حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الامیه

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ
مادرم میگه
قران میخونی, اینجا نزار
برگه هاتو جمع و جور کن
لباساتو برو جمع کن!

این بچه های من هیچ وقت هیچی یاد نمیگیرن!!!
(تکیه کلام مادر ما!)
من
اینا همش از بی زنیه!
  • ۹۳/۰۴/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

اون پست بالا با این پست تناقض داره
هرچی با اون پست واست خواستگار اومد با این پست پرررررید
  • دوره خـــآنــوم
  • مامان من ُ مرتضی هم میگن :|
    حاجی جان من شما هم از این مشکلها داری؟اخر یکی پیدا شد مادرش مثل مادر ما باشه بااینحال که طبقه من با طبقه مامان جداست بازم وقتی میاد بالا میگه چرا کنترل تی وی اینجاست چرا این اینجاست اینو اینجا نذار یا هزار تا چیز دیگه فکر میکردم مامان من زیاد تو این چیزها حساسه پس همه گیره خودمو اذیت نکنم 
  • حریــر سفـی د
  • یعنی زن بگیرین جمع میکنین یا زنتون جمع میکنه؟؟؟...
    آیکون خونسرد
  • دوشیزه فلانی
  • مامان منم هی میگه:

    والا بلا من اینجوری نبودم! هم سن تو بودم خونه ی مادرم رو مث دسته گل می کردم! همه چی با من بود! اون وخ تو...! :)))) 

    + پس به مامانم میگم که اینا همه از بی شوهریه! :)))
  • دوشیزه فلانی
  • اووووووووووووووووووووووووووووول!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی