حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الحال نداریه :)

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ب.ظ
آخه کی حال داره ظرف بشوره امشب؟!
والا...

+ آیکون حاجاغایی که ه.خ قبل بیرون رفتن بهش گفته:
حاجی امشب ظرفا با توه
(اونم ظرفای شنبه تا امشب!!!)
  • ۹۳/۰۳/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۳۵)

فکر میکردم ه.خ مظلوم واقع شده که هم خونه ای شماست...الان شادمان شدم:))

واقعا اندوهناکه:دی
سلام حاج آقا

یعنی واقعا از شنبه تا امروز ظرفارو نشستید؟؟مگه ممکنه؟؟؟؟ مگه اینجوری میشه زندگی کرد؟؟؟؟ :|
آقا توی اسلامم روی پاکیزگی تاکید شده ها. خلاصه که حاجی خسته نباشید و ظرفشوییتون مستدام  :دی

زیر نگاه خدا...

حاجی بیام کمک؟؟؟ 

یا اصن یه ظرفشویی بخریم بفرستیم براتون؟چطوره؟؟؟ 

خب دیگه من برم
خدانگهدار همگی
زیادم خوشحال نشین باز میام خراب میشم:دی

التماس دعا
شب خوش:)
الان حاجی پیشبند بسته داره ظرف میشوره:دی
اون 11 نفر حاضر در سایتم کمین کردن حاجی که اومد حمله کنن به پسته و این ینی من باز هم به هدفم نمیرسم تا کنکورم که نمیخوام بیام:|

اههه من اصن فهر میکنم میرم چه وضعشه همش پست رمزدار(ایکون الی درحال استفاده از جو)

قهرمم ع فردا تا جمعه یه هفته یه دیگس گفتم باشمممم:|

حاجی تا اون موقع هم شبی یکی پست بزاریاااا باز نیام 10 20 صفحه بزنم عقب تازه پستای اشنا به چشمم بخوره:|

جیغ کارساز میکشم:دی شایدم اوممم!!!(ایکون الی در حال فکر)حالا تا اون موقع ببینم چه کارایی بلدم:دی 


اااااااااا
مگه ماشین ظرفشویی ندارین؟!!
واااا حاجی شما که ساده زیستین دیگه ظرفی نباید به اون صورت باشه که:|
خخخخخخخ دسته ه.خ درد نکنه :دی

حاجی؟؟؟؟!!!(ایکون الی دست به کمر و طلبکار) ظرفا مونده:|
شما که تا امروز رو هم کردین ظرفا رو یه باره بزارین شنبه بشه همه رو باهم بشورین 
یه مدلم من تو نت دیدم رو بشقاب کیسه فریزر میکشن بعد میندازن دور نوبت شما که شد اینجوری غذا بخورین ظرفا بیفته پا ه.خ. 
باز بگین نت ادمو از کار و زندگی میندازه اینهمه راهکار برای زندگی بهتر 
افرین
ظرفارو بشور
اشپزخونه تمیز
خونه مرتب
جارو
گردگیری
برو خرید یخچالو پرکن
لباس عیدتو بپوش
خوشچل مشچل کن
...

چیه خو
النظافت من الایمان والکصافطو من الشیطان :)))))))
  • خانم مهندس
  • برای نظارت و مدیرت رو شستن ظرفا,میتونی رو کمک من حساب کنی ;-)
    اِوا حاجـی خودتــی ؟؟؟ یه مدت وب نداشتم گمت کرده بودم ..
    خوشحالم که اینجارو پیدا کردم و دوباره پستاتو میخونم :)
    حاااجییی حکمت استفاده از ماشین ظرفشویی واس همین وقتاس دیگ!!;)
    حاجی بیام کمک {آیکون ته خطی زرنگی که نوش دارو بعد مرگ سهرابه}
  • فرانی & me
  • هاها :)))))))))) امتحان داشتم نبودم !

    طرح ترک اعتیاد هم بود اصن :)))


    من خوب ظرف می شورم!!! نصفشو میدادین این طرف ! دیگه تموم بود!


    یه سوال خیلی مهم دارم
    دیشب تا 3 صبح 5نفر آنلاین اینجا چیکار داشتن میشه بگن عایا؟؟؟
    :)))
    "ویول احیانن تو الان خر نداری که بزنی اینجا چی کار داری هوم"

    خره رو یه ساعتی فرستاده بودم استراحت^_^
    ma dishab khab didim haji bad az 65 rooz vasamun 1nazar gozashte, oomadim didim na, too vaghe'iat hamchin chizi sehat nadare. Ama nazar mizarim ta dele melat besuze ke ma mitunimo oona nemitoonam ^__^
    جوجه تئوریت عالی بود...:))
    اووف من که از هرچی ظرف شستنه فراریم
    والیبالو فوتبالو میگی؟
    والیبال ک ترکوند خیلیم خوشحالم
    فوتبالم واسم مهم نیس عزیزم :)
    جات خی لی خالیه جوجه :)
    به فیروزه ای هم سلام برسون :)
    حال ندارم اس بدم یا بزنگم :))))))

  • چیک اینجینیر ^_^
  • سلام نگین جون
    امشب کم سر و صدا بودی 
    گفتم به خاطر باخت و تساوی های اخیر ایران هست لابد
     سکوت رو بشکنم از لک در بیای ^__^
    سلام چیکی
    من حاضرم ظرفارو بشورم به شرط گرفتنه رمز :)))
  • چیک اینجینیر ^_^
  • +سلام
    می خواید بشکونیشون هوم

    اینطوری با یه تیر دو تا نشون زدید

    هم ظرفی برا شستن وجود نداره

    هم ه.خ ای حرفش رو زمین می مونه و روحتون شاد میشه

    هم فردا پس فردا دیگه ظرفی ندارید که دغدغه شستنش رو داشته باشید

    عه این که شد سه تا o_O

    اونایی رو هم که شکستنی نیستن مث قابلمه های چرب و سوخته و ... رو تو کابینت قایم کنید
     من همیشه این کارارو می کنم و نتیجه هم می گیرم حتا
    ولی بعدن که ظرفارو مادر عزیزم پیدا می کنه
     چنان ضرب و شتمی انجام میده که جای کبودی و کوفتگی ایجاد می شه و تا چند روز صدای خروس می دم :|

    + از سلسله تئوری های خرکی خودم

    سلام رفقا شب همگی بخیر 

    ویول احیانن تو الان خر نداری که بزنی اینجا چی کار داری هوم
    حاجی اول خونسردیتون حفظ کنید بعد یه لیوان اب سرد بخورید بعد برید سراغ ظرفها.من که همیشه ظرفها زیاد باشه این کارو میکنم امیدوارم به درد شما هم بخوره 
  • بـــــآنــــوی ِ مـــُردادی
  • حاجی من از کارای خونه، فقط ظرف شستنو دوس دارم :دی
    بیام کمک ؟ :دی
    حاجی ظرفا مونده هنوز....
    اگه حقوق می دین من حاضرم بشورم...خخخخخخخ
    حاضرم برا بیست سی نفر غذا بپزم ولی دوتا کاسه بشقاب نشورم
    شما هم بزارید فردا صب به ه.خ بگید ظرفای صب با تو هه
    فردااوشون بشورن
    باو شما کامنتاتونم بیات میکنید چ برسه ب ظرف :)))
    علان رومیز من پر ماگه :))
    بدم اینارو هم بشورید؟؟؟
    میخواید صبر کنید ما نذری چیزی بکنیم، اگر حاجت روا شدیم
    یکی رو بفرستیم یک ماه بیاد ظرفاتونو بشوره. :)
    ما حاضریم بشوریم براتون. فی سبیل الله...
    +آیکون نجمه ای که خیلی وخته ظرف نشسته
    خدا قوت
    بسم ا.. بگید و شروع کنید
    ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی