حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الثمنیه

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ب.ظ
استاد میگه: گوشی جدید گرفتی؟!
میگم: یه مدت هس...
میگه: یه بیست تایی نسخه آوردن واسم
که بفروشم از طرفشون
وقت دارین بیست دقیقه؟!
میگم: بله در خدمتم!
میگه: از اول و اخر و کلیات نسخه عکس بگیرید
برید قیمت گذاری کنین...
منم از خدا خواسته
رفتم تو اتاق دونه دونه نسخه ها رو از کشوها بیرون آوردم
عین تشنه ای که تو بیابون به چشمه آبی رسیده...
قرار بود بیست دقیقه بیشتر طول نکشه
بیشتر از این هم کار نداشت
اونوخ استاد هر نیم ساعت از اتاق صدا میزد:
تموم نشد؟!
من: نععع!!!
موقع اذان پا شدم یه نمازمو اول وقت خوندم
باز سریع برگشتم سراغ نسخه ها
تا ساعت نزدیک یازده شد که تمومش کردم...

+ به استاد میگم: قیمت کارشناسی رو خودتون چقدر میدونین؟!
میگه: خریدار پنج میلیون داشت که خیلی مفت بود
یه نفر هم ندید ده تومن پیشنهاد داده
ده تومن هم ارزش داره
اگه مرمت بشه که دیگه خیلی قیمتش بالاتر هم میره
من نظرمه پونزده بفروشمش
میگم:
استاد اگه پنج تومن بود
هرجور بود جور میکردیم خودمون میخریدیم...
  • ۹۳/۰۴/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۲۰)

حاجی یعنی عکس بزاریم قیمت گزاری میکنین عایا؟جدی
پاسخ:
بنده خودم که قیمت گذاری نمیکنم
ولی به افراد خبره نشون میدم و توضیح تا قیمت بدن
این گونه افراد هم اگر قصدتان فروش باشه که هیچ
قیمت گذاری و با توافق طرفینی خریداری میکنن
ولی بدون قصد فروش قیمت گذاری نمیکنن
مگه این که مبلغی بپردازین

اگه قصد فروش ندارین
چه نیازی به قیمت گذاری؟!
باز امشب فوتباله!!! هعی چرا هیشکی نیست؟:(
  • خانم هموستات
  • چه بدِ.آدم دلش غنج بره واسه یه چیز و مجبور باشه بدش به یکی دیگه
  • بیو تکنولوژیست
  • حداقل قبلش تصویربرداری بکنید از تمام صفحات
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • حسابی کیفور بودین تو اون ساعاتی که وسط چشمه آب بودیدا
    سلام حاجی میگم از اون طرف تعهدی چیزی نمیگیرین این نسخه ها خراب نشن بخدا حیفه ١٠ میلیون در برابر این چیزای با ارزش والا چیزی نیست :((( 
    online: 8
    cheshe man ke joshid
    good night
    ممنونم فیروزه ای..
    اومدم وبلاگتون نشد کامنت بدم.بازم ممنونم ازتون.
    در غیاب حضرت نگین
    اعلام میکنم که در ساعت یک بامداد روز چهارشنبه 14نفر!!!!!!!! آنلاین زل زدن به در و دیفال اینجا... چشاشونم جوش نزده هنوز :دی
  • خانم مهندس
  • حاجی۵تومن میخوای بدی به نسخه خطی؟؟
    بیا,من یه جزوه دارم,خط اش اصن باخط میخی واینا مو نمیزنه.بهت میدم.
    تازه یه داداش دارم خط اونو ندیدی,جزوهاش,همه مثله نسخه خطی بیست قرن پیشه
    یه دایی هم دارم.اون سرگروه مونه خط اش از بس درشته.آدم یاده شکلهایی که غارنشینا تو غارهاشون میکشیدن میوفته.
    بیا حاجی,همین جزوههای مارو بیگیر,ازنسخه خطی هم بهتر.٣تومنم بیشترباهات حساب نمیکنم:))))
  • فیروزه ای
  • خاموش عزیز چشم....
  • خانم مهندس
  • چندتاشو ازش میگرفتی به عنوان هدیه ی زوری^_^
    محتاجم شدیدن به دعاتون.هرکس این کامنتو دید دعا کنه برای حل مشکلم.
    ممنونم از همه.:(((
    :(
    :) پس حسابی لذت بردین از دیدن و تورق نسخه های خطی نزد استاد.
    چرا می فروشین؟ اصلا به کیا میفروشین؟ روشن سازی کنید لطفا :)
  • بنای با ثوات
  • حاجی می گم من مطمئنم شما با سه شیفت کار عمرا الان گرسنه نباشین...
    دارین رگباری هم آپ می کنین ...الان هم ده دقیقه به 12 اس...
    تا خودمون به کشتن ندادیم شما رو برین یه چیزکی بخورین...
    اصن این طور که شما پیش می ری فک نکنم چیزی مونده باشه ازتون...^_^
    ما هم تو خونه یه سری اسناد و کتاب قدیمی داریم.بعضی هاش خطیه
    بعدش پدرگرامی هر چند وقت یه بار میاد درش میاره میبینه... انگار دلش تنگ میشه :)))
    بوی کاغذشون مست کننده اس
  • بنای با ثوات
  • حاجی متوجه نمی شم...نسخه ها ی خطی رو چرا می فروشین...
    اصلا به کی فروخته می شه...
    یعنی ترمیم می کنین بعد می فروشین؟ چرا؟
    فک کنم از همه صفحه هاشون عکس گرفتی
  • پیمان/پیمانه!
  • خب یه بازار یابی اینترنتی هم بکنید.. یا حداقل بفروشیدشون به اهلش که از بین نبره لااقل. والااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی