حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

التولدیه

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ب.ظ


به نظرتون اگه تاریخ تولدمو بگم

کسی واسم کادو موس وایرلس میگیره عایا؟!

  • ۹۳/۰۵/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۲۵)

هـعی حاجی واسه ما گرفتن آخه برا شومام بگیرن؟:))
حاجی شما به چند نفر موس دادید که الا موس میخاید....

مکشوفه چیه آقا؟ :)

بفرمایید!

همه تاریخ تولدتون رو میدونن!!

:))

بگم؟ بگم؟
تو اون وب قبلی تاریخ تولد گفته بودیدا
بگـــــــــــــــــــــــــم نقشه هاتونو نقش برآب بشه؟
چه انتظاراتی دارید از ملت؟؟؟!!!!!!!
^_^
عاقا من حاضرم دمپایی جلو بسته عمو آخوندمو واستون بدزدم و بفرستم....آی خوشگله.
متولد 25 رمضان هستم موس لطفأ
حاجی ما که خودمون می دونیم متولد کی اید 
اگه و اینا نداره کع !
  • خانم هموستات
  • ای کسانی که ایمان آوردید و عمل صالح انجام دادید،قطعا در روز تولدتان کادو می گیرید اما
    کسانیکه لیست به دست مدعوین داده و نوع کادو را مشخص می کنید قطعا جایگاهشان دوزخ است.
    هم فیها خالدون
    استاد!
    قروتیو چطوری بفرستن اخه؟؟؟
    مگه اینکه با قیف بریزن تو بطری بفرستن!!!
    میخواین اینطوری؟؟؟!!


    در چ موردی روی حرف دوستان حرف نزدین؟؟

    +خب دیگه نه نگین! چون همه ب زحمت میفتن شما هم ک راضی نیستین
    میدونید اصن هرچی تعداد نفرات بیشتری بدونن ادم کمتر عذای وحدان میگیره اخه  سختیش اینه ک همه میدون و مثلا یادشونم نمیاد :)))))))

    زود انتخاب کنین موس میخواین با قروتی؟؟؟ :)))))
    مگه سر گنج نشسم که عوض سه تا هدیه چهارتا هدیه جور کنم؟:))
    ولی خدایی اش ماوس های بی سیم قیمت چندانی نداره. اون باطری هایی که حرفش رو می زنید جفتی 40 تومن در میاد که قابل شارژ هست. قیمت باطریه از قیمت ماوسه بیشتره:))
    رتبه 1؟؟؟!!!!:|:|:|:|

    بگین نمیخواین بدین دیگه چرا تعارف میکنین؟!!!:| :دی


  • دوره خـــآنــوم
  • من یه حسی بم میگه شما مهری هستید :))))
    یه چیه که باهاش تو کنکور وخ کم نمیارن!!!

    + آیکون حاجاغای خوبه به دل کن!
    :))))



    پس حاجی تاریخ تولدمو میگم برام بفرستینش:))))
    ایکون الی سوء استفاده گر:دی
    پاسخ:
    میزارم واسه قبولی ر تبه یکتون!!!
    :)))
    هویجوری!
    خوب شده یا بد؟!


    بامزه شده:دی
    پاسخ:
    خوبه پس!
    نمیخوادش! نصف نصف که چیزی ازش نمی مونه!
    خیرشو ببینید. ما ماوس لازم نداریم!!!
    پاسخ:
    به حر هال ما تا اونجا که میتونستیم ایثار و از خودگذشتگی نشون دادیم!

    + آیکون حاجاغای از خود متشکر
    سلام
    فکر کنم بجای تاریخ تولد، اگه آدرس بدین، احتمالا بیشتر نتیجه میده
    :)
    پاسخ:
    مطمئن بشیم قراره اتفاقی بیفته
    ادرسم میدیم!
    هویجوری ادرس بدیم که میان کت بسته میبرنمون!
    :)))
    من یکی که اوضاعم اساسی خیطه این دوماهه.. سه تا کادو تولد باید جور کنم:))
    پاسخ:
    شما که بناس سه تا کادو بدین
    خب چهارتا بدین!!!
    والا...
    :)))
    موس های بدون سیم اصلاً به درد نمی خورن. همش باطریشون ته میکشه.
    پاسخ:
    اونی که موس کادو میده
    چهار تا باطری خوب هم باس روش بده دیگه!
    والا...
    حاجی لینک دوستاتونو براچی رفتین اونجور کردین؟؟:))))))
    پاسخ:
    هویجوری!
    خوب شده یا بد؟!
    چه خوش اشتها :| :دی

    حالا چی چی هَـ؟؟!!! 
    پاسخ:
    یه چیه که باهاش تو کنکور وخ کم نمیارن!!!

    + آیکون حاجاغای خون به دل کن!
    :))))
    سلام/ :))////////این دوتا جامونده بود از پیام قبلیم! :)
    پاسخ:
    پیامتون خیلی مکشوفه بود!!!
    سانسورش کردم
    :)))
  • خانم مهندس
  • موس چی هس؟؟اصن؟؟:)))
    تو شهرما که از اینا نیست!
    پاسخ:
    شما یه لنگه دمپایی پاره هم بفرستین قبوله
    فقط بفرستین!!!
    :)))
    نخیر اصنشم حق ندارین بگین دوستان ب زحمت میفتن! :)))))))))))))
    نمیگینا!!! :)))
    چون منم پشبندش جوگیر میشم تاریخ تولدمو میگم دوستان ب زحمت میفتن :))))))))
    من حاضرم تاقار بخرم براتون ک کشک بسابین توش برا قروتی :))))
    وایرلس ندارین؟؟؟؟
    موس؟؟؟
    عه حاجی من یدونه نو دارم میخواین؟؟ استفادم نمیشه :))))))))
    پاسخ:
    ۀخر بگین یا نگین؟!
    :)))))

    ما که رو حرف دوستان حرف نزدیم تا حالا
    زدیم؟! نزدیم!!!

    ترجیح میدم یکی قروتی آماده واسم بفرسته!
    والا...

    ما رو که تحویل نگرفتن دوستان!
    شاید کرامات خاصه شما کارساز بشه!
    والا... :)
    پاسخ:
    ما حاضریم نصف موس مزبور رو با شما نصف کنیم!
    حاجی مردادی هستید؟حاجی آنتن نمیده...حاجی شما؟من اصلا اینجا چکار میکنم؟
    پاسخ:
    اصن به قیافه ما میاد مرداد؟!
    خدا به دور!
    دارم مقدمه چینی میکنم!!!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی