حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۴۷۰: ترک العاده

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ب.ظ
ترک عادت موجب پیشرفته!
حاجی ره

+ ستاد احیا و بازسازی ضرب المثلهای فارسی
  • ۹۳/۰۳/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

  • فرانی & me
  • خیلی خوب کاری می کنین! واقعا ترک اعتیاد موجب پیشرفته!

    منم این یه ماه تازه با زندگی روبه رو شدم!!!!!

    خیلی بهتره ... خیلی!
  • خانم هموستات
  • این از همون شنبه های معروفه که قرارِ بیاد و ما درس بخونیم آیا؟
    عاقا نمیخوایم ترک کنیم زور که نیس؟!!!!!!!!!
    والا
    من میدونم حاجی بخاطر داره بخاطر شرط فرار میکنه:((

    ^_^
    جمعش کنید این بساطو. ایـــــــــــــــش
    آیکون فیروزه ای در حال بهم ریختن بساط گریه و ترک اعتیاد و اینا
    8سالِ وبلاگ نویسی میکنم. من از شما میپرسم؟! تونستم ترک کنم؟ نع
    وبلاگو ترک نکردم اما کمتر اومدم نت و وقت برای کارای دیگه گذاشتم.
    الان به درجه ای از عرفان رسیدم که دیشب داشتم فکر میکردم چرا انقد بعضیا اینجا نظر میذارن. خخخخخخخخ
    اصلا حس میکنم یه هاله ای از نور دورتادورمو گرفته. از نوع فیروزه ایش( به خاطر معنویتش)

    خب حالا شما خاموش دلتنگ، و هر کسی با خوندن کامنتش دلش لرزید و اشکش جاری شد اصلا نگران نباشید. توصیه های یه کارکشته ی باتجربه رو میشنوید:)))))

    * وای چقدر از خودم تعریف کردم. برم یه اسپند دود کنم.

    **فقط یه چیزی. ماه رمضون نزدیکِ. یه کم اولویت ها رو تو این ماه تغییر بدیم. فقط یه کوچولو
  • عروس کوشولو
  • ادم باید حقایق ببینه دیکه
    یه عالمه لایک واس بستتون
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • بستگی به عادتش داره!
    موافقم با نگین...
    منم چند وقت اینجا رو خاموش میخوندم. حس خواننده خاموش رو هم درک میکنم راست میگه ولی خب...
    +من که از الان دلم گرفته که قراره یه ماه بریم تو ترک :(
    ++جدی
    ما هم خی لی دلمون میخواس خاموش باشیم اما نشد!
    نمیتونستیم!!!
    میترکیدیم!!
    هنوزم خی لی از چیز هارو نمیتونیم بگیم
    شاید خی لی اکتیو باشیموو حضورمون پررنگ باشه اما هیچکی نفهمید این سیستم همیشه روشنه ی عالمه پیج بازه و سرهرکاری ک باشم هر چند دقیقه یبار رفرش میشه
    اینکه میانگیم 10 12 ساعت فقط اینجا باشی
    دلتنگ خاموش دل ما هم گرف
    اشک ما هم ریخت
    اما نگاه نکن!
    به  این قیل و قال ما همه میایم اینجا ک شاید دقایقی از اطرافمون دور شیم
    میایم میخندیم ک شاید طعم گس غم رو فراموش کنیم
    ما هم خی لی وقت ها جرئت یا جسارت یا خجالت مون نمیزاره همه چیز رو ب زبون بیاریم!!!
    ما هم مث شما تو دلمون میگیم خدا کنه حاجی بیاد
    آپ کنه
    بخونیم
    شلوغ شه
    ما هم الان ک حاجی رف
    هی رفرش میکنیم تا ساعت ها بعد ک شاید آپ شه شاید کامنتی...
    ما هم الان دلمون میخواد همینطور بگیمو بخندیم
    اما تا لحظاتی بعد همه پا برهنه اینجا راه میرن
    سکوت پر میشه تو فضای اینجا
    و ی کامنتایی گاهی میاد ادمو بغض میگیره و میشکنه..
    مث الان....
    شاید ما همیشه بودیم اما همیشه حس نشدیم!!
    همیشه نتونستیم بگیم...
    ....
    واقعا قشنگ نوشتی خاموش دلتنگ دلم گرفت من چند روزه بیشتر نیست اینجا میام ولی واقعا سخت میشه که تا یه ماه ترک کنیم چون همیشه ساعت ده میام تا اپ های حاج اقا بخونم از الانم غصه م گرفته اما ان شاء الله هرجا میرند سلامت باشند نت همینه دیگه درسته میگند محیط مجازی ولی همه ادمهای اینجا قلبی دارند دوست داشتن 
    خدا خیرتون بده یه برنامه بریزید ما هم بتونیم...
    ما ماه مبارک شب زنده داریم، روز نصف خواب نصف بیدار!

    اگه یه برنامه خوب بدینا، قول میدم ان شاء الله هر شب رفتم حرم آقا امام رضا علیه السلام، برا جمع مخصوص سلام بدم.




    حاجی اصلا کامنت خاموش دلتنگ اشکمو درآورد...
    اتفاقا برنامه داریم
    یعنی برنامه میریزیم واسه گزینه های جایگزین
    دسته جمعی و فردی
    ان شا الله

    +حاجی اصلا من عاشق موارد جایگزینم..فقط به شرطی که مثل جایگزینای خونواده ام نباشه..
    من به طور معمول تا 2 بیدارم...بخوام واسه نماز صبح و اینا بیدار شم ...کل خوابم تا 6 صبح می شه 3 ساعت و نیم...
    بعد پیشنهاد مامان: بچه صبح ساعت 6 پاشو با هم بریم پیاده روی...اونم کی...بهار..که صبح چسبیدی به بالش...
    پیشنهاد پدر: درس خوندن تا پای مرگ...حالا دوست داری یا نداری اصلا مهم نیست..فقط بخون که به فنا نری....تغییر رشته و سایر هم کشک..همینو بخون...(اینا با مهلبونی همراه با دیکتاتوری گفته می شه..که دیگه جوابی نداشته باشی بدی..)
    +++درس می خونم ولی فعلا نه..شاید بعد از مهر شروع کردم...(اینم برا این که این پیشنهادو ندین)

  • خاموش دلتنگ
  • سلام
    آپ نکردن حاجی برای هیچ کس به اندازه ی ما خاموشا سخت نیست
    ما که همیشه در حسرت پستهای مرموز موندیم:(
    ما که حتی ممکن بود، جلوتر از حضرات نگین و جوجه و فیروزه و نجمه و المی و ویول و امثالهم آپ جدید رو می خوندیم، اما حرفی شنیدنی نداشتیم که بزنیم:(
    ما که مجردیم و همدرد حاجی:(
    ما که با خنده های حاجی و دوستان، تو دلمون خندیدیم و با گریه ی حاجی و دوستان برای خودمون آروم آروم اشک ریختیم:(
    ما که دلخوشیمون این بود که شب خسته از سرِ کار برمی گردیم بیاییم و یه عکس چایی ببینیم و خستگیمون رو در کنیم:(
    ما که هر بار انتقام حاجی دهنمون رو سرویس می کرد و نمی تونستیم بگیم، ما امکاناتشو نداریم بخریم حاجی
     ما که...
    حاجی هر جا می رید به سلامت فقط یه خواهش ما خاموشا رو هم دعا کنید، لطفاً
    اما دلم می خواد نتونید ترک کنید و من بیام کامنت بزارم که

    در جان عاشق من شوق جدا شدن نیست
    خو کرده قـفـس را مـیـل رهـا شدن نیست

    مـن با تـمام جانم پر بسته و اسیرم
    باید که اینجا باشم در پـای وب بـمیرم

    صبحت بخیر عزیزم
    با آنکـه گفتـه بودی
    دیشـب خـدانگهدار

    با آنکه دست سردت
    از قـلـب خـستـه تـو
    گویـد حدیث بـسـیـار

    صــبـحت بـخـیـر عزیزم
    بـا آنــکـه در نــگــاهــت
    حرفی برای من نیست

    بـا آنـکـه لـحـظـه لـحـظـه
    می خوانم از دو چشمت
    تـن خـسـتـه ای ز تـکـرار

    دیوار غصـه ها را از دوش خسته بردار
    من کوه استوارم به مـن بگـو نـگـه دار


    +خوش باشی حاجی و التماس دعا

    سلام
    دارم فکر می کنم خوشحال باشم یا ناراحت...
    ما هم این یه ماهو نبیدیم! حداقل خیالم از اینجا راحته :)))
    باقی دوستانو چه مدلی ترک کنیم؟!
    نخیرم!!!!
    کاش همه بیان حاجی رو تحریم کنیم اصن.
    دموکراسی تون کجا رفته حاجاغا؟ اصن میزان رای ملت است
    حاجی یعنی هیچی عین این دو تا پست ترک اعتیادتون حال منو نگرفت...
    کلی برنامه ریخته بودم برای ماه رمضون ها....اصلا همه رو به فنا سپردین...
    ترک اعتیاد خوبه ..ولی  وقتی که براش جایگزین پیدا کنی.
    در غیر این صورت هیچ اعتقادی به ترک ندارم...
    یعنی رمضون آپ هم نمی کنین...؟(قشنگ معلومه دُز اعتیادم چقدر بالاست..)
    به فنا رفتم اصلا...
    پاسخ:
    اتفاقا برنامه داریم
    یعنی برنامه میریزیم واسه گزینه های جایگزین
    دسته جمعی و فردی
    ان شا الله
    البته! خیلی وقت ها/
    پاسخ:
    با چاشنی همت بلند
    همیشه!
    دوم
    نه بابا ترک عادت موجب مرضه 
    پاسخ:
    اون ورژن قدیمیشه
    راستی نبودی این زبان فارسی به فنا میرفت
    پاسخ:
    اصن وظیفه ما نجات دنیا
    نجات بشریت
    نجات هر چیزی از جمله زبان فارسیه!
    والا...
    لطف کردی
    والا
    اول


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی