حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الخستویه

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ
عجیب خسته ام
ایضا شرمنده...

+ قول پستی رو به دوستی دادم شبهای پیش
اما این روزها و شبهامون چنان شلوغ دوستانه یا فشرده کاری بود
که الان یه نعش متحرکم...
  • ۹۳/۰۵/۱۰
  • حاجی ره

نظرات  (۳۰)

من همیشه از تیتر شروع میکنم! ممنون دلمونو شاد میکنید! :)))
اون منظورو گفتم چون فک کردم نمیخواین پست بزارین:|:|:|:|:|

ولی مشتو مال فک کنم میخواین واقعن:|(ایکون الی درحال بالا زدن استینای خود) 
مورد ارشادی نداره هااا زیرش ساق دستم کرده بودم:دی

همکار مارو اذیت نکنین...
حاجی ره"

دلمون میخواد 
(ایکون زبون درازی)
هووم
یعنی میگید بگردم دنبال یه طلبه که خط خطیتون کنه بلکه جامو پس بدید؟؟!!هووم؟؟
>_<

خوبه خستگی خوشگذرونیه...تا باشه از این خستگیا :-) 
 اما خوشیاتون بی خستگی باشه ان شاءالله...
باید سوخت وساخت چیه برادر من؟؟؟؟!!!
عاقا بدرد هیچکاری نمیخوره!!حتی یه لگد هم نمیتونه به شخص سفارش شده بزنه!!
اصن صلاحیت دوستی نداره حاجی
عوضش کن^_^
پاسخ:
ایشون طلبه نیستن
اینه که مراعات حاجاغاییت مارو میکنن
شما باس دنبال طلبه ای باشین که سفارشاتو قبول کنه
چون فقط الماسه که الماسو میبره!
والا...
:)))
عاقا من کامنت گذاشتم. گزارش ارسالش نیومد. اعلام وصول کنید لدفن
پاسخ:
اعلام وصول...
این حبه قند چرا عین پیرزنا اینقد غر میزنه؟؟!!!
مثه دختر بچه های لوسم قهر میکنه!!!!



خخخخخخخ ینی الان حاجی خالکوبی داره؟؟!!فک کننننننن هیچکیم نه حاجییی
پاسخ:
همکار مارو اذیت نکنین...
حاجی ره
وووووووووووییی
به حاجی جیگر ذلیل مرده ملت غیور وبلاگی گفتید خرس؟؟؟!!!
نچ نچ
حاجی این حبه قنده دوست نابابه هااا
از لحن حرفهاش معلومه یه چیزهایی هم میزنه ^_^
پاسخ:
همکاره دیگه
چه میشه کرد؟
باید سوخت و ساخت!!!
الان دلمون وا3 جناب حبه قند بسوزه یا حاجی یا هیچکدام؟؟!!!هوم؟؟!
پاسخ:
دلتون واسه همکار بسوزه انگار واسه داعش دلسوزی کردین!!!!!
عجب آدمای نامرده رفیق نیمه راهی هستید
منو تنها فرستادید برم موهای خرسو با شماره 4 بزنم براتون بیارم!!!!!!!!!!!
بعد اینجوری میگید؟؟؟!
خب بمنچه 
حاجی کامنتای سراتر محبت شما رو خونده بود تا میخاستم بهش نزدیک بشم یهو بر میگشت
نمیشد از پشت حمله کرد
بعدم
من که قبلا گفته بودم این خوراکی ها و نوشتهای حاجی رو جدی نگیرید
از همه مهمتر ما رفته بودیم برای آهو کاری
دیشب هر دو جنازه شدیم
نه وقت کردیم که بریم ددر نه شرایطش بود
ماشااله قم هم که ... یه خیابونو رفتیم دریغ از یه آب معدنی، دریغ از یه بستنی کیم...مغازهاشون که مثل تهران نیست سیبزمینی و فیلمو تیشرتم بفروشه
بنا به سفارش و موقعیت فقط تونستم:
مو و ریششو بکشم
رو بازوش خالکوبی زدم
با کش پول کبودش کردم کمی
2تا آب معدنی و یه بستنی کیمم ازش کندم

نصف بیشتره آهو کاریمونم مونده :/

دیگه هم دوستون ندارم
با همتونم قهرم
نامردای آدم فروشه بی معرفت

حاجی اینم از رفیقات که تعریفشونو میکردی
آخرشم فقط خودمو خودت میمونیم
والا!
:)
پاسخ:
اینم عاقبت حاجی فروشی!
با هر دو طرفم!!!
منظور؟؟!!!!
پاسخ:
هیچی!
مشت و مال میخواستم!!!

+ والا...
یعنی چی منظور خو؟!
  • بنای با ثوات
  • خسته نباشین..:))
    پاسخ:
    سلامت باشین!
  • محمود بنائی
  • حاجی برای دومین بار اومدم به وبلاگتون سر زدم، خدا قوت، فرصت نمیشه همه ی پست ها را خوند، فقط انشاله شنبه ای دیگه از خستگی دراید.
    پاسخ:
    سلمکم الله
    بله اسمتونو به یاد دارم...
    انشا الله
    نه خسته حاجی...
    پاسخ:
    یورولمیاسن...
    خسته نباشید:)
    پاسخ:
    سلامت باشین...
    سلام 
    حاجی یعنی متن پستاتون به کنار این عنوان هایی که میذارین برا پستاتون روح و روان آدمو شاد میکنه! الخستویه!!!
    :))))))))
    + خسته هم نباشین اما سعی کنین زیاد پست بذارین!ممنون میشیم!
    پاسخ:
    سلام
    همیشه فک میکنم کسی به تیترها توجه نداره
    ولی واسه خودم بامزه اس و خودم خنده ام میگیره گاها!!!!

    + دوستان عوض هر پست یه بستنی تقبل میکردن
    ما هر روز ده تا پست رو پر میکردیم
    والا...
    اونا چشم دوختن به حاجی ^_^
    پاسخ:
    احساس نا امنی میکنم!!!
    :)
  • مهندس بهشت
  • خی دیه من کم کم برم
    ولی نیدونم این ده نفر حاضر در سایت چرا خاموشن؟؟؟
    پاسخ:
    اونام خسته ان
    :))))
    :)))
    شاید همینطوره که شما میگید!!


    پاسخ:
    ماشالا همه از دم دکتر و پرستار...
    :))))
  • مهندس بهشت
  • حاجب الان تنها شده دپرس شده و الا هیچیش نیست
    پاسخ:
    اگه یکی بود ماساژمون میداد خستگیمونم درمیرفت دیگه هیچیمون نبود!!!
    والا...
  • مهندس بهشت
  • نهایت کاری که حبه قند کرده فک کنم کلا یه بستنی تونسته باشه از حاجی گرفته باشه
    پاسخ:
    با اب معدنی!!!
    والا...
    نه فک کن این حبه قنده یه کارایی کرده!!
    حاجی یه چیزش هست!!!!
     
    پاسخ:
    کاری نکرده
    فقط دهن مبارک مارو سرویس کرده اساسی!
    والا...
  • مهندس بهشت
  • بابا حاجی نه تنها سالمه از قبلم حالش بهتره بوخودا
    پاسخ:
    من خودم دارم میگم حالم خرابه
    ای باباااا...
    حاجی سالمین؟؟؟

    پاسخ:
    من الان هوس بیسکوییت سالمین کردم!!!
  • مهندس بهشت
  • حاجی 4 تا دوست پیدا کن بیان به دردودلای ما گوش بدن بعد بیان حال گیری ازت این حبه قندم دوسته که تو داری
    پاسخ:
    والا این همکار مارو از هر چی دشمنه بی نیاز کرده
    والا...
  • مهندس بهشت
  • خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلامتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوش گذروندین خسته این دیه
    پاسخ:
    اینم نتیجه یه روز آهو کاری در چشم دوستان
    هعی...
    سلام حاجی استراحت کنید 
    پست هم بعدا بزارید 
    پاسخ:
    سلام
    با تشکر از شما

    عیب نداره...
    صبرمون زیاده...دنیا صبرمونُ زیاد کرده...
    پاسخ:
    ان الله مع الصابرین...
    نخسته حاجی جان :)

    ایضا

    اولین کام
    پاسخ:
    سلامت باشین

    مگه سیگاره که اولین کام؟!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی