حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

هل تعلمون؟!

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ب.ظ
عایا میدانید:
فردا نیز مثه هفته های قبل
اینجا آپ نمیشه و در جمع دوستان حضور نداریم؟
  • ۹۳/۰۳/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۳۱)

نگین جنسیت پاک باخته رو فهمیدی به منم اطلاع بده :|
.منم همینو میخواستم بگم
والا...


هدیه خودتون کو حاجی؟
من ب ی عطرم ذوق میکنما !!
خیلی پرخرج نیستم :)))
ولی ترجیحا شیرینی خامه ای دلم میخواد :)))
  • خانم مهندس
  • ههههه.اینقدر خسته بودم!!حواسم نبود,جملمو اشتباه نوشتم :-D
    منظورم همون نمیدانستیم بود,نوشتم میدانستیم ;-)

    +مکمل نوشته نگین:
    حاجی,بانگین میخواستم خداحافظی کنم.گفت:فعلن خداحافظ,شب تو وب حاجی میبینمت :-D
    وعده دیدار وب حاجی!!!آخییی حاجی میدونستی وبت باعث خیلی از دوستی ها شده !
    البته اگه الان نمیگی پورسانتمو بدین ;-)
    .
    ++ بچه من اول فکر می کردم پاک باخته پسره...ولی بعد که رفت و آمدش وب حاجی زیاد شد گفتم شاید دختره...
    خلاصه نفهمیدم بالاخره...:|


    من به جنسیت آقا حبیبم شک کردم!
    هی وای اصن خود حاجی :|
    پاسخ:
    حالا که قضیه لو رفت میگم:
    حبیب اسم اصلیش حبیبه!!!
    شب آخری؟!
    خخخخخ


    :دی
     اره دیگه حاجی نمن الان اوممم که نه فردا قهر میکنم تا جمعه هفته دیگه :دی
    خب دیگه فقط اومدم ببینم ماانم راس میگه یا نع


    التماس دعا:) (فقط جرعت دارین دعا نکنین:|:دی)
    شب همگی خوش

    پاسخ:
    آخه چی به ما میرسه شما قبول شین؟'

    + رونوشت به حضرت مژگان
    @نگین
    هدیه؟؟؟؟؟
    هدیه چیه؟
    کیه؟
    ما اصلا با این جور چیزا خوب نیستیم والا
    @المی
    بابا شوما که چیزی نگفتی مام که شاید دختر باشیم شاید پسر
    الان دخترا فک کنن من دخترم
    پسرا فک کنن من پسرم
    بعد باهام صوبت کنن
  • خانم مهندس
  • نه!!میدانستیم:|

    پاسخ:
    باور نمیکنم
    به هوش و حواس مهندسا نمیاد
    ؛)
    حالا کی گفته من پسرم؟؟؟
    مامانتم حرفایی میزنه ها المی...
    مژگان خانوم ما جنسمون پاک باخته است
    جنسه جور جور
    والا 


    نه مشکوکین:|
    اوممم اگه دخترین بگین تا مام تکلیفمون روشن شه:|
    بهر حال اگه پسرین ببخشید من فک میکردم دخترین:|


    پاسخ:
    شما هم مثه ما ایشونو بدون جنسیت فرض کنین
    والا...
    .
    نگین تولد وبت مبارک



    ممنون کو هدیتون؟؟:))
    پاسخ:
    منم همینو میخواستم بگم
    والا...
    نگین تولد وبت مبارک
    پاسخ:
    اینجا تبریک میگن عاخه؟!
    کنکور اول شدین؟!
    :)))


    :)))
    ایششش حاجی نخند دعا کن :دی خخخخخخخ
    البته من اول شم دیگه شماهارو نمیشناسم(ایکون الی بی جنبه:دی)


    پاسخ:
    ما هم واسه همین دعا نمیکنیم!
    @نگین
    تازه معتادم هستم
    والا
    دلم برا دوستان وبی اندکی تنگ شده بود
    پاسخ:
    الان اندازه شد؟!
    وای گمشده :* اره عریزم ممنون :)
    بقیه ک تبریک نگفتن علان توروز روشن اعلام کردم ک پس فردا منت بزارم نه کادو دادین نه تبریک گفتین :)))
    +پاک باخته مشکوکی :)))
    .من از شما بسیار مرسی دارم
    مرسیکم الله

    + همه خوبیا از خودتون بود
    بی تعارف...



    مرسی دارین؟؟
    :)))
    چیر خوبیه حفظش کنم ازین ببعد بیشتر روان بقیه رو شاد کنم :)))
    پاسخ:
    فقط به نام خودم ثبت کنین
    هرچند شما هم در خلقش سهیم بودین!
    ؛)
    حالا کی گفته من پسرم؟؟؟
    مامانتم حرفایی میزنه ها المی...
    مژگان خانوم ما جنسمون پاک باخته است
    جنسه جور جور
    والا
    پاسخ:
    اونوخ پاک باخته ها دقیقا چه جنسیتی دارن؟!
    والا...
    بله می دونستیم..ساعات کاری شما رو از حفظیم....
    ممکنه تو بیان ساعت کاری پدر گرام کمی اشکال داشته باشم..ولی در مورد ساعات کاری شما مو لا درزش نمی ره...:))

    ++ بچه من اول فکر می کردم پاک باخته پسره...ولی بعد که رفت و آمدش وب حاجی زیاد شد گفتم شاید دختره...
    خلاصه نفهمیدم بالاخره...:|
    +++نگین تو وبت هم تبریک گفتم...بازم می گم..کلا هرکی ناراحت باشه می شه درستش کرد..تو ناراحت باشی ها هیچ جوره نمی شه جمعش کرد...شاد باشی همیششششه
    پاسخ:
    :)))))
    سلام چرا اپ نمیشه ده تا پستتون میپره ها من گفته باشم 
    پاسخ:
    آخ
    خوب شد گفتین!
    برم ثبت موقت کنم!!!
    .ما که صاب وبیم
    خبر نداریم
    نچ نچ نچ...


    حاجی چیو خبر نداری؟
    پاسخ:
    جنسیت مورد سابق الذکرو
    ما هم کار داریم. من همین الان دارم مقاله می نویسم که مثلا برای چاپ قراره بره
    والا...
    خدا هم توجیه رو آفرید برای بعضی ها :)))))))))
    پاسخ:
    ما ده ها مقاله و کتاب نیمه کاره داریم
    که تا حالا یکیش هم چاپ نشده
    والا...
    خب نجمه جان کار دارن دیگه دستشون بنده دی:
    پاسخ:
    ما دستمون هیچ جا بند نیس
    کاملا پا در هوا
    سر در زمین
    والا...
    :))))
    دوباره سلام
    میخواستم تا قبل اینکه پست ویژمو بنویسم همینجا یکم حرف بزنم!!
    امروز 365 امین روزیه ک مینویسم!
    امروز داشتم با خانوم مهندس صحبت میکردم!
    ک من از صفر مخاطب رسیدم ب اینجا
    جایی که آمارگیرم مث امشب نشون میده تاالان 359 بازدید کننده  داشتم!!
    همه شما دوستان
    چیکی
    فیروزه ای
    مریم گلی
    فاطمه گلی
    نجمه
    مژگان جان
    المی
    خانوم مهندس
    عروس کوچولو
    منا
    ویول
    گمشده
    و....
    همتون رو از وبلاگ حاجی پیدا کردم!!
    365 روز ک نه!
    اما روز های زیادی رو کنار هم بودیم
    درکنار هم
    نوشته های هم
    غم های هم شادی های هم!!
     دورهمی های صمیمی!!
    داشتم میگفتم ب فاطمه ک همتونو ازوبلاگ حاجی پیدا کردم!!
    حاجی میری بهشت :)))
    دعای خیر پشت سرته!!!
    چقد نون آب دادی
    زیر بالو پر گرفتی
    خنده پخش کردی
    ینی عالییییییییییییییی
    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    لحظات فراموش نشدنی!
    چر از حسای خوب
    همه این لحظات رو تجشم کردمو خندیدم
    لبخند زدم
    خی لی جالبه!!!
    :)
    حاجی ؟ مرسی!!
    پاسخ:
    من از شما بسیار مرسی دارم
    مرسیکم الله

    + همه خوبیا از خودتون بود
    بی تعارف...
    خب تهران رفتن چه دخلی به آپ داره!
     خداوند امکان پست پیامکی رو برای چی آفریده؟؟؟ فبای الاء ربکما تکذبان؟ حتی...
    پاسخ:
    اینم حرفیه!

    خواستم دوستان معطل نشن
    بعد بیان فحش بدن که چرا آپ نکردی
    و جواب ندادی و اینا
    والا...
    وای نگین نگوووووووووووووووووو -_-

    ای خودا چیزه من فک میکردم دخترهههO_O زیاد به حرفام توجه نکنیناااO_O
    نجمه جون فردا پنج شنبس حاجی میرن تهران
    چیکی سلام
    المی جون منم تا دوروز پیش نمیدونستم تازه فهمیدم نه دخدر نیس :)))
    پاسخ:
    ما که صاب وبیم
    خبر نداریم
    نچ نچ نچ...
    جوجه قربون دستت این شبه اخری دعات میکنم:دی
    پاسخ:
    شب آخری؟!
    خخخخخ
    عاقا من الان یه چی فهمیدمO_o
    من فک میکردم پاک باخته دختره؟؟؟؟؟!!!!مگه نیس؟؟؟؟!!!

    مامانم که میگه نیس؟؟؟!!!!:
    O_O
    (ایکون الی مشوش!!)
    پاسخ:
    ایشون جنسیتشون مشکوکه
    ما هم نفهمیدیم هنوز!
  • چیک اینجینیر ^_^
  • المی اوانس دادم که قبل کنکور خوشال باشی 

    وگرنه من اول بودم بععععله

    پاسخ:
    اصن مهربون بودن با همگان خصوصا کنکوریا در اسلام سفارش شده!
    ؛)
    فردا مگه چه خبره؟

    پاسخ:
    کار
    کار
    کار
    اول اخخخ جون:دی
    پاسخ:
    کنکور اول شدین؟!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی