حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

لیس لنا الزوجه النمیدونم جی جیه!!!

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ب.ظ
یه زنم نداریم...


یه زنم نداریم
که یه سررسید ۳۶۵ صفحه ای داشته باشیم
که هر روز سال یه نوع غذای جدید رو امتحان کنیم
بعد طرز تهیه اش رو با نکته هایی واسه بهتر شدنش
ایضا نقد و نظرامونو زیرش بنویسیم...

+ که این روز جمعه ای
من هعی نرم سر یخچال
چند تا لقمه از نون محلی کرمان رو بکنم
و خالی خالی بخورم
والا...
  • ۹۳/۰۳/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۵)

کشور چشم بادومیا.
حاجی تو کرمانی هستی؟
پاسخ:
خیر
یزدی ام.
شما کدوم کشورین؟
چه ایده خوبی!خوشم اومد
پاسخ:
ایشالا عملی بفرمایین
و مارو دعا
اهم اهم!
هرنگینی همون نگین اول!!!
:|
حاجیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نع خــیرم !
نگـــین فقط یکــیه و اونم مــنم !
بقیه فیکــن ! :دی

رو اسمم تعصب دارم حاجی بدجووور !
salam haji ...
man hamun negine instam ...
inam elame hozuram k bavaretun she hastam ...

(flower) :/
پاسخ:
نگین ها زیاد شدن
دارن میشن جواهرات!!!
:)))
چرا خالی خالی!!؟؟ با رب گوجه میخوردید:)))
پاسخ:
اینقدر تو دوران حجره نون و رب خوردیم
اونم با چه لذتی...
هعی...
  • عروس کوشولو
  • :))))) یه شوهر داریم خودش غذا درست میکنه من تو سررسید مینویسم^_^
    پاسخ:
    بفرستینش من نصیحتش کنم!!!
    والا...
    چه معنی داره اصن!
    کاش یه کمی این روحیه شما رو اهل منزل ما داشتن!
    هنوز که هنوزه اسم "ماست جوش" رو یاد میارن و میخندن!
    اصلا اهل اینجور غذا پختن ها و تست کردن ها نیستن!!! :(
    پاسخ:
    نچ نچ نچ
    زندگی باس با تست چیزای جدید بگذره
    نه تکرار مکررات
    "اتفاقا من وعده های غذاییم کوچیکن
    نصف و گاه یک سوم ه.خ که نصف منه!
    جدی!'

    ه.خ شمالیه و شمالی ها معمولا خوش غذان لذا در پرخوری جناب ه.خ شکی نیست!
    پاسخ:
    به شمالیا که رسید شد خوش غذایی
    ای ای ای...
    واسه از زیر درس در رفتن ایده دارم
    به دردتون میخوره؟!
    :)

    * اصلا در حال حاضر خوراکم همینه...
    ذوق کردم از دیدن این جمله...
    پاسخ:
    :)))
    سلام ویول :)
    سلام نگین جان
    "خدایی حالا نمیدونم چرا باز مهلبون شدین!!ه.خ؟بخونش تشنه نبودین؟؟"

    ه.خ تو دل حاجی جا داره!
    ^_^
    پاسخ:
    اصن جگرو کلیه اس واسه ما
    .میشه من ه.خ رو هم بیارم؟؟؟!!!
    :)))



    خدایی حالا نمیدونم چرا باز مهلبون شدین!!ه.خ؟بخونش تشنه نبودین؟؟
    بهدشم این چ اسمیه چنروزیش با خانوم مهندس دادیم بحث میکردیم ب ه.خ ک رسید از حق ادا کردیم تا نیم ساعت سایلنت میخندییم :)))
    +نخیر باخانومتون میاین!
    پاسخ:
    ه.خ داره میره
    اینه که ...
    با خانمم بیام؟!
    جک سال!
    :))))
    "ما درس پس میدیم!!!"

    هوم؟؟؟!!!!
    حاجی نگید اینطور از خودم ناامید شدم!!
    :)
    پاسخ:
    اشکال نداره
    یاد میگیرین به موقش
    والا...
    کلا اینم ایده جالبی بود....اینم باید یادم باشه...خخخخخخخخخخخخخ
    حاجی برا درس خوندن ایده ندارین....
    ما که فعلا به اون مراحل نرسیدیم...یه  ایده بدین به درد الان هم بخوره خب..:))
    پاسخ:
    واسه از زیر درس در رفتن ایده دارم
    به دردتون میخوره؟!
    :)
    حاج اقا رستوران حاج خانوم دیگه شما فقط حاج خانومشو بگیرید بقیش حله 
    پاسخ:
    کی میره این همه راهو...
    "سلام
    آخه ادمی که روزی یه وعده غذا میخوره بش میگن سکمو؟!
    والا..."

    حاجی یه وعده میخوره به میزان 3وعده!!
    در ضمن تو خواب ملت کپل بودید^_^با هوا کپل نمیشن که!!!!!
    پاسخ:
    اتفاقا من وعده های غذاییم کوچیکن
    نصف و گاه یک سوم ه.خ که نصف منه!
    جدی!

    + اینا همش غمباده
    :))))
    "اصن همین غذا درست کردنا باعث خیلی چیزاس
    که بنده معذوورم از توضیحشون!!!
    ؛)"

    حاجی ف بگه ملت میرن فرحزاد یه دور میزنن میان^_^
    ملت باهوشن بعلههه
    پاسخ:
    ما درس پس میدیم!!!
    عاغا ما پاشیم جم کنیم بریم بحث داره خاک برسری میشه بوعشق اومد اینا رو نگین من بی جنبم جوگیر میشم تا قبل ماه رمضون کارت عروسیمو میفرستما :)))
    پاسخ:
    میشه من ه.خ رو هم بیارم؟؟؟!!!
    :)))
    سلام
    حاجی شمکووو

    پاسخ:
    سلام
    آخه ادمی که روزی یه وعده غذا میخوره بش میگن شکمو؟!
    والا...
    ای نگین راست گفتی اگه خواهر ها غذا درست کنند همش ایراد میگیرند اما اگه زنهای اقایون نیمرو هم درست کنند اون نیمرو طعم عشق میده 
    پاسخ:
    نیمرو با طعم عشق؟!
    کدوم رستوران؟!
    :)))
    حاج اقا بنده خدا حاج خانومتون اینجوری باید هر روز غذای متنوع یاد بگیره.خوب نیست اقایون انقدر شکمو باشنها کسی زنتون نمیشه ها
    پاسخ:
    بنده نصفشو تقبل میکنم
    اینقدر غذاهای محلی خوب هس که...

    عآدم که باس غذا بخوره
    حداقل غذای سالم و سنتی بخوره
    چقد برنج و خورشت و اینا
    والا...

    اصن همین غذا درست کردنا باعث خیلی چیزاس
    که بنده معذوورم از توضیحشون!!!
    ؛)
    نیمرو
    دورو
    سه رو
    اصن نون ماست
    خانوم بیاره میشه کباب درچه اصفهان انگاری
    مگه نه؟؟
    دی:
    حاجی ب اونجام میرسی :)
    پاسخ:
    تخم مرغ نداریم
    ماست هم نداریم
    ایضا خانم ...

    + اینا سختیای زندگیه
    اول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی