حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

القسمتیه

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ق.ظ
قسمتتون بشه
صبح ساعت شیش و هفت
محیا نامی بیاد
همه خواب و بیدارا رو بوس کنه!!!

+ یه وقتایی به سرش میزنه
به ترتیب نفرات همه رو از دم میبوسه!
اصرار هم داره کسی از قلم نیوفته!!!
  • ۹۳/۰۴/۰۶
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

حاجی این روزها صبح ها خوشبحالتون شده. ان شاء الله دختر خودتون هر روز بوستون کنه 
حاجی انقدر دیر اقدام کردی ماه رمضون شد
آخی عزیزم :)
  • پرنده ی شکسته بال
  • من کلن بچه ها رو خیلی دوست دارم..با گریه شون گریه میکنم با خنده شونم خنده....گریه شونم درمیارم چون مثل شما تو ب5لم فشارشون میدم تا گریه شون دربیاد.. 
    ولی از وقتی عکس محیا گل و گلاب رو دیدم..دلم یه جور خاصی شده...یه معصومیت خاصی داره این بچه..یه طور خاصی دوست داشتنیه...انگار با بقیه بچه ها یه تفاوت خاصی داره...نمیدونم شاید پون یه هفته ست بچه ندیدم این حس رو دارم...خوش به حالتون پیشتونه...
  • ته خطی ......
  • ایشالله ....
  • پیمان/پیمانه!
  • والا من یکی از وقتی یادم میاد حاج آقا پدری صبح علی الطلوع یعنی 5/5 یا 6 اول کاری که می کرده می زده کولر رو خاموش می کرده بعدشم مخصوصا اونقدر تق و توق می کنه و ظرف و ظروف تو هم می زنه و در اتاق رو محکم می بنده که کلهم اجمعین اهل خونه بیدار می شدن.. ما رو چه به این سوسول بازیا و ماچ موقع بیدار شدن؟ هوم؟ 
    ما ازین موارد زیاد داشتیم حاجی برو از خدا بترس اصنشم دلمون نسوخ
    اونوقت با یک تفاوت ک این نی نی های عزیز هم زیادن و خی لی اصرار دارن رو من عملیات انجام بدن
    از قبیل بوس تفی
    چنگ
    گاز
    لپ هم مث بستنی قیفی لیس میزنن تازه
    مو میکشن
    بشکون میگیرن
    دیگه مااااااااااااااااااااااااااااچ هم دارن غیر بوس :)))
    خودشونم پرت میکنم رو ادم
    بغل میگیرن وازین قبیل موارد مثلا
    آخیییی
    چقد جالب!!
    دلم خواست^_^
  • بنای با ثوات
  • راستی الان هم خونه ای آواره شده ها...بیچاره...:))
  • بنای با ثوات
  • خخخخخخخخخ...
    خیلی هم خوبه...
    ما قبلا ازین قسمتا داشتیم ..ولی چند وقته اصن دلم تنگ شده...
    خدا حفظش کنه..:))
    حاجی یعنی هیچ بچه ای اندازه این محیا خانوم به دلم ننشسته:)

  • محیصا(mahisa)
  • ای جاااااااااااااانم :*
  • فیروزه ای
  • به به :)))))))))))

  • خانم مهندس
  • چه سحرخیز
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • :))
    چه روحیه لطیفی داره محیا خانوم!
    پسرخاله من بیدار میشه دور می تابه همه رو میزنه :))
    خوبه که! قسمتتون بشه دختر خودتون با بوس تفی بیدارتون کنه اول صبحی. :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی