حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

التغیریات

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ
میگم:
استاد اینجا کسی قدرتونو نمیدونه...
میگه:
شاید رفتم ترکیه
برای همیشه!
شایدم کلا این کارو گذاشتم کنار
کلا کتاب و نسخه و تحقیق و مقاله و اینارو بزارم کنار
میشه به نظرت؟!
میگم: ما نمیتونیم
میگه: ما دیگه معتاد شدیم
مگه نه؟!
نمیتونیم دس برداریم...
  • ۹۳/۰۴/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۷)

میفهمم حاجی اعتیاد عجیبی داره ...
ما هم گاهی به رفتن فکر میکنیم...
  • مفرد مؤنـثـــ ツ
  • آدمای قدر نشناس...یه روزی نوبتـــ شمام میشه هـا...اینقده بد نباشید...
  • بنای با ثوات
  • جای دیگه هم آخه دووم نمیارین....
    شما رو نمی دونم..استاد رو می گم...
    همون  قدر که به کار عادت می کنن..به محیط که بیشتر عادت می کنن...
    مگه این که حس انزجار ایجاد بشه که دیگه  اون یه تلنگر می خواد واسه رفتن...
    هوم...
    چی گفتم..
    چرا امشب فلسفی می حرفم ...
    هااااااا..
  • پیمان/پیمانه!
  • من این نوع اعتیاد رو درک می کنم.. تجربه اش کردم یعنی قبلاً..
    نمیتونم درک کنم اعتیادتونو!!
    یجورایی خوبه اما!
  • پیمان/پیمانه!
  • حیف این جور آدما که از مملکت میرن.. :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی