حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الالمیه و الشای...

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ
در زندگی دردهاییست
که فقط با خوردن چایی خوب میشن...


+ دیروز که رفتم چایی درس کنم
دیدم چاییمون هم تموم شده...

  • ۹۳/۰۴/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۴۷)

آنلاین:2
انلاین: 3نفر :|
از رو نمیرن
8تا انلاین
نچ  نچ نچ نچ!! ناامید شدم :))))
افراد انلاین 4 نفر :)))
خب ریزش مخاطب داشتیم :)))
افراد انلاین 6 نفر
نبینم کم اوردین :)))
خب یکی کم اورد: افراد انلاین 11 نفر
وبرخلاف شبهای دیگه: افراد آنلاین در وبلاگ بلاگفای حاجی 1 نفر :)))
افراد انلاین 12 نفر
و این چنین بود که خداوند به حاجی آموخت :
بالاتر از سیاهی هم رنگی است!


جز پرکاربردترین ضرب المثهای من :)))
دارم فکر میکنم ما چرا اینجاییم وقتی صابخونه نیست؟؟؟
باید حاجی یه قانون بذاره تجمع بیش از یک نفر ممنوع والا... :|
:|
  • چیک اینجینیر ^_^
  • جواب سوالم رو که ندادین
    ولی آیا ندادن جایزه به همچین مخاطب کار درستی کار صحیحی است؟!
    واقعن از گلوتون میره پایین
    این عدد قبل ورود من به این زشتی بود (44443)
    19 تا آنلاین...
    جانم؟:)
    ببخشید  رفتم یه لحظه بیرون هوا بخورم. اینقده گفتی گرمه منم گرمم شد! بیرون الان خنکه ها ولی تو خونه گرمه
    نجمه جوووون؟؟؟
    :)
  • خانم مهندس
  • قرص برنج  بفرستم برات؟!!!:-D
    من اگه جات بودم از پشت بوم خودمو پرت میکردم پایین:-)

    +وااااااااااای.حاااااااااااااجی,امتحانام تموم شد!!امتحانارم خیلی خوب دادم.بجزیکی'!!
    واسه بعدامتحانا,چندتاانمیشین گرفتم,ببینم.اگه خوب بود اسماشو باهمین قرص برنج ها میفرستم برات:-D
    اواااااااااااااااا
    بیخیال باو
    راس میگم خو!!! نکنه باز نباید میگفتم هان؟؟؟ :(
    :|
    سلام
    نجمه گرمههههههههههههههههههههههههه
    دارم میمیرم!!!
    نمیدونم خبر ندارم ازشون....
  • محیصا(mahisa)
  • جاتون خالی من الان یه لیوان چایی فرد درجه یک اعلای ایرانی همراه خرما دستمه. حاجی بفرمایید چایی :)
    نگین جون سلام
    حاجی کو پس؟ توجه کردی چند وخته درست سرکار نمیاد شبا فکر کنم معتاد شده باشه!
    اینجا دکدر نداریم عایا؟؟؟
    گرمه
    گرمهههههه
    گرمهههههههههههههههههههههه
    هوا گرمههههههههههههههه
    اعصاب یخدهههههههههههههههههههههههههههههه
    پوففففففففففففففففففففففففف
    یکی کولر اینجارو روشن کنههههههههههههههههههههههههه
  • چیک اینجینیر ^_^
  • @ پیمان/ پیمانه سوء تفاهم نشه
    من سنگ بلاگ رو به سینه نمی زنم دوست دارم باگ هاش رو بدونم
    مسابقات برنامه نویسی بیان در راهه میشه از این کمبوداش استفاده کرد و مقام آورد و حالش رو برد

    با تچکر اگه چیز خاصی مد نظرته حتمن بهم بگو زکات علم نشر آن است :))))))

    در زندگی درد هایی ست که فقط با خوردن کتک خوب می شوند
    مثل حرف رفتن زدن
  • چیک اینجینیر ^_^
  • میس پیمانه میشه بگی مشکل نرم افزار مهاجرت چیه دقیقن
    برام مهمه پلیز
  • پیمان/پیمانه!
  • 1. بیگ لایک به کامنت سهیلا خانم.

    2. عکسای اینستاگرام بسی جالب بود برام حاجی.

    3. اون پسته که درباره نرم افزار مهاجرت بلاگ گذاشتین یـــــــــــک لبخند تمسخرآمیزی نشون رو لبمون اون سرش ناپیدا! والااااا!
    چی چیه اینقدر بیان بیان می کنی حاجی نرم افزار مهاجرتشون هم به در عمه همایونی شون می خوره! امتحان کردم که می گما؟ امتحان کردم.
    اینجا که بشدت هوا گرمه و چایی به هیچ وجه نمیجسبه
    فقط برای رفع سردرد خوبه اونم با نبات زعفرونی

     دردای ما با چایی که هیچی با کراک وشیشه هم حل نمیشه ....

    کشیدیم که میگیم .....

     کراک نه ها !!!! درد !

    درد هاییم هست که گاهی فک میکنی به دست خدا هم حل نمیشه...ولی نمیشه...نمیشه از خدا دل کند ...نمیشه باش قهر بوووود....نمیشه بی هواش زندگی کرد ...و درد هایی هست که فقط امید به خدا نمیداره تبدیل به مرگ بشه....
    بردیممممممممممممممممممممممممممممممممم
    داریم میبریم هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورااااااااااا
    معروف با بازیش داره تحقیر میکنه ایتالیا رو
    سلام
    بگید خانواده ه.خ یه کیسه پست کنن واستون خب!^_^
    ست سومو باختیم..:|
  • *پرینــــاز*
  • آخ آخ هیچ دوشواری بالاتر از تموم شدن چایی تو خونه حاجی نیس :))) البته دشواری من تموم شدن قهوس! غم نگیز ترین لحظه واسه من وقتیه که تو قهوه جوش شیر ریختم، شکر ریختم، میرم سراغ ظرف قهوه و... :'( از شکسته عخشیم بدتره :)))
    20-13..ایتالیا
    شد 9-6 به نفع ایتالیا
    وووووووووویییییی..
    ست سومم....3-0
    نه شد 3-1..به نفع ایتالیا..
    بازی ایران - ایتالیا...فعلا 2 ستو بردیم...
    ^____________^
  • ته خطی ......
  • سلام حاجی دو روز نتم قطع شده این همهههه پست گذاشتی؟؟؟
    خوبی حاجی؟؟؟
  • مـفرد مؤنثـــ ツ
  • سلام...
    میگم حاجی دردارو چجوری درمون کردین دیروز؟...چایی نبود آخه...
    فکر کنم موکولش کردین به امروز که چایی باشه...
  • چیک اینجینیر ^_^
  • می دونستم پاسخ بده نیستین و می پیچونین
    ولی بدانید و آگاه باشید این زنبیل جهت دریافت پاسخ از بین نمی رود بلکه از یک پست به پست بعدی انتقال می یابد
     آیکون چشم در برابر چشم 
    فقط خواستم به فانتزی سوال پرسیدنم جامه عمل بپوشونم ممنونم ^_^

  • فیروزه ای
  • عه وا. خوش بحالت حالا چی پرسیده بودی

    در ملا عام بگو تا بیشتر برن لای منگنه

  • چیک اینجینیر ^_^
  • به زودی در این مکان پاسخ حاجی به سوال من نصب خواهد شد.
    +آیکون از رو نرفتن و قرار دادن حاجی لای منگنه
    ++آیکون زنبیل گذاشتن جهت دریافت پاسخ
    البته حاجی که من می شناسم خودشون
    +آیکون از رو نرفتن و در رفتن از  پاسخ به سوال مخاطب های طفل معصومِ

    پاسخ:
    جواب شما مثبته
    ولی در این مکان نصب نخواهد شد
    زیرا تبعات کمرشکنی داره
    که باعث میشه جواب نفرات بعدی منفی بشه حتی!
    متوجهین که؟!
    ؛)
  • فیروزه ای
  • شماره 2 مسکنِ

    شماره 3 یه مورفینِ

    کلا حل اون مسئله هم حتما یه معجزه س

    الان چه باید کرد با دردی که درمانش هم نیست!؟ :)

    راههای زیادی هست:
    1- زانوی غم بغل کردن و خماری کشیدن بابت نبود چایی.
    2- از صابخونه مقداری چای خشک، قرض بلاعوض گرفتن.
    3- رفتن و از سوپرمارکت چایی خریدن.
    4-...

    بازم بگم؟! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی