مهم نیست!

    :)

    ای بابا تو هنوز رتبه ات رو ندیدی و اینقدر ترسیدی؟
    سخته نمیشه اصن رتبمو نمیگم به کسی اگه بد بود:| جتی مامان بابام:|سهل نگاریه من اینبود که ساع نبردم استرسی امو هول کردم یادم رفت سر عمومی وقت کم اوردم برا اختصاصیم:|

    اینم ادرس:)
    رتبمو هنوز ندیدم:)

    رتبه که آوردی؟ نیاوردی؟

    حالا فکر میکنی قبول نمیشی ی بحث دیگه هست!

    المی جان وبلاگ داری شما؟

    آدرس میذاری لطفا

    پنج سال پیش برای خواهرم رتبه یک تا ده رو در نظر گرفته بودیم اینقدر خونده بود این بچه.. 
    رفت سرکنکور.. یکی از جواب ها رو خالی گذاشته بود و حواسش نبوده بقیه رو جای همدیگه زده بود.. فقط به خاطر یه سهل انگاری یه سال درسش عقب افتاد.
    فقط می دونم این جور وقتا که نتیجه ای که آدم می گیره با تلاشش زمین تا آسمون فرق داره، خودخوری کردن کاری از پیش نمی بره.. 
    چرا زجر کشیدن داره نتیجه دلخواه نگرفتن از تلاشی که کردی.. و شاید اون شخصی که می گی سهمیه خاصی داشته یا میزان استرسش موقع کنکور کمتر بوده. 
     آسمون به زمین نیومده دختر. حرف اطرافیان همیشه ی خدا ردیفه قربونت. مگه برای مردم و اهل خونه و دوست و آشنا زندگی می کنی که اینقدر فکر می کنی فردا فلان حرف رو خواهند زد و چی و چی؟ با کمال خونسردی و آرامش نتیجه ات رو اعلام کن هیچم از قضاوتشون نترس. بالاخره تلاشت رو دیدن و نمی تونن سرکوفت بزنن که تلاش نکردی. 

    فعلا اسم خودمم فراموش کردم!!افق کدوم وری هس حالا؟؟!!برم محو شم راحت شم:)

    خودم بدرک امید اطرافیان..!!!همین عذابم میده:| تو نگاشون تو حرفاشون میشد خوند که روم حساب میکنن همیشه بهم میگفتن دومین دکتر خونوادمون بعد بابابزرگت تویی 
    ممکنه ماه اخر خسته شده بودم یکمو کمتر میخندم ولی 2 سال من از خونه بیرون نرفتم سرسفره کتاب میخوندم بجا ناهارو شام:|

    شما باشی اگه قبول نشی زجر نمیکشی؟؟!!
    وقتی دوستتو میبینی که دسته چپو راستشو هنوز تشخیص نمیده ولی رتبش طوری شده که قبوله زجر نمیکشی؟؟!!

    خودمم الان سکته دخترخاله ام رو تکمیل کردم براش. بچه مون گریه کنون رفت خوابید.
    المی الان یعنی رفتی تو افق محو شدی؟ بی خیال بابا.. مگه همه زندگی درس هست که اینقدر زجر می دید خودتون رو به خاطرش؟
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...

    آقا حبیب کنکور هم دادن ایشون!

    دانشجو هم بودن!!

    دوستای کنکوری قدر این لحظات رو بدونین تمام این لحظات و اضطراب ها همه خاطره میشه براتون

    اون وقت چندسال دیگه به لطف خدا پشت کنکوری دکترا شدین به همه این لحظات میخندین

    یادش بخیر واقعا


    نچ نچ حاجی
    رو آب منجمد در حال اسکی بخندی!

    غم حال دردمندان نه عجب گرت نباشد
    کنکور ندادی که!

    یادت رفته روزایی که منتظر نتیجه ی مصاحبه بودی ؟


    بازش کردO_O
    نفسم بالا نمیاد چرا اینقدر کند سرچ میکنه -_-
    :(
    مهدس بهشت نیگا کرده:(
    رتبشو تو پستم زده برین ببینین:(
    فقط برا من باز نمیشه اه:(
  • بنای با ثوات
  • بچه ها برین بخوابین..
    نگین راست می گه...
    سایتش باز نمی شه...
    تا صبح خودتونو درگیر می کنین...
    فقط خسته میشین..
    برین لالا..
    المی و ایضا مهندس بهشت...
    نتایج اعلام شده.. ولی اونقدر ترافیک سایت سنجش بالاست که باز نمی شه صفحه ورود اطلاعات برای دیدن نتایج:)
    نمیتونم بخوابم نگین:( 
    بنظرت نتایج اومده بعد من میتونم بخوابم؟؟!!

    مهندس بهشت برا باز شد؟؟؟نیگا کردی؟؟؟!!
  • مهندس بهشت
  • اصلنم خنده نداره الان رو سایت نتایج
    المیرا؟؟؟
    بخواب!
    بیخیال!
    تا فردا!
    ینی زدن نگینننO_O

    وافعنی زدن؟؟!!O_O
    -_-  O_O  O_o 
    المی جان بزار اخر شب فردا!سایت سنگینه
    همیشه این موقع ها شلوغه و بالا نمیاد!
    بیا فیروزه ایم داره میگه رتبم چند شده حتما زدن دیگه!!! :(
    پ چرا برا من سنجش باز نمیکنه من تا فردا میمیرم تا این باز کنه که(ایکون الی در حال غش)
    آبجی بیچاره من که خوابیده
    تو خواب هی داره ناله میکنه:(
    اه چرا بازش نمیکنه ؟؟لعنتی:|

    نع نگین دوستم زنگ زد میگه پسرخالش رفته نیگا کرده 4000 شده خوده دوستمم جرات نکرده بگه یکیشو نیگا کنن 

    من الان دستامو بدنم رو ویبرس :|یکی منو بگیره:|
    وااای ظاهرا نتایج اومددددد....
    یا حضرت عباااس!
    چیو زدنش المیرا؟ کیو زدنش؟؟؟
    فردا ساعت 2 نتایج میاد دخترم!!
    ام روز فقط نفرات برتر رو اعلام کردن تو اخبار :)
    چت شد؟
    اخ!مریم گلی!

    +المی غش کرده فک کنم :)))
    واااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییی زدننننننننشششششششششششششششش

    واااااااااااای واااااای واااای 
    من رفتم بای:(((
    اوهوم مخصوصا جوجه و فیروزه ایو مریم:)

    خخخخ آدما و فامیلو ول کن,انقدر سریع به زندگی خودشون مشغول میشن( در واقع هستن ما فکر میکنیم مسائل ما براشون مهمه) که اصن حس نمیکنی اینا کاری به کارت دارن! من کل فامیل منتظر بودن عکسمو تو اخبار نشون بدن جزو ده نفر اول خخخخخخ :)))))))))))
    یا تو مدرسه فک میکردن من 3 رقمی ام! اما زهی... :)))
    +7000 شد رتبه ام الانم مهندسی پزشکی میخونم تو علوم تحقیقات!خعععلیم راضی ام, والا :)
    حاالا ک ماهستیم جای بقیه خالیه!
    خصوصا حاج اقا و جوجه و فیروزه ای و....

    :)
    موفق و پیروز باشن ان شا الله همگیشون
    اوهوم فرزانه جون اصن نمیشه کنترلش کرد میاد خودش:دی

    ممنون برا دلگرمیت ولی خب بازم استرس دارم:دی خخخخ
    رتبم خوب نشه اوه اوه یه گردان فامیلو ادمن چطور حریفشون بشم؟؟!!!
    المی
    راس میگی نمیشه نداشت اما سعی کن دیگه... :)))))) 
    +هیچی نمیتونم بگم چون نمیشه الان استرس نداشته باشی اما بعدا یاد این روزای سخت تو چشم بهم زدن واست میگذره! باور کن... منم رتبه ام خوب نشد اما الان راضی ام! ینی کاری بود که از دستم بر میومد!
     :))))))))
    :|:|:|کله سال داشتم زور میزدم بزنم تو برجکش بعد کاری کنم شاد شه:|:|

    ولی خب ادم میگه استرس نداشته باشمو اینا ولی نمیشه خداییش نمیشه دسته منم نیس میاد استرسم:|
    :دی
    المی
    من پارسال شرایطت رو داشتم... هیچی نیس! اصن ناراحت نباش و مسترس نشو!
    در عوض خوشحال باش که با کنکورت دل یه حاجاغای جوون رو شاد کردی! خدا خیرت بده!
    من؟؟نه بابا ظاهر نشدم رو زمین پلار بودم توام که زیر پاتو نیگا نمیکنی اصن:|

    اره خوب نمیدونی چقد جات خالی بود الان باید ی جوری جبران کرد دیگه:دی خخخ

    حالت بد بشه!!من مهم ترم یا تو؟؟!! بده من اونو ببینم:| وای خدا بده نفسم بالا نمیاد:|:دی
    نگین جون چوب خدا صدا نداره! حالا ببین... حاجی حقشه ایشالا کنکوری شه... 
    :))))))
    وا المی یهو ظاهر میشی :)))


    +جام خالی بوده این مدت بهم گیر ندادی الان داری گیر میدی:)))

    +++المی اخه انقد تخمه خوردمو شور بوده حالم داره بهم میخوره :)))
    فرزانه جون

    حاج اقا دیگه فولاد آب دیده شدن :)))
    نگین ؟؟!؟!! چرا اب قنده منو داری میخوری؟؟
    بدش ببینم وای خدا نفسم بالا نمیاد:|

    من از اخر قند خون میگیرم:( سر این کنکور:|
    آی آی حاجی هیشکی از فرداش خبر نداره!
    الهی که کنکوری بشید اونوقت شب قبل اعلام نتایج ما از خنده روده بر بشیم! تا شما باشید به این بندگان کنکوری خدا نخندید! 
    +چوب خدا صدا نداره...
    حاج اقا قبول نیس بحث شمارو کم داره!
    بدوئین بیاین!
    این بچه الان تلف میشه :))))

    وای مگه نگفت فردا ساعت14؟؟؟!!!

    چرا هرکی منو میبینه میگه رتبه ات چند شد؟؟؟!!!
    بابا یکی به منم بگههه مگه رتبه هارو دادن؟!!!!

    پس اون مرده با اون کله کچلش چی میگفت تو اخبار؟؟!!!
    سلام سایتتــــــــون خیلی قشنگه
    شما اگر شیرینی میخواید ی نذری چیزی بکنید ک نتایج فردا خوب شه المیرا ی شیرینی تپل بده ب همه :))"

    به مریمم گفتم شما دعا کنین قبول شم اصن هر چی بگین قبولهه فقط قبول شم:دی
    شیرینی که سهله خونهو ماشینم میدم:دی(ایکون الی که میدونه قبول نمیشه)  :)
    کجاش خنده داره اونوقتت؟؟؟؟!!!(ایکون الی دس به کمر )
    فردا روز آه و اشکه واسه خیلیا ......
    الان چقده استرس دارن بنده خداها
    بخندید مام میخندیم! :دی
    یه خبر خوندم گفته بودن تمام شرکت کنندگان کنکور امسال میتونن انتخاب رشته کنن :))
    شما اگر شیرینی میخواید ی نذری چیزی بکنید ک نتایج فردا خوب شه المیرا ی شیرینی تپل بده ب همه :))
  • بنای با ثوات
  • وای حاجی نگو تو رو خدا..
    من از الان موندم با ابن الی خودمون چی کار کنم...
    از اول می دونستیم هیچی نمیاره ولی الان ..عین روح شده...
    پدر گرام هم فرصت رو غنیمت شمرده تیکه هاشو از الان داره همچون در و گهر بار ایشون می کنه...
    بعد جالبه ها..تیکه ی دلخواهشو می گه...می فهمه خراب کرده ..
    می خواد درستش کنه ..یه چیزی می گه بدتر خرابترش می کنه...
    اصن یه وضی...
    چرا بخندین؟؟ :)))))
    المیییییییییییییییییییییییی؟؟؟بدو بیاااااااااااااااااااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی