حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الافطاریه

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵ ق.ظ

امشب افطار همه عروس و دامادهارو دعوت کرده بود مادر گرام!

(همه اومده بودن جز خانم من!)

مادرم میخواست زنگ بزنه به خواهر بزرگه

که بیاد کمکش واسه چینش سفره و مخلفات و غیره

(از بیرون کباب سفارش داده بود و خودش برنج گذاشته بود)

گفتم: نمیخواد زنگ بزنی! 

همه کارارو خودم میکنم!

بشقابهای کوچیک چینی خیار و گوجه و پنیر آماده کردم

بشقاب های سبزی

ظرف های ترشی

کاسه های ماست

پیاز خرد شده برای کباب و ...

به مادرم هم برنامه دادم اینجوری:

بعد اذان چای و قندو و نقل و گز (پنج الی ده دقیقه)

نماز جماعت (به امامت بنده با لباس آستین کوتاه!!!)

سفره ساده (نون و پنیر و سبزی و ...) ده دقیقه

غذای اصلی (چلوکباب)

اتمام افطاری!

...

خودم با کمک سه قلوها و بچه ها سفره رو چیدم

چای تعارف کردم

به کمک مادر گرام غذا کشیدم

نوشابه و دوغ رو دور گردوندم (تعارف به همه)

و ...

(جوری که نصف غذام سرد شد!)


عروسمون با خنده میگه:

خوب شد حاجی بودها!

وگرنه کی به فکر این چیزا میافتاد!

(لیوان سر سفره یادمون رفته بود، دستمال نبود و ... که زود جور کردم)


پ.ن:

به خواهرم میگم:

ما حوزه سفره آرایی و طرز تهیه سس و انواع سالاد نمیخونیم ها!

شما چی فک کردین که همیشه این چیزا با ماست؟!

:)))


+ همیشه تو مهمونی های خانوادگی این جور چیزا با منه

درست کردن انواع سالاد و سس

بردن غذاها سر سفره

چینش و سفره آرایی

جمع کردن سفره

این جور کاراهارو دوس دارم

با علاقه و لذت فراوان هم انجامش میدم

اینه که رسما تو همه مهمونی ها از قبل این کارا رو کنار میزارن واسه حاجاغا!


++ خیلی از ایرادهایی که گرفته شد در پست های دلایل اربعه

تشکیک در مسئولت پذیری اینجانب بود

که جا داشت یه دفاعیه براش مینوشتیم!

لیکن همین پست رو به عنوان دفاعیه بپذیرین

ایضا از دو شیفت و سه شیفت کار کردن های ما هم که باخبرن دوستان

دیگه چه حاجت به بیان؟!

والا...


  • ۹۳/۰۴/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۲۸)

منم همین که اینا میگن: ینی دخترای دم بخت...
حاج آقا اینقدر ینی تنهایی حس میکنید شما؟!
  • خانوم سین
  • حاجی خوش به حاله خانوم آیندتونه پس:دی
  • خانم مهندس
  • پست جدید؟؟:|||
    پول شارژ حجم نتمو ازت میگرم,بس که رفتو اومدم:|
    "دیگه چه حاجت به بیان؟!"

    امکاناتش خوبه انصافا
    دستم کم ما رو از حاجت به بلاگفا بی نیاز می کنه!
    حاج آقا یه سوال داشتم
    میخواستم یه آخوند پیدا کنم ازش بپرسم که نشد
    یاد شما افتادم
    اگه امکانش باشه جواب بدی
    حاجی از فضیلت ها و ویژگی های شب قدر هممون شنیدیم
    یکی از ویژگیاش اینه که فرشته ها همه جای زمین رو پر میکنن...
    ولی حاجی شب قدر عربستان و ترکیه و... که یه شب قبل ماست
    تکلیف این فرشته ها چیه؟خودشونو با کی هماهنگ میکنن؟!!
    صرفاً جهت اعلام ظهور!
    خدا بده از این حاجی ها به هر خانواده :))
    ایشالا سال دیگه خانوم شمام باشن من که دیشب براتون خیلی دعا کردم
    حاجی راستی چرا آپ نمیکنین؟
    ینی چی شده؟! دلمون برا پستاتون تنگ میشه
    ایشالا هرکجا هستین سلامت باشین و برا ما هم دعا کنین
    ممنون از همه دوستانی که برام دعا کردند خدا ایشالا حاجت همه رو برآورده کنه!:)
    حاجی بخون اینو!:)
    http://www.ninibeny.blogfa.com/post-1433.aspx
    خخخخخخخخخخخخخخ منظورم همون حضور بود خااااک:|
    یعنی دخترای دم بخت اینقدر از خودشون تعریف نمیکنن!"

    :))))
    .
    اعلام ظهور 

    یعنی دخترای دم بخت اینقدر از خودشون تعریف نمیکنن!

  • پاک باخته
  • دعا کردم
    ملتمس دعاییم
  • حریــر سفـی د
  • سلام حاجی...
    به یادتون بودیم تو این شبـــ عزیز...دعاتونم کردیم...امیدوارم شمام ماهارو فراموش نکرده باشین...
    یاعلی...
    یعنی خدا خیرت بده
    این قسمت بردن وسایلو چیندنو جمع کردن همیشه قسمت سخته
    مخصوصا تو ماه رمضون 
    خانمها با حجاب اونم تو این گرما 
    بعد اماده کردن همه چیز نزدیک افطار
    ائنم زمانی که مهمونا خیلی زودتر از زمان مشخص میان
    سخته هی بری بیای ...
    افرین پسر خوب
    ایشاله با دعای خیر مامان همین روزا شرت کم میشه!
  • فیروزه ای
  • این چند سال مجردی زندگی کردن بدجور بهتون چیز میز یاد داده حاجی
    خدا شما رو برای خانواده  و همسفر آینده تون حفظ کنه:)

    +امشب دعاگوی همه هستم...
    دعاگوی امام زمان باشیم....
    نازبشی حاجی...:)))))

    _ماروهم از دعای خیرتون بینصیب نذارید

  • دوره خـــآنــوم
  • :)))))))))
    حاجی مرتضی رو بفرسم پیشتون کارآموزی؟؟؟
  • ته خطی ......
  • باید به مادرتون تبریک گفت بابت همچین پسری واقعا خوبه خوب کمه عالیه من خودم 3تا داداش دارم وقتی مهمون داریم کل کارا رسمن گردن منو مامانه خیلی زحمت بکشن چایی رو بگردونن اون هم با ناز و غر و..... انجام دادن این کارا واسه یه پسر عالیه...
    مطمئنن تو زندگی مشترکتون هم موفق ترید...
  • بنای با ثوات
  • آفرین  ...خوب گفتم...:))))

    حاجی افرین .ولی حاجی دخترها همه اینکارهارو میکنند هیچ ظرفم میشورند کلی کار دیگه هم میکنند ولی برای یه اقا واقعا عالیه معلومه زندگی مجردی خیلی برای پسرها خوب بوده چون داداش منم وقتی میاد خونه خیلی کمکم میکنه حاجی شما مسولیت پذیر هستید ولی یکمی سخت میگیرید که اونم با این وضع جامعه حق دارید 
    سلام علیکم

    عجب حاجییه!!
     دادا منم تو این مورد با شما وجه تشابه داره^_^
    بگمانم زندگی مستقل پسر رو باسلیقه و کدآقا(بر وزن کدبانو) میکنه ^_^

    چه پسر کدبانویی.

    حاجی این شبا هر گلی زدی به سر خودت زدی دیگه.

    شب قدر و درهای باز رحمت خدا.

    واسه ما هم دعا کنید.

    آفرین :))) امیدوارم در آینده با همسرتون هم همینطور باشین :دی

    برای فردا شب التماس دعا داریم :(

  • بهانه گیر
  • سلام
    یه بار همسر من پیش یکی از بزرگان یه مقدار تو پذیرایی مهمون کمک کرده بود، اوشون با خنده گفته بودن...معلومه خانمت خوب کدبانویی تربیت کرده!
     حالا لازمه بهشون بگم حاج اقا ببینید، طلبه ها از قبل ازدواج همچین کدبانوهایی میشن 
    :))
    با خوندن پست تنها چیزی که تو ذهنم به وجود اومد خط دوم و سومه نگین بود:)))

    اصن از وقتی این چند تا پسته اخرتونو خوندم همش خندم میگیره امشب مامانم میخواس منو ببره پیش روانپزشک فک میکرد دیوونه شدم:)))
    خو هعی اسم زن میبرن منم یاده پستاتون میوفتم خندم میگیره اینام منتظرن یه چی به ادم ببندن:|

    شاید هرکی از نظر خودش نگاه میکنه نه دید نویسنده و کلا اختلاف نظرات اینطوریه :)

    نچ نچ نچ حاجی ی پا خانومیه براخودش :))))
    دیگه وقتشه ها:)))
  • حریــر سفـی د
  • این خیلی خوبــــــِ ...
    آفرین حاجی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی