حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10475: التی ویه!

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ
دوستی میگه:
حاجی تلویزیون بگیر
اینقدر تنها نباشی...
  • ۹۳/۰۳/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۵۷)

سلام
یه وقت این اشتباه رو نکنید ها!
احساس "تنها نـبودن کاذب" بهتون دست میده اون وقت که بدتره!
پاسخ:
الانم همین احساس رو داریم خیلی وقتا
delam pofako pitza mikhad
پاسخ:
یعنی اصفهان همه مغازه ها تعطیل کردن؟!
:)))
:|

چقد امشب همش ضدحاله :|

اپسات رموزی(=پست های رمز دار)
پداید جوامم(= پدیده های جام جهانی)
عجایب جوامم
نَشاهِدِ ستایش(=ندیدن ستایش)
:|


اخه این حس فضولی که ادم ول نمیکنه شیطونه میگه وبلاگم از این به بعد پست رمز دار بزارم بسی لذت ببرم از حس دیگران.نگین جان شما رشته ات تجربیه؟
منا جون هیچ خبری نیس
قلقلکت نیاد !
حاجی نیس...
شاید هم هس  وسکوت اختیار کرده!! :)
یا ایها الذینی که  در اون پست بالا حرف میزنید خب ما هم گناه داریما فضولی بدجور دارره قلقلکمون میده من که اون دنیا سر پل صراط خفتتون میکنم میپرسم ازتون چه خبر بوده حالا تا اونموقع صبر میکنیم 
من عاشق این پستهای رمز دارم حس فضولی ادم قلقلک میده 
امتیاز از برزیل رو گفتم علی آقا...
ن دیگه امشب 3 امتیاز داشتیم
با 7 تای قبل
میشه 10 تا
گمشده چرا 7؟؟

10 امتیاز!

دوم شدیما!
بازی بعد هم ببریم لهستانم تو آزادی ببریم رفتیم مرحله اصلی!

اونوقته که رزنده یا رزنته باید بره فامیلشو عوض کنه =))))))))))))
علی آقا و نگین خانوم..بی خیال باووووووو...
اسمش هر چی کی بود 7 امتیاز گرفتیم دیگه..:))
:)))
والا!!!
ن اصنشم مهم نیس بیخیال :))))
من بحثم رو ز بود ک گفتم همچین چیزیو بازگو نکردم
عاغا بشه دیگهههههههههههههههه
:)))
:))))))))))))))))))

عجب بساطی شده!

اصن همون رزنته :))

مشکل خودشه، بره فامیلشو عوض کنه :))))))
نمیگم ت داره
شما داری میگی ک ز رو کی د میگه؟
من اصن همچون چیزی گفتم؟؟ :|
وای خدااااااااااا

شما اینو بخون:
Rezende

خدائیش کجاش ت داره؟؟ O _ o
اخه هیچ جا ز رو د نمیخونن!
اما امکانش هی د رو ت بخونن!
حاجی بازم امشب هم نیست نه؟فکر کنم حاجی  رفته زیارت عاشورا یا رفته با دوستاشون بیرون 

Bernardo Rocha de Rezendeبرناردو روچا دِ رزنده!اسم کاملشه

محتشمیان بهتر والیبال سَرِشه ولی کٌرده با شور و حالتره!
لابد اونوقت که خاسته بگه رزنده صداش گرفته گفته رزنته ! :)))))))))))

اصن Z تو زبان برزیلیایی نمیتونه ت خونده بشه!

من اسم اصلیشو ندیدم اما احساس کردم جناب کُرده خیلی دال رو از ته حلقشون ادا کردن!!!!
این شد ک ما گفتیم رزنته
گاهی اما دال تو انگلیسیم ت خونده میشه بعضا ی چیزی بین دال و ت
نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ

رزنده درسته و بس! :))
به هر حالتی که زبان و دهان و دندان میشه درست خوند
همراه من تمرین کن:
رِ   ------   زِ ------ نــ ------- د ------- دوباره،د ؛د؛د :)))))))))))))))

یاد خانه بدوش افتادم :))
میگفت تکرار کن:نقد،نقد :))
بابا رزنته
د خالی نیس ک زبون بین دندون
یجورایی صدای س خفه میده :))))))))
حالا اینجا نمیشه با آوا کار کرد :))
اصلاح میکنم:
سرمربی برزیل: رزنده
سرمربی ایتالیا : رزنده ! (د نه ت)

تبریک!

تا دیگه اونا باشن ایران را دست کم نگیرن زایتسف را نیارن!:))
زایتسف میومد خیلی بیشتر حال میداد :دی
:)))))
ایتالیا با 9 تا بازی و 19 امتیاز رده اول
الان ایران در رده دومه با 7 تا بازی و 10 امتیاز
لهستان با 6 بازی و 8 امتیاز سوم
برزیل با 8 بازی و 8 امتیاز چهارمههههههههههه
بازی بعدی ایران و ایتالیا یکشنبه ساعت 6:30 غروب
+4تابازیم با لهستان داره هنوز
قابل توجه دوستان..ایران 10 امتیازی شد...با 7 تا بازی رفته جایگاه دوم جدول...
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بررررررررررررررررررررررررررررددددددییییییییییییییییمممممممممممم
بردددددددددددددددددددد
وضع داره خراب می شه..20 - 13...
نگین مربی ایتالیا خیلی خونسرد تر از اونه..در مقابل اون خیلی شیک تره...:)
ست سوم:20 -10 به نفع ایران..
  • عروس کوشولو
  • تی وی ایران جز اخبار جرت و فوضولی تو کشورای دیکه و جن تا متخصص دینی که خودتونم واردید و جن تا فیلم که از یه شبکه به شبکه دیکه منتقل میشه هیجی نداره
    تی وی خارج بدتر:|
    عمر هدر دادنه
    ست سوم: 11-4..به نفع ایران....
    من اول نگران رزنته بودم
    الان خی لی  نگران مربی ایتالیام!میترسم رگ گردنش بترکه خونش بپاچه رو لباسای سفید بچه ها :))))
    دوستان به اطلاع می رسانم که تا همین الان دو ست والیبال رو بردیم...
    ست سوم هم ببریم ای شالا صلواد....
    علی آقا کلی گشتم تا یه شبکه مناسب پیدا کردم برا امیرحسین...انواع و اقسام شبکه ها رم امتحان کردم....این از همه بهتر بود...حالا دو بار سوتی داده ...بی خیال...:))
    علی آقا پویا خوبه دیگه...فقط ترسناکه..مثل سینمایی دو شب پیشش...
    واقعا ترسناک بود..
    گمشده ام بله درسته قبول دارم هرکسی باید اول خودش بخواد حرف برای کسی خوبه که واقعا بهش ایمان داشته باشه 
    کدوم تصاویرو؟
    نگین  خانومی که میگی شبکه پویا بهتره،آیا این تصاویر از شبکه پویا را دیده اید؟؟

    استغفرالله!واقعیته :|


    کودکانتان را با شبکه پویا تنها نگذارید !
    دوستان شبکه پویا بهتره ها نقاشی نقاشی داره
    :))))
    من میخوام عکس حاجیو بکشم بفرستم برا برنامش :)))
    پاسخ:
    نعوذبالله...
    :))))

    + نمیگین بچه ها وحشت میکنن؟!
    منم موافقم منا جان..منتها کسی که نخواد بشنوه از سرورپور هم کاری بر نمیاد(خواهر خودمو می گم)
    :))
    گمشده ام به نظرم برای کنکورها خوبه مخصوصا الان که همه استرس دارند این انرژی مثبت این روحیه دادن عالیه ما ادمها احتیاج داریم همیشه یکی بهمون بگه امید هست انرژی بده 
    والا ما از تنهایی بمیریم هم تلویزیون نگاه نمیکنیم!
    یک سالی همه رفتن سفر، من تنها بودم
     و شبها میرفتم خونه مصطفی اینا.
    تا بابا اینا بیان کنترل رو هم نزدیک بود گم کنم!
    پاسخ:
    مرحبا بکم...
    حاجی تی وی همیشه ها هم بد نیست مثلا امروز اقای سرورپور یه اقای اوردن نابینا بود و لیسانس حقوقشو از دانشگاه تهران گرفته بود شش ترمه.متولد 70 بودند وترم دو ارشد.من خودم به شخصه تعظیم میکنم به ارادش واقعا برای اونهای که کنکور میدند برنامه خیلی خوبی بود اونوقت اون اقا انقدر شاکر خدا بودند بابت نداشتن چشم.میگفتند نداشتن چشم یه نعمت برام 

    منظورم این بود برنامشو میده 
    عجب
    استغفرالله! :دی
    حرفتون را کامل بگید

    الان داره روحیه میده .

    چرا علی آقا..مشاور خوبیه که...
    چرت زیاد می گه ولی انرژی مثبت هم می ده...منتها خب شما خودت کوهی از انرژی مثبتی دیگه فک نکنم نیازی به سرورپور داشته باشی..:))
    استغفرالله! :دی
    حرفتون را کامل بگید

    الان داره روحیه میده ...
    شبکه اموزش الان داره میده 

    سرور پور شبکه چند؟کی؟کجا؟چی؟

    ما که همه چی دیدیم اینم روش :))

    ارجاع به منا
    دوستان کنکوری برنامه فرصت برابر اقای سرورپور نمیبینید برای روحیه خوبه ها
    حاجی این  دو تا را بزار تو اولویت!

    اول یه زن دوم یه TV :))

    هرچند اگه زن خوب گیرتون بیاد رو جهیزیه اش یک عدد LED از این گنده هاش هست :))))))
    پاسخ:
    ما زنی که جهیزیش ال ای دی باشه نمیگیریم
    والا...
    حاجی کار شما امروز اینه ک هی چایی بخورین هی استراحت بکینین و آپ کنید و این صوبتا
    باشد ک رستگار شویم :)))
    قبل ترک یکم مهلبون شین :)))
    پاسخ:
    سعیمو میکنم...
    حاجی راست می گه...
    من از بچگی همه تنهاییامو با تی وی پر می کردم...
    بعدش به کتاب رسیدم..
    الان نت...
    دوباره می شه کتاب..
    اگه جلیل سامان بازم سریال بسازه بازم می شه تی وی...
    همون شب که جوابتونو خوندم ( در مورد نداشتن تی وی)خواستم همینو بنویسم که نت قطع شد ..
    .صدای تی وی که تو خونه میاد حس خوبی به من می ده..به خصوص وقتی کسی نیست..
    دم غروب هم باشه...که دیگر هیچ...
    تی وی خیلی هم بد نیست...صداش که بیاد کافیه..رسالتش همینه...
    تو خونه ی ما قبل ازاین که  امیرحسین (برادرم)  به دنیا بیاد اگه تی وی خاموش بود انگار گرد مرده پاشیده باشن..
    تو خونه اگه بچه نباشه تی وی حتما باید باشه..وگرنه شخصا دیوونه می شم..
    پاسخ:
    با صدا و حضور بچه خیلی موافقم
    ولی تی وی رو هدر دهنده عمر میدونم
    حیف وقتی که پاش بره...
    تلوزیون جا زن و بچه رو میگیره؟!!!!
    حاجی درمان تنهاییتون تلوزیون نیست!
    باید ازدواج کنید ازدواج...الزاما تا  قبل مهر.
    :)

    مش قلی شید اگه فک کنید واسه منافع خودم میگم قبل مهر^_^
    پاسخ:
    به نظر من که مهر فرصت بهتریه واسه ازدواج
    اونم بر فرض وقوع!
    والا...
    نه حاجی تی وی فایده نداره چون چیز به درد بخوری توش نیست من که اصلا طرف تی وی نمیرم بدتر ادم دپرس میشه 
    پاسخ:
    والا...
    اونایی که نصف عمرشون پا تی وی بودن چی شدن
    مگه؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی