حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10480: الحلّیه!

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ب.ظ

اون دوستی که عکسشو گذاشتم اینستا

(همونی که موقع کار، خوابش برده بود!)

روحانی؛ مشاور و روانشناس خیلی قدریه!

یه مدت هم روانشناس زندان بوده!

چند روز پیش تعریف میکرد:

دو هفته اولی که مشاور زندان شده بودم

هر شب کابوس میدیم

و با جیغ و داد از خواب میپریدم

اما بعد فهمیدم نباید خودم متاثر بشم

و سخت بگیرم!

کم کم پوست کلفت شدم!

زندان توالت اجتماعه

من شده بودم توالت توالتیها!

(این که همه میومدن خلافها و کثافتکاریهاشونو واسه مشاور تعریف میکردن!)

ولی کم کم خودمو جوری تربیت کردم

طرف میگفت

یکی رو کشتم

میگفتم: خب خب؟!

چطوری کشتیش؟!

(باهاش همراه میشدم حتی!)

میگفت: با چاقو خودم!

میخواستم چرخش کنم

گفتم چرخ گوشت خراب میشه

من: عاره خراب میشه!!!

...


+ یکی از راه های حل مشکل

دور زدن و برگشته

(خط کشیدن دور دنیای مجازی!)

یه راهش دور زدن خود مشکله

(عوض کردن آدرس!)

یه راهش گذشتن از مشکله

(اصلا مشکلی نبینی!)

والا...


پ.ن:

ولی یادمون باشه:

همیشه نمیشه دور زد برگشت!

  • ۹۳/۰۳/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

  • خانوم سین
  • حاجی در کل حق رفتن و دور زدن اینجارو که ندارید:دی
    آدرسم عوض کردید باید به ما بگید...والسلام:دی
    البته من فکر کردم شما مخصوصا یه راه حل رو نگفتین! اونم جنگیدن و موانع رو. از. سر راه برداشتنه،نمیشه همیشه مشکلات رو ندید! البته این ندیدن واسه مشکلی که مد نظرتونه راه حل خوبیه ! ولی کلا راه حل جنگیدن هم مهمه!
  • عروس کوشولو
  • ادم حالش بهم میخوره از این ادما ....
    بامیشیم میایم دنیای مجازی یه ذره از اون خستکی دنیای واقعیمونو اینجا کم کنیم یه ذره بکیم بخندیم یه ذره تنهاییمون بر کنیم ....انکار ادم حسودو بخیل همه جا هست
    کور باباشون صلوات خودمون عشقه

    +از بین اون کزینه هاى فقط کزینه سه از بقیه بهتر بود
    اون دوتا اولی فرار کردن اون سومی هم اولاش سخته بعدن ادم بوست کلفت میشه

    یه سریا هدفشون اینه که کند بزنن مام با بیخیالی باید کند بزنیم به هدفشون
    پاسخ:
    آدم مریض همه جا هست
    همون طور که ادمای خوب و سالم...

    گزینه های یک و دو فقط مسکنن
    نه درمان!

    همینطوره
    البته فکر کنم منظور شما اونی نباشه که ما فکر کردیم ولی در هرصورت یکی دیکه از دوستان هم تعطیل کرد رفت! خب. آخه که چی؟!
    پاسخ:
    دوستان زیادی تعطیل میکنن
    این پست خطاب به همه گذشتگان و آیندگانه

    سلام

    البته ما به تجربه دیدیم که آدمایی که تو جامعه زندگی میکنن بعضیاشون وضعشون خیلی داغون تر افرادیه که تو بیمارستان روانی یا زندان هستن!!!

     

    کار اون اخویمون هم که خودش میدونه و زده داغون کرده وبلاگشو خیلی بده!

    ازش بعیده واقعا!

    ولی یه چیزایی رو باید تجربه کنی تا بفهمی ارزش نداره خودتو به خاطرشون ناراحت کنی...

    امیدوارم برگرده!

    "زندان توالت اجتماعه"
    خیلی جمله مزخرفیه خیلیییییییییییی،واقعا متاسفم
    البته حرفای آدما هم مثه خودشون خوب و بد دارن دیگه......
    ها! ما بسی هنگ میزنیم 
    ولی درباره دو برگرد مشکل من که وقتی مشکلمو دور میزنم میبینم اون زودتر از من دور زده سر چهار راه خفتم کرده
    حاجی گزینه سوم نداره 
    آخه انگار همه پستای امشب مخاطب خاص داره :)))
    به خر هال ما مخمون تعطیله الان یکی تشریح کنه چی شد!!!
    چه خبره؟!!هووم؟؟؟
    فکر نکنم فاز فلسفه باشه. عمیقتر بشی فاز دلداریه :))
    اصلا لایه به لایه س این نوشته ها
     میفرمایند که هیچوقت موقعی که کسی شما رو عصبانی یا ناراحت میکنه، تصمیمی نگیرید. سعی کنید ازش عبور کنید. اصلا نادیدش بگیرید.
    اگر غیر ازین عمل کنید، یعنی اجازه دادین اون فرد با کارش رفتار و کنش شما رو کنترل کنه. بهتره خودتون کنترل اوضاع رو به دست بگیرید و همچین اجازه ای رو به کسی ندین که با عصبانی کردن، ناراحت کردن و ضربه زدن به شما، موجب آزارتون بشه و واکنش مطلوب خودش رو از شما ببینه. :)
    با راه سوم موافق ترم...اصلا مشکلی نبینی...
    نه فقط اینجا...همه جا....
    پاسخ:
    فقط با این راهه که میشه زندگی کرد...
    هعی امشب فاز فلسفه س...
    من که نفهمیدم :)))
    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی