حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المبارکیه

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ب.ظ
یکسالگی وب "حضرت نگین"
رو خدمت بیان و تمامی بیانیها!!!
تبریک و تهنیت عرض میکنیم.
حاجی و دوستان!

+ یاد کارتون یوگی و دوستان افتادم!
خدایی

پ.ن:
انشا الله سالگرد های دیگری رو از ایشون به جشن و پایکوبی! بنشینیم
دیگه اسم نمیبرم از اون مراسمات و سالگردها
والا...
  • ۹۳/۰۳/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۵۱)

یادش بخیر...
حاجی دعا کردیا اما دوسالگی وبلاگم بلاگفا ترکیده بود و امتحان سختی داشتم...
چه دلم گرفت....
مدیونین اگه فکر کنین من وبلاگارو شخم میزنم پی خاطرات
مدیونین اگه فکر کنین من الان دلم کبابه از پریدن ارشیوم و کامنتام!!
بعد خداییییش ! ینی واقعا حالا همون مراسمات و سالگردارو جشن میگیرن بچه ها؟
 نه خدایی من دعوتشون بکنم میان؟؟؟ :)))))))

من الان دلم خوشه با خانواده یه عروسی افتادم شهری که خیلی دوست داشتم برم ببینمش :)))) زودتر دست بجنبونید دیگه :)))
بازگشت به میادین با تبریک به میسیز نگین!!!!!!!!!!!!!!
ته خطی جان زهره جان ممنون
ما نیز تبریک میگیم...
من به کمتر از کباب بناب آذربایجان رضایت نمیدم. البته با مخلفاتش

بچه ها صندلی داغ داریم. با حضور افتخاری یه مهندس عزیز و گرامی.
حضورتون موجب شادی روح بقیه س.
فیروزه ای؟خب بیام اصفان باهات تسویه حساب کنم؟

کباب دُرچه دوس دارِی؟
نگین نع
ایکون بی حوصله سلام
سلام
مبارک ها باشه همیشه در شادی و خوشی
حاج اقا
اون اولا این کده نبود انقده خوب بود خیلی خوب بودا انقده زیاد خوب بود
فیروزه ای؟؟میشه با ی دونه بوس تف تفی سهم خودمو بدم؟؟
خیلی بدی نگین. ایش ایش
دو تا تبریک دیده "آمیـــــــــــــــــــــــن"ِ  به اون گنده ایِ زیر کامنتمو ندیده
من از شما میپرسم آمین مهمتره یا تبریک.
صرفا جهت دلشکستگی سهم خودتو باید بدی بهم.
چیکی فیروزه ای خودش تبریک نگفتا!! اینو از پورسانتش کم کن در ضمن اون جعبه ی من ک توش هزار تا بوس گذاشتن نرسید؟؟
  • چیک اینجینیر ^_^
  • نگین جوونم شما صاب مجلسی خسته شدی

    بشین بقیه تبریکارو من و فیروزه ای جواب می دیم

    کادوها پنجاه پنجاه

    حاجی حق شما هم محفوظه راضیتون می کنیم.

    ماریا و تیرزاد و عروس کوشولو مرسی :)
    مبارکه مبارکه :-*
    ویول و سین وخانوم هموستات ممنون :)
    قربان حاج آقا
  • خانم هموستات
  • از همین جا بهتون تبریک میگم حضرت نگین
    تبریک میگم نگین جونم:*
    تبریک میگم نگین جونم:*
    ماهم تبریک میگیم...
    نگین دوست بسیار با معرفتیه:)
    سلام!
    چه جلافتا!خخخخخ
    (آخیش خیلی وقت بود از این اصلاح استفاده نکرده بودم:))  )
    اما برای اون دعاهای زیرش باید بگم آمــــــــیـــــــــــــــن
  • ماریا .آ.بی
  • بلند بگو انشالا:-D
  • عروس کوشولو
  • :)))) تولدش مبارک
    ایشالا شام عروسی نکین^_^ شیرینی ماما شدنش3<

    نکین کد کامنتات نمیاد :(
    ضمن گرامی داشت روح ملکوتی استَتیستیک 
    هم اکنون ساعت یک بیست دقیقه و 15 نفر آن
    + بریم بخوابیم باو:(
    بابا ایول.

    حاجی برا ماهم یه نیمچه تبلیغ برو.
    نگین دل نسوزون دیگه
    والا
    حالا ما به رومون نمیاریم که این حاجی حتی ی سرم به ما نمیزنه
    آیکن پاک باخته تنها غمگین دلتنگ
    هعییییییییی
    د ن د!
    حاجی  تا 1 باس باشه فردا پس فردا ک نیس
    برنامه ترک هم ک داریم!
    الانم همه جمعنو جشنه :)))
    روح ما داره شاد میشه :)))))
    کجا؟؟
    .http://alonegirlinsky.blogfa.com/

    وااااااااااااااااااااااای من دارم از درون جیغ میزنمممممممممممممممممممممممممم
    امار گیر وبلاگمو نگاه کنید!
    365 بازدید!
    بهترین هدیه:)
    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
    من کلا همیشه دنبال هیجان بودم امشب بهترین شب شد!
    این 365
    تبریکای بچه ها و مهم تر اینکه حاجی برام پست زد :)
    مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    حجی رفت
    به اصفهانی بخونینش
    نگین جان آخه بوس هم شد کادو؟ حداقل تو هم مثل حاجی یه شاسی بلندی، عرشه کشتی چیزی!!! والا
    البته میدونم خراسانی ها همشون قانع و کم توقع ان ولی خب :دی
    نمیشه ی جعبه خوشگل بدین ک توش هزارتا بوس باشه؟؟
    :))))
    نگین جایزت یه دست و جیغ هورا 
    حاجی امروز قرمه سبزی درست کردم میخواستم عکسشو بزارم تا تلافی اون روز که رفتم اینستاگرامتون در بیاد اون روز اسید معده که هیچ معده ام داغون شد از بس خوراکی گذاشته بودید
    چیکی جون شاپرک منا جون مریمی  ممنون

    +بعدشم انقد تبریک نگید اینا برا من نون و آب نمیشه
    کادو بدین
    آیکون نگین خبیث :)))
    بازم مبارکا باشه نگین جان:)
  • چیک اینجینیر ^_^
  • در ضمن امروز جاتون خالی یه جایی بودیم نسخه های خطی دیدیم ذکر و خیرتون شد

    یکی از دوستان دارالمجانینمون پرده از کار کثیفش برداشت
     که تو بلاگفا براتون کامنت خاک برسری ضد حاج عاغایی گذاشته و مراتب پشیمانی خودش رو شفاهن اعلام کرد و حلالیت طلبید

    از من می شنوید حلالش نکنید البته من خودم سیاه و کبودش کردم اما باز مختارید
  • چیک اینجینیر ^_^
  • نگین تبریک

    در ضمن حاجی صدمین روز آپدیت نشدن بلاگفای شما رو هم تبریک و تهنیت عرض می کنم.

    از طرف کمپین معتادین متنبه و اشرار شمال غرب خصوصن سردسته شون
    نگین مبارکه به قول حاج اقا ان شاء الله مراسم دیگه شیرینی بدی
    مریم جون ضحا جون پاکباخته مهندس جون وگمشده و حاجی مرسی :)
    من طاقتشو دارم بگین منظورتون کدوم جشناس
    خبریه؟؟؟
    بخدا من قصد ادامه تحصیل دارم :(((((
    بهم بگین
    حاجی اول ی آب قند بده :(((
  • خانم مهندس
  • نگین مبارکه .

    مبارکه نگین جون.
    به ثول حاج آقا ایشالله جشن های دیگه.
    نگین الان این پست رشوه بود. برای پیوستن به کمپین ترک اعتیاد
    موضعت رو مشخص کن تندو سریع :)))))
    مبارکه :)
    مبارکه
    مام نفهمیدیم کدوم مراسمات
    والا
    دوستان دس دس دس :)))
    من بیام وسط بشینم یا یکی دیگه ؟؟
    گمشده جان سرپایی شربتارو تعارف کن :)))
    من الان جلو خندمو نمیتونم بگیرم :))
    اهم اهم

    اینجانب
    به نام خدا
    مرسی جات حاجی
    همه باهم:
    حاجی دوست داریم  حاجی دوست داریم :)))
    +درصورت پنهان بودن جنسیت ها!
    :)))
    ما نیز تبریک گفتیم....:))
    حاجی دیگه مراسمی نمونده ک!!
    تموم شد همین سال بسال تولد وبلاگ :))))
    پاسخ:
    مراسما میان!
    به زودی و به شادی ان شا الله
    اندکی صبر
    سحر نزدیک است...
    :))))
    نمردیمو حاجی برای مناسبت آپ کرد :)))
    پاسخ:
    دیگه مورد وی آی پی بود!
    ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی