حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

احادیث الاصدقا الاولیه

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ
به قول اون تصنیف خواننده مازنی:
"هر که میخواد بگوید، هر چه میخواهد"
والا...
  • ۹۳/۰۳/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

والا...
البته سخته بی تفاوت بودن به حرف و برداشتای دیگران...
والا ما اینا رو از مجنونی یاد نگرفتیم!
خودمون بلت بودیم!
عه وا..مریمی شما که سنی نداری ....نه بابا از من این بخارا بلند نمی شه...مگه این که احتمالا مخاطب خاصم مجنون باشه...که در اون صورت هم عمرن من لیلیِ  شاعر  بشم...:))
گمشده جان تو هم همسن من بودی این چیزا رو بلت میبودی. :)))
مریمی ...شعری هست که شوما ندونی...جدی ها...
خدا حفظت کنه ..:))
حیف که خیلی بی ذوقم..وگرنه هم می خوندم ...هم حفظش می کردم..والا...
این یک تصنیف قدیمی هست که حسن فداییان خونده.
 شعرش رو ساعدباقری سروده. اینهم کل شعرش:

هر چه می خواهد بگوید هر که می خواهد
هر چه می خواهد بگوید تلخ یا شیرین

من تو را می گویم ای باغ بهار آور
ای نماز آبها را قبله دیرین !

من تو را می گویم ای بالیدنت از خاک
باور آنان که بر ماندن برآشفتند

من تو را می گویم ای باغی که مبعوثان
قصه گل کردنت را بارها گفتند

در خطرگاهی که طبع زرد هر طوفان
شهوت قتل درختان تو را دارد

یا به میدانی که هر باد خزان فرمای
حرص مرگ سبز رختان تو را دارد

در خطرگاهی که فکر برگریزان را
پرورانده هر طرف جادوگری تردست

در کمینگاه غفلتهای بد هنگام
می فشارد تیشه زر ساز خود در دست

من دعای نیمه شبهای دلم این است
در تو روز پنجه آویختن با باد

لحظه تا لحظه درختان راست قامت تر
و آتش سبز چمن ها شعله ورتر باد

یا به هنگامی که دست تیشه در کار است
تا که ناگاهان فرود آید به هر ریشه

سبز اعجازی به امداد تو برخیزد
در مصاف ریشه هایت بشکند تیشه

خواهم ای گل کرده داغ زمین ای باغ
در پناه دستهای باغبان مانی

بانگ برداری که باری ما نمی خشکیم
پشت پاییز و زمستان را بلرزانی

      ساعد باقری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی