حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الدمیه

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ق.ظ
سحری.منزل ما
خواهرم
کسی چایی میخواد؟!
من
یه چایی بزرگ و پر رنگ!!!
مادرم عصبانی میشه و با تشر میگه
حاجی اینقدر چایی پر رنگ نخور!
کم خون میشی!!!
من
خون میخوام چیکار؟!
وقتی زن ندارم!
  • ۹۳/۰۴/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

  • خانوم سین
  • والا:دی
    حاجی بسی خندیدم با این پست...

    بدجور گیر دادی به زن حاجی.

    هی خوندم هی رسیدم به زن

    راستی میخواین از دوستای خواهرممعرفی کنم بهتون؟

  • حریــر سفـی د
  • این بنده خدایی که میگه کتکش بزنید بابت تاخیرش خیلی حرفش خنده داره!!! الان این تاخیر تقصیر اون بنده خداست آیا؟

    اون حرف کاملا شوخی بود و باید خندید...والـا...
    اهم اهم سلام...تا حالا خواننده صامت بودم،اما یه چیزی خوندم دلم راضی نشد جواب ندم....این بنده خدایی که میگه کتکش بزنید بابت تاخیرش خیلی حرفش خنده داره!!! الان این تاخیر تقصیر اون بنده خداست آیا؟ مگه اون باید بگرده حاجی رو پیدا کنه؟ فک کنم دقیقا قضیه برعکسه.باور کن الان خانمش از این تاخیر بیشتر دل گیره،چون پایان این فاصله دست همت حاجیه( اگه ناراحت نمیشن) نه اون خانم...تازه شاید فراتر از این حرفا دست یکی دیگه ست که خودش حواسش به حاجی و نیمه ی گمشده ش هست 
    حاجی به خودتون رحم کنید حالا زن هم میگیرید حاجی اینجا همه مجردن و همه یه روزی نیمه گمشدشون میاد شما هم صبر پیشه  کنید باور کنید این مشکل تمام جوان هاست
    چای پررنگ کلی ضرر داره فقط کم خونی نیست که
    چایی پررنگ که خیلی تلخ میشههه>_<

    من فک میکردم چایی پررنگ فشارخونو ناراحتی قلبی میاره!!!!!! 
  • فیروزه ای
  • امروز یه خبر خیلی خوب شنیدم. بالاخره بعد از سال ها داییم دیروز یکی رو پسندید :)))
    اصلا امسال برکت داشت ماه مبارک. ایشالا تا آخر این ماه هم خبر خوش شما رو بشنویم تا از کم خونی به ملکوت نرفتید
  • بنده ی خدا
  •      ...
    می اندرده تهی دستم چه داری
    که از خون جگر پر گشت جامم
          ...
    سلام
    با مریم موافقم^_^
    هرچند که ته دلم بخاطر بستنی که باس بدید تردید دارم یه کوچولو!!!
    حالا بزنید بکشید خودتون رو چون زن ندارین!
    والا... :)
    حاجی حالا که خون نمیخواید
    خو برید اهدا کنید !
    انقده خوبه ...
  • حریــر سفـی د
  • چایی پر رنگ دوس ندارم...رنگش ما بین باشه بهتره...
    زن بیچاره...فکر کنم بیاد تو زندگیتون اول مفصل کتکش بزنین بابت تأخیرش...لبخند...

    لابد انتظار دارید قانع هم بشن :-|


    استدالال محکمی بود :)
    خود کرده رو تدبیر نیست! هست؟!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی