حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الطفلیه

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ب.ظ
حال میده
بچه یک و نیم ساله رو
اینقدر تو بغلت فشار بدی
که به سرفه بیفته!

+ سه قلوها و محصول بعدشان "محیا" اومدن اینجا...
  • ۹۳/۰۴/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

چشمتون روشن پس عکسا داغ داغ بود 
یه سوال حاشیه ای !!ه.خ. رو انداختین بیرون الان که خواهر گرام اونجاست؟
حالا وقت انتقامه :))))))
پاسخ:
فرستادمش خونه شون
دیگه خیلی وقت بود ور دل ما مونده بود!
به قول یزدیها
من اگه جای مادرشون بودم هیچ وقت بچمو بهون نمیدادم که بغل کنید
  • عروس کوشولو
  • حسابی کیف میده‏^‏‏‏_^.مخصوصا که لپ داشته باشه گاز بگیری براش :دی
  • خانم مهندس
  • یا برعکس بغلش کنی.....:-D
  • عکاس باشی
  • بله که زندم!خواستی مرده باشم ؟سور و مورو گندههههههههه عین شیر واستادم!تازه تصمیم دارم با بابام برم عراق به عنوان یه عضو از بچه های کادر پزشکیش جانفشانی کنم!چی فک کردی با خودت؟!خی خی !جز تخیلاتم بود!حاجی؟الان شوما حاضری بیای عراق از خودت جانفشانی در کنی؟خدایی ها!جدی جواب بده مرد مومن!شوخی که ندارم بات!بیا بینم میتونی اون تروریست ها رو هم بچلونی حال کنی؟!
  • ته خطی ......
  • به به
    حاجی از طرف ما هم یه فشار بده بچه رو...:D
    :)
    خوش باشین. ولی نکشین بچه رو.

  • بنای با ثوات
  • حاجی الهی خیر ببینه این بچه...خیرش به خونواده اش برسه بسی زیاد...
    الهی  عاقبت به خیر بشه...
    خدا شاهده از ته دل می گم...
    اصلا از فسردگی مزمن دراومدی...
    خدا حفظش کنه..
    عکساشو الان دیدم..
    به خصوص اون که با کیم اشتباه گرفته می شه..^_^
    عالی بودن...
    زنده با شه ای شالا..(بوی اسپند)
    :))
  • فرانی & me
  • ای جونم! چه خوب :)

     

    باورتون می شه من تا حالا یکی دوبار اونم واسه اینکه لازم بود خیلی ، بچه گرفتم بغلم؟؟

     

    چون من بچه آخر بودم از دوتا!!!!:)))) بعدش هیچکی بچه نمی داد دستم . مام به مرور بزرگ شدیم و هیچ وقت یاد نگرفتیم!!!!

     

    کلا هم از پایه زورم کمه ! دیگه هیچی دیگه :| همه مسخره م هم می کنن تازه :|

     

     

    خوش بگذره :) به سلامتی
    حق دارید حاجی:)
    من که هروقت رفتم اینستاتون
    حتما یه چند لحظه اون عکسشونو که گذاشتید
    نگاه کنم
    خدا حفظش کنه
  • بنای با ثوات
  • چشمتون روشن...^_^
    خدا حفظشون کنه..:)))

  • عکاس باشی
  • ینی من اگه ننه ی اون بچه ها بودم،چنان انتقامی میگرفتم بشی یه پیاز زیر بی رحمترین زاویه ساطور!از وسط ددو ششقت ممیکردم،حاجی آزار دهنده ی چای خور!
    پاسخ:
    دوستان!
    عکاس باشی زنده اس!!!!!
    ای جانم :))) بچه تو این سن و سال دوست داشتنیه خیلی
    ینی الان مهمون دارین و نیستین عایا؟
    حاجی گناه داره ها ای ایها الذین هر بلای سر بچه ها مردم می‌ارید سر بچه های خودتون میارند از ما گفتن حاجی امروز. خیلی دعاتون
     کردم سر افطار
  • پیمان/پیمانه!
  • ای بابا.. نکن حاجی یه وقت آسیب می بینه دنده هاش خب..
    سلام
    خوشتون میاد خودتونو یکی اینقد فشار بده که به سرفه بیفتید که سر بچه طفل معصوم این طرحتونو پیاده میکنید؟!!!!
    به این فکر کنید که این بچه روزی بزرگ میشه و سر فرزندان حاجی چنین بلاهایی میاره^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی