حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

النقدیه

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ
امروز حرم بسی دعاگوی دوستان بودیم

+ کاش میشد نقدی هزینه شو ازتون میگرفتم!!!
والا...
  • ۹۳/۰۴/۰۶
  • حاجی ره

نظرات  (۲۶)

  • دوشیزه فلانی
  • اگه بخای عروسیم دعوتت کنم، بایستی بیای و مجانی عاقدم باشی! :))))))))
    سلام 
    مزنه ی اجابت شده با اجابت نشده فرق داره عایا؟
  • ته خطی ......
  • ای بابا حالا مزنه چنده حاجی.....
    خدایا خوابم یا بیدار؟؟!!!!!
    حاجی این خودتونید دارید جواب کامنت هارو میدید؟!!!!!!
    جل الخالق
    ^_^
  • پیمان/پیمانه!
  • "خب بیایین یکی از این کتابا و تحقیقای نیمه کاره مارو به سرانجام برسونین!!!"
    والا کمکی از دستم بر بیاد دریغ نکردم و نمی کنم برای دوستان. خدا رو شکر خدا تا حالا تنهام نذاشته از نظر مادی برای همین خیلی وقتا همین جوری چون علاقه به کاری داشتم بی چشمداشت مادی در حد علم و فرصتم کمک کردم به دوست و آشنا:) 
    اگه کتاب و تحقیقهاتون در حد علم من هست خوشحال می شم کمک کنم.

    "چه چیزایی توجه ابجیای محترمتونو جلب کرده"
    اتفاقاً کلی هم غرغر می کردند آبجیا از مریض احوال بودن و افسرده بودن حیوون ها! هر سال یکی از همسایه ها برای افطاری یه شب دعوت می کنه قمصر کاشان و سر راه گاهی باغ پرندگان هم میرن اهل خونه:)


    "تازه دارین کم کاریاتونو اندکی جبران میکنین"
    حقیقتش من هر روز پست های وبلاگ و اینستاگرام شما و خیلی از دوستان مجازی رو می بینم و می خونم. منتهی چون اوضاع روحی ام ناجور بد بوده ده روز اخیر توی سکوت و لاک خودم بودم و به خوندن و دیدن بسنده کردم:)


    بنده هم حرم برادر بانو دعاگوی همه دوستان بودم
    بنابراین فک کنم از پرداخت نقدی معافم:)
    بفرما حاجی اینم آدرس!
    حالا شماره حساب؟؟؟
    ما را ز سر بریده می ترسانی؟؟؟ والا... :)))
  • دوشیزه فلانی
  • این جوری نقدینگی جیبت بالا می زنه هاااااا!
    بیا و با من شریک شو! :)))
    غذا و شکلات های روز مرد رو که شریک نشدی؛ بیا و اینو شریک شو! :)))



    + بابام یه ساعته گفته حاضر شو بریم بیرون! بعد الان مامانم اومد دید من پای لپم! یهو گفت ای خداااا! این کی عروس میشه! بابامم میگه آره والا! 

    اینا سختیای زندگیه! :))))
    پاسخ:
    والا ما هم خیلی وقته منتظر عروسی شما هستیم
    یه شام بیفتیم
    والا...
    :))))
  • مهندس بهشت
  • حاجی این طوری پولدار میشدیا

    پاسخ:
    اگه دوستان بپردازن عآره
    اگه...
  • ته خطی ......
  • اول حاجت بعد حساب و کتاب
    حاجی فک کنم امکان جدیده قبلا که با گوشی میومدم نمیشد تو بلاگ کامنت گذاشت ولی امشب شد 
    پاسخ:
    حضرت استاد!
    هزینه مذکور واسه صرف دعاس
    حاجت و اجابت هزینه های بیشتری داره که بعدا اعلام خواهد شد!
  • مهندس بهشت
  • منکه دارم از دعا و این حرفا نا امید میشم انگار خدا دیگه منو نمی بینه
    پاسخ:
    حافظ وظیفه تو دعا گفتن است و بس
    در بند آن مباش که شنید یا نشنید

    + ان الله سمیع بصیر...
    بذار جوابمو بگیرم باهات حساب میکنم.
    پاسخ:
    هزینه ای که فرمودیم
    هزینه دعای بدون استجابته
    جواب بگیرین که دیگه...
    باز چی میخواین بخرین؟!  :))
    گوشی که دارین. لپ که دارین. تبلت میخواین؟! :)))

    +دعاکنید ما مشرف بشیم قم، حساب میکنیم باهاتون.
    پاسخ:
    میخوام تریل بگیرم!
    برم ایرانگردی به همه رفقای مجازی سر بزنم!!!
    :)))

    تشرف به قم
    علاوه بر دعای ما
    نیاز به خرید بلیط اتوبوس هم داره
    حاج اقا چطوری دلتون میاد نقدی بگیرید حداقل دعایی بگیرید دیگه 
    یه عروسکی بود تو کلاه قرمزی گدا بود 
    میگفت فقیرم...ذلیلم...کمک کن...نمیرم...تو خوبی...تو پاکی...بزرگی...
    کمک کن...فقیرم...ذلیلم.. لیسانسم ..کمک کن!
    حاجی کاری نکنید مجبور شید کمک هم کنیدها
    پاسخ:
    من میخوام دعایی بگیرم
    ولی شما طاقتشو ندارین
    از بس ما دعاگوی دوستانیم
    اونم قم حرم کریمه اهل بیت
    باید حداقل سوبل ما دعا بفرمایین
    تا یر به یر بشه
    که اونم در توان شما نیست
    با حجم انبوه دعاهای ما
    :))))
    شماره حساب لدفن :)
    پاسخ:
    ادرس لطفا
  • خانم مهندس
  • سلام به همگی
    نگین جان,ایضأ  بنای باثوات وبقیه دوستان ;-)
  • بنای با ثوات
  • سلام...سپاس....بعد کی هزینه ی دعاهای دوستان رو در حق شما می ده...^_^
    والا...
    نگین اینجایی سلام...:))
    خانم مهندس سلام..
    پاسخ:
    شما اجازه بدیم من هزینه های خودمو جم بکنم
    بعد هزینه دوستانو هم حساب میکنیم
    خرج یه سفر ترکیه تهش میمونه حداقل
    والا...
    ممنون


    حاجی دانشجو جماعت انقدر وضعش خرابه که شمام یه چیزی باید دستی بدین نه اینکه بگیرین
    پاسخ:
    یه چیزی هم بدهکار شدیم که...
    خانم مهندس سلام :)
  • خانم مهندس
  • کاااااش!!!!:))))
    :d
    مارو که یادت نرفت دعاکنی!!؟؟؟؟:d

    +چاکرتیم[آیکونه برداشتن کلاه.از این کلاه باباکرم ی ها ]
    ایناعوارض فیلم قدیمی دیدنه،ظرفیت ندارم,جوگیرشدم:-D
    پاسخ:
    اونایی که وبشون خاک گرفته
    مشمول دعاهای ما نمیشن.
    حاجی ره
    :-P
    شماره حساب +مبلغ؟
    پاسخ:
    شماره حسابو خصوصی براتون میفرستم
    مبلغم هر چی کرمتونه

    البته به شرطی که مقابله به مثل نکنین
    بخوایین دعاهای مشهدو نقدی حساب کنین!!!
    :))))
  • پیمان/پیمانه!
  • چرا هیشکی نمیاد جلو این پرحرفی من رو بگیره خب؟:))
    پاسخ:
    الان شما دو تا کامنت دادین
    اونم بعد از مدتها غیبت
    میشه پر حرفی؟!
    تازه دارین کم کاریاتونو اندکی جبران میکنین
  • پیمان/پیمانه!
  • توی سفر عراقم یه چند تا برگه مشق از یه بچه عراقی گیر آوردم گاهی نگاه می کنم بهش و کلی می خندم.. الان اون کتب خطی خط خطی شده رو که دیدم توی اینستا یاد برگه هایی که دارم افتادم:))
    پاسخ:
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • برای پست اینستاگرام:
    باغ پرندگان؟ آبجیا رفته بودند و می گفتند فقط بوی فضولات پرنده ها و حیوون ها توجهشون رو جلب کرده بس که قابل تحمل نبوده:))
    پاسخ:
    چه چیزایی توجه ابجیای محترمتونو جلب کرده
    والا سه قلوها فقط از جک و جونوراش میگفتن!
  • پیمان/پیمانه!
  • الای بانو دیگه تو حرم راهت نده اگه من رو دعا نکنی حاجی! 
    پاسخ:
    یادم میمونه...
  • پیمان/پیمانه!
  • نداریم.. به پیر به پیغمبر نداریم.. می گی چه کنیم؟هن؟:))
    پاسخ:
    خب بیایین یکی از این کتابا و تحقیقای نیمه کاره مارو به سرانجام برسونین!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی