حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الرفیق الطهرانیه

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ


رفیق تهرانی باز سر و کله اش پیدا شده

از جلسه امتحان برگشته

و با ه.خ نشستن بازی رو با جیع و ویغ دیدن!

تحمه و آب مهدنی و آب انگور سفید!!! گازدار هم گرفته

حالا هم میگه:

حاجی ماشین آوردم پاشو بریم دور دور!


+ رد دعوت مومن هم که میدونین خوب نیس!

اصن مذمت شده در اسلام!

:)))


++ ماشین اسپرو دیدین 

دس تکون بدین!

:))


+++ خیلی از طراحی دوو خوشم میاد...

یه زنم نداریم دوو داشته باشه!

:)

  • ۹۳/۰۳/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۲۴)

چن سال پیش که داشتیم خیلی دوس داشتم ولی حالا اصلا به نظرم خوشگل نیس 
پاسخ:
شاید چون الان ماشینای خوشگلتری سوار میشین
:)))
  • خانوم سین
  • حاجی چقد گفتم بلاگ نرو الان من اینهمه پستی که نخوندمو چه کنم؟؟:(((
    eeeeeeeeeeeee
    حاجی خب جواب کامنت های این پست رو میدادید حداقل>_<
    ملت منتظر جور کردن کار خیرن^_^
    زمانی که این اسپیرو ها نو بودن من تصدیق نداشتم،الانم پیر شدن!
    اما هنوز با دیدنشون ذوق میکنم
    "حاجییییی؟؟ بورو چش رنگیم شد نون وآب
    نچ نچ نچ !!"

    عفااا نگین چیکار داری خب؟؟!!!
    میخوام حاجی داماد عموم کنم چرا داری منصرفش میکنی >_<
    حاجییییی؟؟ بورو چش رنگیم شد نون وآب
    نچ نچ نچ !!
    "این رفیق تهرانی کاملا بوره با چشای سبز
    اگه این اپشنارو هم داره
    من حرفی ندارم
    "

    بجون خودم که میخوام دنییاش نباشه بوره و چشم سبز ^_^

    حاجی از الان مبارکه
    وووویییی
    :))
  • *پرینـــــاز*
  • ای حاجی ناقلا :))) پس شمام دیشب در جشن و پایکوبی حضور داشتین؟!
    سلام..حاجی..به صورت کاملا خاموش بیشتر کامنتا جواب داده شده...نه خسته...:))
    مث این که دیشب خوش گذشته با رفیق تهرانی که امروز مهلبون شدین..:))
    والیبال ایران -ایتالیا الان شروع شد..ولی نمی تونم آنلاین گزارش کنم...امیرحسین داره پویا می بینه...
    :))
    راستی از فوائد گذراندن عمر پای تی وی برای من این بود که سرم با یه چیزی گرم بود ...
    گاهی باید بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کرد....
    بالاخره جنسیت پاک باخته هم معلوم شد..دی:
    موفق باشین مستر پاک باخته...
    من بر م والیبال ببینم...والا..:))
    حاجی خدائیش جا داره یه پست برای فوتبال بزنی!


    پاسخ:
    حاجاغا و این جلافتا؟!
    سلام علیکم حاج آقا آخوند

    انشااله که خوب هستین

    از اسمت خوشم اومد حالا واقعا آخوندی هستی ؟؟؟

    فعلا فی امان اله
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله
    اگه خدا قبول کنه
    بله
    همیشه شاد باشید .
    پاسخ:
    قسمت همیشگی دوستانمان...
    انشا الله
    بازی خیلی استرس داشت :( با نامردی باختیم :(

    دور دور انققققققققققققققققققققدر دوست دارما :))
    حاجی شما باید داشته باشی نه خانوما :))
    پاسخ:
    حالا که من ندارم
    یکی باس داشته باشه که بهمون خوش بگذره دیگه
    :)))))
  • پاک باخته
  • اومدم بگم؛
    امروز تو مصاحبه یه جای خوب قبول شدم برای کار
    از فردا دو شیفت سر کارم
    صبحا با دانش آموزا
    غروبام اونجا
    دعا کنید برام باید برای ارشدم آماده شم
    ترم بعدم چند واحد درسی دارم
    فقط مونده زن و زندگی 
    والا
    اولین حقوقمو بگیرم شیرینی دارین
    ممنون بابت دعاهای همتون
    پاسخ:
    کارتون پر از خیر و برکت باشه انشاالله واستون
    واسه ارشد وقت هست
    اون واحدها هم تموم میشه
    اونم موارد خاک بر سری هم به موقعش جور میشه
    بچسبین به کار یه مدت
    و حالشو ببرین
    که حال و هوای ادمو کار به شکل عجیبی عوض میکنه

    ممنون بابت شیرینی
    ایشالا شام عروسیتون
    ؛)
  • پاک باخته
  • منم هسدم
    افراد آنلاین 9 نفر
    تهرانیا همیشه کارشون درسته
    چه با ماشین چه بی ماشین
    چه با پریز چه بی پریز
    چه با کولر چه بی کولی


    خداییش اومدی اینجا پز میدی از رفاقت با ماها :))))))
    پاسخ:
    من غلط بکنم!!!
    با مریم گلی موافقم..:))
    حاجی رفت دور دور
    قبلا داداش من خیلی از این دوو دوست داشت 
    حاجی میخوای نمایشگاه ماشین داشته باشه خانومتون 
    پاسخ:
    اون که دیگه منتهای ارزوی منه!!!
    ف ککنم دختر داییم ی مدت ازین اسپرو داش
    سفیدش
    پاسخ:
    یعنی دیگه نداره؟!
    :(
    من که میگم دخدر مناسب ازدواج فخط باید دو دیفرانسیل داشته باشه 
    پاسخ:
    و ادرسشون؟!
    هعی... اینه مخاطب مداری؟؟؟؟؟ 31 مهمون رو میذارن میرن دور دور :)))))))

    پاسخ:
    الان نوبت میهمان مداریه!
    تازه این مهمانها عادمو دعوت میکن ابمیوه ای ساندویچی چیزی...
    نه خشک و خالی و مجازی که!
    والا...
    دختر عموم داره^_^
    معرفیش کنم؟؟!! :))))))))
    پاسخ:
    این رفیق تهرانی کاملا بوره با چشای سبز
    اگه این اپشنارو هم داره
    من حرفی ندارم
    شما هر چی آمال و آرزو دارین بجسبونید به زنتون!
    بعد بگین چرا بعضی دخترا میگن شوهر باس پولدار و ... باشه!
    والا... :)
    پاسخ:
    راستی چرا دخترا میگن شوهر باس پولدار باشه؟!
    واسم سواله عاخه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی