حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الضیافتیه

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ق.ظ
گوشیم زنگ میخوره
شماره ناشناسه
منم ناشناسارو جواب نمیدم
از رفیق تهرانی و ه.خ میپرسم:
نمیشناسن
علی الله برمیدارم
یکی از رفقای سید و روحانی شیرازیه!
میگه:
کتاب فلان و بهمانو داری؟!
امتحان دارم
گفتم اگه داری نرم بخرم.
میگم: کجایی و چیکار میکنی؟
میگه: خونه گرفتم و قمم!
ه.خ کتابو داره.
بهش میگم بیا خونه مون
شام عروسیتو که ندادی
شام خونه گرفتنت رو بیار حداقل!
عآدم خیلی دست و دلبازیه
مطمینم شام از بیرون میگیره و میاد
وقتی میرسه
میبینم دست خالیه
:(
میگه: حاجی عجله داشتم چیزی نگرفتم
بهت پول میدم خودت برو بگیر!
با پررویی ازش پول میگیرم که برم شام بگیرم
ه.خ شوخانه معترضانه بهش میگه:
سید دربست میگرفتی میرفتی کتابو میخریدی که ارزونتر واست درمیومد!!!
میرم چهارتا فلافل سوری میگیرم
با یه نوشابه خانواده

+ امشبم سر گرسنه به بالین نمیزاریم
خدارو شکر...
؛)
  • ۹۳/۰۳/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۸)

ینی دلم واقعا کباب شد کباب شد :-D  
هوم :)
با اون پست خصوصیه بالاتون پس باید گفت چه شانسی دارید که همیشه وعده های غذایی یه جوری میرسه:دی
پاسخ:
لطف خداس...
خدا روزی رسونه دیگه. :)

خدا هوای بنده های تنها رو بیشتر داره البته.

پاسخ:
هوووم...
ﯾﮕﻪ ﺩﻟﻢ ﻧﻪ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻧﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﻧﻪ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﻧﻪ ﺣﺘﯽ
ﺁﯾـــــــــــﻨﺪﻩ ....
ﺩﻟﻢ ......
ﺑﭽـــــــﮕﯿﻤﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ !
ﭘﺎﻫﺎﯼ ﺷﻨــﯽ ﺩﺳﺘﺎﯼ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮﯾﯽ !
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻼﻝ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﮐـــﻞ ﺻﻮﺭﺗﻢ ﺯﻏﺎﻟﯽ ﺷﻪ !
100 ﺑﺎﺭ ﯾﻪ ﺳﺮﺳﺮﻩ ﯼ 1 ﻣﺘﺮﯼ ﺭﻭ ﺑﺮﻡ
ﺑﺎﺯﻡ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺸﻢ !
ﭼﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﺑﺎ 10 ﺗﺎ ﻗﻨﺪ ﺑﺨﻮﺭﻡ !
ﺑﺴﺘﻨﯽ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻭ ﻟﻮﺍﺷﮑﻮ ﺑﺎﻫﻢ ﺑﺨﻮﺭﻡ ! ﺳﺮﭼﯿﺰﺍﯼﻣﺴﺨﺮﻩ
ﺍﻧﻘﺪ ﺑــــﺨﻨﺪﻡ ﺑﯿﺎﻓﺘﻢ ﮐﻒ ﺍﺗﺎﻕ !
ﺁﺩﺍﻣﺲ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻢ ﺯﯾﺮ ﻣﯿﺰ ﮐﻼﺳﺎ !
ﻋﯿﺪﯾﺎﻣﻮ ﺑﺮﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﻗﻠﮏ
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﺎﺯﻡ ﺭﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﮐﻨﻢ ... ﻣﻮﺭﭼﻪ
ﻫﺎﺭﻭ ﺑﮑﺸﻢ !
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻣــﺎﺩﺭﻡ ﺍﺷﮑﻤﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻨﻪ ﻧﻪ
ﭘﯿﺮﻫﻦ ﺗﻨﻢ !
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺷﺒﺎ ﺗﻮﺧﻮﺍﺏ ﻏﻠﺖ ﺑﺰﻧﻢ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ !
1000 ﺗﻮﻣﻦ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻣﺎ ﺩﻟﻢ ﺧــــﻮﺵ ﺑﺎﺷﻪ 
الان ایکون بی حوصله بازم مساوی اخه چرا 
تمام...مساوی شدن....هوففففففففف
ای خدا از دست این فوتبال بازی کردنشونا دیونه شدم
عجب گلی بود اگه می شود 

+آره واقعا..اگه می شد..اصلا زد به سقف ورزشگاه...
دقیقه 78...ای خدااااااااااااااااااا اینا ازونا بی دقت ترن به مولا....دیوونه ام کردن..از این ور می فرسته توپو شونصد متر اون طرف تر از بازیکن هم تیمیش می خوره زمین...هوففففففف
عجب گلی بود اگه می شود 
اقا منم  اون پست بالا میخوام ای فضولی ادم میکشه  
حاجی نظر بالا رو چرا بستین..کلی نوشتم براتون...همه اش پرید یعنی...هعیییییییی
پاسخ:
رسید
نپرید!
ن گمشده دارم فکر میکنمو همچنان ب جزوم نگاه میکنم
بازم یه حمله ی دیگه از نیجیریه...که به خیر گذشت....
ایران جدا بد بازی می کنه..خیلی هول هستن...
حقیقی هم ضربه دروازه اش افتضاحه...
دقیقه 58
ولی خوب دفاع می کنن...
شانس خوبمون اینه که دقت ضربه های تیم حریف خیلی پایینه وگرنه تا حالا یه گلو خورده بودیم حتما...
++نگین خسبیدی..
نیمه دوم شروع شد...یه حمله از نیجریه..همین دقایق اول..نزدیک بود گل شه که دفاع کردن...
پولادی نزاشت..
خطای بازیکن ما رو گرفتن ..یارو انگار تیر خورده همچین رو زمین غلت می زنه...اول کلشو گرفته بود..پا شده کمرشو گرفته...نتیجه کرنر شد..
دوباره کرنر شد...
دومی نزدیک بود گل شه که حقیقی نزاشت...
قوچان نژاد یه شوت کرد که تو چارچوب نبود...
تعویض دوم نیجریه...
نزدیک بود رو یه ضربه ی آزاد گل بزنن که حقیقی گرفته اش...
یه حمله دیگه از نیجریه...یه کرنر دیگه برااونا..
دقیقه 54
کرنر به خیر گذشت...
اما این فلافل سوری قیافش ادمو خیلی ترغیب میکنه ک امتحانش کنیم و حتا خوشمون بیاد ازش

++نگین  به شدت باهات موافقم..اصلا  مخلفاتشو خوندم دهنم اب افتاد..

راستش گمشده من دوماه پیش بار اول بود ک فلافل میخوردم هیچوقت دوس نداشتم امتحان کنم!!!
اونروز بادوستم بودیم هم پیتزا سفارش دادیم هم فلافل من فلافلو بازم نخوردم اومدم خونه با اکراه خودم ترو تازه بود مخلفاتش عالی اما خوردن همانا احساس بد من همانا!
نمیدونم چرا هیچ میلی ب فلافل ندارم!!!
اما این فلافل سوری قیافش ادمو خیلی ترغیب میکنه ک امتحانش کنیم و حتا خوشمون بیاد ازش
چون شاید تاحالا امتحان کردم!!!
چیز برگر تنوری با سس وقارچ  و پنیر پیتزا اضافه بیشتر میچسبه
نیمه دوم شروع شد...
اینجا ک ی ساندویج فلافل تا دو ماه پیش 2 تمن بود :)))

+ نگین جان تو شهر ما با نون معمولی + چرک دست دستفروش +مخلفات که شامل کلم سفید و قرمز..گوجه پلاسیده ...سس و یه قاچ خیارشور...میدن 1000 تومن...تو طاقبستان ...با بوی قلیون کبابیا فرو می دی...معده حالشو می بره..دی:
من الان نفهمیدم حاجی رفته قلاقل بخره یا ه خ ؟؟؟
حاجییی ما یه ذرت مکزیکی مامان جان دادن بهمونن گفتممم؟؟؟میخواین بازم بگمم تا ه.خ میاد؟؟؟
پاسخ:
قلاقل؟؟؟
:))))))))))))
من خوابم میاد... شما باشین تا حاجی بیاد. فردا ازتون می پرسم چی شد...
ما که رفدیم :)

من 2 مین غافل شدماااااااااااااااااا
حاجییییییییییییییی؟؟؟؟؟!!!! ازون موقع بس که میخ نشستم هعی رفرش کردمو زل زدم به وبت چشام درومد گردنمم شکست بعد 2 مین رفتم اب خوردم اومدم پست گذاشتی:|
این انصااااافهههههه:((

جیغ بکشم؟؟؟؟!!:|
پاسخ:
فایده ای هم داره عایا جیغ زدنتون؟؟؟!!!
.+بهله نگین جان..هی دل منو می سوزونه با فلافل سوری...
نیمه ی اول تقریبا تمومه...اونم 0 -0
دو دقه وقت اضافه دارن..
فعلا که نیجریه داره حمله می کنه...مام نیگا می کنیم..
نیمه اول تمام...



حاجیم هی به معده های ما حمله میکنیم ما هم هی نگاش میکنیم :)))
هی رفرش میکنیم :))))
+حاجی دونه چنده فلافل سوری؟
اینجا ک ی ساندویج فلافل تا دو ماه پیش 2 تمن بود :)))
دوتا فلافل با مخلفات تو نون ساندویچی دی:
پاسخ:
فلافل معمولی قمی سه قرص هزار
فلافل سوری دو هزار البته با یه عالمه مخلفات خاص
حاجی سرش با شیمکش گرم بود  پس :)))

+بهله نگین جان..هی دل منو می سوزونه با فلافل سوری...
نیمه ی اول تقریبا تمومه...اونم 0 -0
دو دقه وقت اضافه دارن..
فعلا که نیجریه داره حمله می کنه...مام نیگا می کنیم..
نیمه اول تمام...
سلام

فکر کنم آخر شما یه همسر سوری یا لبنانی بگیرید...
ضرر نداره انقده هله هوله می خورید ؟
پاسخ:
سلام
قصد اونم داشتیم رایمونو زدن

چاره ای هست؟!
ای خدا از دست این بلاگ بلاگفا انقدر دقیق نبود که دیگه هیچجور راه نمیاد 
فلافل دوس ندارم تنده !!!
خب چرا شام درست نکردین؟؟؟ از فلافل که بهتر بود نه؟ :))))
البته ما هم امشب شام با من بود املت درست کردم :دی حس شام درست کردن نداشتم


پاسخ:
فلافل سوری تند نیس
اصن فلافل تند نیس که
والا...
دوستمون عحله داشت واسه امتحان فرداش
حاجی سرش با شیمکش گرم بود  پس :)))
  • منا رنجبران
  • عجب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی