حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

البهجتیه

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ب.ظ
من دعاهای خود را
برای قنوت نماز امام زمان عج
در مسجد جمکران ذخیره کرده ام...
آقای بهجت ره
  • ۹۳/۰۴/۰۶
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

چه حرف قشنگی..

خدارحمتشون کنه..

ان شاء الله توفیق بشه  دوباره برم قول میدم تو قنوت همه رو دعا کنم 
خدا ایشون رو هم رحمت کنه 
امیدوارم که توفیق پیدا کنیم هممون به خوندنش توی جاهای خوب؛
جمکران، سهله و ...
  • پرنده ی شکسته بال
  • من اولین باری که چادر سر کردم...روز بعدش حضرت خانم معصومه(س)و امام زمان(عج) خیلی یهویی و اتفاقی دعوتم کردن حرمشون...ساعت10صبح سرکلاس بودم..دوستم پیامک داد دارم میرم قم ماشین یه جای خالی داره میای؟
    منم درس و دانشگاه رو بیخیال شدم و از کلاس د فرار و اومدم قم و زیارت...خیلی بهم زیارتش چسبید.
  • بنای با ثوات
  • تا این حد...
    نشنیده بودم..
  • فیروزه ای
  • الهی قبول باشه
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • چه جالب...
    معمولاً هرچی دعا بلدم تو قنوت نماز امام زمان(عج) میخونم!
    چه جالب :)
  • پیمان/پیمانه!
  • جمکران.. خیلی ساله نرفتم با وجود این که چند باری اومدم قم. :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی