حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

للعیـــــالی

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ب.ظ

برای همسرم...

بزار عقد کنیم

روز بعد عقد برا شیش ماه میزارم میرم

سفر، تبلیغ، تبعید یا هرچی...

فقط ببین کی گفتم!!!

والا...

  • ۹۳/۰۵/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

شش ماه؟:)) چرا؟:))
هه! اولن که نمیرین. دومن که بیچـاره افسـردگی میگیره!!!
اینجوری میخوای تلافی کنی حاجی؟؟
6 ماه کم نیست...
اصن میخوای 1ساعت بعد عروسی برو....
حاجی نیومده بنده خدارو تهدید میکنی؟:دی
سلام
چه کاریه خب؟؟؟!!!!!!!!!!
"اره اره تو که راست میگی
توهمیه بیچاره ی کمبود توجه ی فانتزیه ارزو به دله مجرده جواب استخاره بده بده بد!!!
یه زن ذلیلی بشی تو
یه دهنی با این پستات ازت سرویس کنم من
حالا وایستا... حالا هی بگو
دارم برات  :))



دوستداشتی ایمیلتم چک کن رییس
به نت نرسیده خوابیده رو بلاگ
بد بخته معتاد زنم میخواد
نچ نچ نچ!!! "
این شوخیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا جدی؟؟:||||||
+آیکن خجالت !!!
ونه سر دم بزه تر...


:))))))))
اره اره تو که راست میگی
توهمیه بیچاره ی کمبود توجه ی فانتزیه ارزو به دله مجرده جواب استخاره بده بده بد!!!
یه زن ذلیلی بشی تو
یه دهنی با این پستات ازت سرویس کنم من
حالا وایستا... حالا هی بگو
دارم برات  :))



دوستداشتی ایمیلتم چک کن رییس
به نت نرسیده خوابیده رو بلاگ
بد بخته معتاد زنم میخواد
نچ نچ نچ!!!
.مرض دارید آیا؟



من سکوت میکنم :)))))



++حاج اقا شما آپ کنید دیگه! حالا درست نیستین اگرم هستین مثلا نیستین!شما چیکار دارین ببعدش ما خودمون یکاریش میکنیم شما پست بزارید!
اینستا نیز دی:
  • خانم هموستات
  • مرض دارید آیا؟
    حاجی چطور دلتون میاد تازه عروس ول کنید برید بزارید بیاید انقدر دوران نامزدی عقد بهتون خوش میگذره که یه لحظه هم تنهاشون نمیزارید حاجی خدایش خانومتون بیاد اینجا بخونه از دستتون فرار میکنه 
  • بنای با ثوات
  • حاجی !!!!!!!!...
    خب چیزی نگم بهتره...
    صلاح زندگی خویش حاجیان دانند...
    والا
    :))
  • دوره خـــآنــوم
  • خیلیم عالی
    خوش به حالشون:دی
    :)) اتفاقاً منم همیشه با خودم می گم بذا طرف بیاد همون سر سفره عقد چنان نیشگونی یواشکی بهش بگیرم که یه متر از رو صندلی اش بپره بالا و بعدشم روی پونز فرود بیاد! حقشه! والاااا
    حاجی با خودتون درگیرین؟؟؟!!!!
    اینقدر منتظر بودین پیدا شه بعد...:|
    عمری طول کشیده پیداش کنید، حالا ببینم میزارین برین یا نه! والا...

    + خدایا شاهد باش که ما تقوی پیشه میکنیم چیزی نگیم!!! :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی