حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

اصدقاینا فی المجاز

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ب.ظ
اونقدر که تو دنیای مجازی "دوست" دارم
تو دنیای واقعی ندارم...

+ دارما
ولی همه متاهل شدن
و رفتن!
  • ۹۳/۰۳/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

هـعی حاجی دست رو دلم نذار که خونه :|
من که هیچ دوستی ندادم نه متاهلش نه مجردش بجای کلی دوست مجازی دارم....فک کنم دوستای مجازی وقت بیشتری نسبت به دوستان واقعی واسه آدم میذارن....{البته بنا به شرایط هر شخص میزانش فرق داره}

^_^

اونم چه دوستایی
به به

حدیث داریم:
دوست که متاهل شد، دیگه دوست نیست

همچنین

دوست که متاهل شد، باید به حال گریست

همچنین

دوست متاهل، که دوست نیست. آیینه عبرت و صد البته آیینه دق (دغِ)


ایضا

دوست متاهلو باید گذاشت در کوزه .... :))


همچنین

دوست اگر دوست بود، یا مجرد میموند یا شب عروسیش با دوستش یکی بود


همچنین

دوستِ متاهل، موجب مرضِ روحی روانیِ


همچنین


دوست، فقط مجازیِ معتادش خوبه :))


از بالا دستور دادن برای امروز حدیث  گفتن بسه وگرنه یه پول واریز کن تا بتونی بیشتر از 10 تا توی 1 روز حدیث بگی. ما هم اصفهانیییییییییی.

  • عروس کوشولو
  • اونقدی که دوستای مجازیمو دوست دارم
    دوستای واقعیمو دوست ندارم
    نه که نداشته باشم
    دارم ولی نه اونقد از بس که.....: )
    پ ن پ معلوم الهویه
    ان شاءالله مفقودالجسدم بشیم والا
    ولی من دوستام که متاهل میشن
    نمیدونم چرا خود به خود ازشون دور میشم:(
    دیگه مثل قبل باهاشون راحت نیستم!!
    همین یه ساعت پیش یکیشون زنگیده میگه چرا اینقد کم پیدایی!!!؟
    ولی من واقعا اون قدر که تو دنیای مجازی دوست دارم..تو دنیای واقعی ندارم..
    اونایی هم که دارم دیگه واقعا دارن می رن...
    الان از اینهمه دوست مجازی ناراحتین
     یا ازینکه همین مقدار دوست توی دنیای واقعی ندارین؟! :)
    پاسخ:
    هیچکدام!
    ما به مقام رضا رسیدیم
    از هیچی ناراحت نیستیم...
    خب همه همینجورین البته من تو دنیایی مجازی هم زیاد دوست ندارم
    البته مثل شما دوست دارم اما متاهل تشریف دارند نمیدونم این متاهلی چی داره که همه دوستامو بی معرفت کرده 
    به جاش اینجا همه مجردن :))))))))))))))
    پاسخ:
    ادم متاهل حال و وقت رفاقتای قدیمیشو هم نداره
    چه برسه به نت!
    اینا که نت نیشه مجمع المجردین!
    هیچ کدومم که پاک باخته نمیشن
    والا
    پاسخ:
    پاک باخته مجهول الهویه!!!
    سلام
    اول اول
    پاسخ:
    سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی