حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الفوتبالیه

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ب.ظ
من نمیدونم چرا به جای این همه خرجای اضافه تو صنعت فوتبال
به تعداد توپ نمیگیرن
که این همه دنبال یه توپ خودشونو خسته نکنن!

+ یعنی انقده ورزش مزخرفیه به نظرم!!!
  • ۹۳/۰۳/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

  • مـفرد مؤنثـــ ツ
  • اما من فوتبالـیَ م...کلا ایرانم هر مسابقه ورزشی داشته باشه در صورت امکان میبینم...
    و دیشبم کلی گریه کردم...عشق به وطنِ دیگه...
  • عروس کوشولو
  • میکن زمان ِشاه عباس میکن یه بازی هست غربیا انجامش میدن
    شاه عباس میکه منو ببرید این بازی ببینم بعد از ده دقیقه که میکذره میکه به ده نفر باقی مونده  هم توب بدید که بازی کن!!
    بازی فوق العاده مزخرفیه
    حاجی شمام به مرتضی تاکید کنید که فوق العاده مزخرفه:]]
    این جمله مال آىت الله ملکوتی ره هست!!!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • ورزش فقط والیبال و کشتی!
    فوتبالم برا وقت تلف کردن بد نیس
    بازی های الان تیم ملی رو هم به هرکی خیلی نرمال ـه و میخواد اعصابش خرد شه توصیه میکنم ببینه!
    جواب سوالمو گرفتم حاجی...جوابارو نخونده بودم..
    یعنی عمرن بازی ایران آرژانتین رو براتون گزارش کنم...^_^
    بعد برین تو سایتا بگردین واسه نتیجه..خخخخخخخخ
    منم خیلی دوس نمی دارم..ولی بازیای تیم ملی و سایر بازی های مهم برای دور همی های خونوادگی خوبه...(خصوصا وقتی دلایل کمی برای این دور همیا باشه..اونم در حالی که همه تو یه خونه ایم..هر روز هم با هم چش تو پش می شیم..)
    بهله این جوری که بهش نیگا کنین خوفه...
    ولی جدی یه اصلا کرم مهندسی درونم به جونم افتاده که بفهمم شما چرا تی وی ندارین...(قول که آخرین باره می پرسم^_^)
    هرچند بود و نبودش آنچنان  فرقی نداری...

    یعنی بیخود تر از فوتبال نیست اون هم با اون همه پولی که بهشون میدن یه گل نزند اخه 
  • بـــــآنــــوی ِ مـــُردادی
  • دقیقن من دیشب داشتم موقع دیدن ِ بازی داشتم به همین فک می کردم :))
    کلا ورزش مزخرفه :دی
  • خانم مهندس
  • دقیقأ.
    I'm agree.
    واقعا :|
    دقیقا :|
    مزخرفتر از مزخرف
    موافقم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی