حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

القدسیه

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ق.ظ
امروز چند تا تماس تلفن ثابت داشتم
شماره ناشناس بود طبق معمول جواب نمیدادم
ظهر دیگه به خونه مون زنگ زدن
بابام گوشیو برداشت
میگه با تو کار دارن!
تعجب کردم
بابام فک کنم رفقاتن!!!
گوشی رو میگیرم بفرمایید!
میگه از آستان قدس تماس میگیرم
در مورد نسخه هایی که میخواستین...
تازه یادم میاد چند روز پیش درخواست اسکن چند تا نسخه خطی رو داده بودم!
بابام کی بود؟
من آستان قدس
بابام باخنده حاجی مهم شدی
  • ۹۳/۰۴/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

  • خانوم سین
  • حاجی وبلاگتونو به ابوی معرفی کنید ببینن در اینجا که نزد دوستان خیلی مهمید...
    منم نامبــر ناشناس ج نمیدم :دی
  • فاطمه(فرشته های روستا)
  • سلام

    از وبتون خوشم اومده .دوست دارم تبادل کنیم.اگه مایل بودین خبرم کنین.

  • پاک باخته
  • سلام
    راس میگه بابات
    مهم شدیااااااااااااا
    آستان قدس؟؟؟
    حاجی؟؟؟
    وووووووووووووووووووووووووو
    پست باشهو نظر من نباشه؟؟؟!!!!اصن میشه مگه؟؟!!!

    واقعن دارم به شمارم شک میکنم!!!!من هیچوق شماره ناشناس بهم زنگ نمیزنه!!!!با اینکه میگن ایرانسل خیلیا اشتباه میگیرن یا مزاحم میشن!!!!!

    چرااا 2 سال پیش یکی خیلی زنگ میزد نزدیک 3 ماه هعی زنگ میزد که هیچوقتم جواب ندادم از اخرم دیدم خسته نمیشه 2 3 باری که زنگ زد دکمه اتصالو میزدم برا خودم میرفتم دنباله کارم:دی که شارژش الکی کم شه  بعدم دیگه زنگ نزد:دی
  • حریــر سفـی د
  • بابا شاید یکی مُرد و نیاز به نماز میت داشت

    دقیقا برام اتفاق افتاده...خواهر همسایهَ مون بیمارستان بود...حالش وخیم بود...تلفن خونه همسایهَ مون قطع بود فکر کنم...شوهر اون خانوم به من زنگ زد ولی برنمیداشتم...چون شمارهَ ش ناشناس بود...امـا خیلی زنگ زد...آخر برداشتم...گفت هرچه زودتر به همسایهَ مون اطلاع بدم برن بیمارستان...حال خواهرش وخیمِ...خوب شد برداشتم...وگرنه باعث میشدم یه خواهـر دمِ مرگـ خواهرشو نبینه...آخه خواهرِ مــُرد...
  • پیمان/پیمانه!
  • آستان قدسی ها خیلی نامرد تشریف دارند.. هیچ ازشون خوشم نمیاد به خاطر چند مورد.. یکی این که یه بار که رفته بودم مشهد کلی التماس کردم بذارن کتابخونه اش رو ببینم گفتند فقط مشهدی ها و اعضاء کتابخونه می تونن وارد کتابخونه بشن این یعنی من ِ مسافر پشم!
    یه بار هم کارم گیر بود دنبال کافی نت می گشتم مشهد از یکی از آقایان خادم سوال کردم همچین نگاه کرد احساس کردم گناه کبیره انجام دادم!!! این بازی ها یعنی چی؟ یعنی این همه دم و دستگاه نمی تونن یه امکانات حداقلی اینترنت توی خود حرم در نظر بگیرند که من مسافر که کارم گیر یه سایت هست بتونم ازش استفاده کنم؟ حالا امکانات ندارن، آدرس می تونن بدن که؟ آدرس نمی تونن بدن، حداقل با روی خوش بگن نمی دونن! این مدلی نگاه کردنشون دیگه خیلی غیر قابل هضم بود برام. خرا !
  • اا مجید اا
  • حاجی جدی سِّر این شماره ناشناس جواب ندادن چیه؟
    رفیقای طلبه من هم جواب نمیدن D:
    بابا شاید یکی مُرد و نیاز به نماز میت داشت، نکنید این کارو. طرف که نمیخواد بخورتون از پشت تلفن
  • حریــر سفـی د
  • منم شماره های ناشناسُ جوابـــ نمیدم...یعنی برمیدارم ولی حرف نمیزنم...تا خودش حرف بزنه...
    اما خبـــ دلیل کار شما رو نمیدونم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی