حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

السابقیه تغذیتنا

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ب.ظ
قبل از نوروز امسال / منزل استیجاری حاجی و ه.خ

هر روز صبح زود
من یا ه.خ (به ترتیب و نوبت )
نون بربری داغ میگرفتیم
و صبحونه خورده سر کلاس یا کار میرفتیم.
وعده ناهار نداشتیم
ولی عصر غذای گرم
معمولا آش سوپ آبگوشت عدسی و ...

هر یک الی یک و نیم ماه
میرفتم یه خرید اساسی میکردم واسه آشپزخونه مون
ماکارونی انواع سس تن ماهی سبزی خرد شده
عسل کره گردو پنیر ماست سویا ادویه و ...

آش رشته درست میکردم توووپ
زنگ میزدیم به رفیق رفقا
گعده میکردیم دیدنی

+ قسمت دوم این پست مرموز میباشد
امشب شایدم فردا...
  • ۹۳/۰۳/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۲۲)

.عاغا یکی به حضرت نجمه رمزو برسونه
ما از شرمندگی دربیاییم
جدی!


ی پست بزارین بهشون بگین ی رمز انتخاب کنن براتون بفرستن
اونوقت ی پست رمز دار بزارین بارمز خودشون رمز اصلیه رو بدین بهش
پاسخ:
حضرت نجمه در کامنت خصوصی رمز پیشنهادیتونو اعلام بفرمایین!

+ با تشکر از حضرت نگین به خاطر ترفندشان
سلام حاجی به قول شما همه زیر سایه درخت نشستیم و داریم گل میگیم و گل میشنویم... تو همچین جمعی دره گوشی حرف زدن میزبان با چند نفر خاص صورت خوشی نداره، رک بگم ناراحتم بی ادبیه؟!
پاسخ:
سلام
معمولا تو جمع های قدیمی
یه نفر جدید که وارد میشه
همه ساکت میشن
مگه اینکه زمان بگذره و اونم بشه آشنا...
چشم المی جان..
چه خوب که هیشکی اینجا فوتبال دوس نداره :)))
حاجی هم که در حال شام خوردنه. مام اینجا برای خودمون جولان میدیم

پاسخ:
:)))
منم که هی دارم این صفحه رو رفرش  میکنم. 
????where are you hajiii



 مِی بی سی فوتبال!!!اُر ایت دینِر :دی
اووووووفففففف زبانو داری اصن (ایکون الی که بادی به غبغب .قبقب غبقب قبغب..!!! زده)


"7 دقیقه مونده تا آخر نیمه اول...
المی جان یعنی گزارش نکنم؟"



خواستی یه چیزایی بگو ولی خوب نیجریه گل زد بهم بگو چشامو ببندم بعد اعلام کن :دی
البته بابام فک کنم صدا تی ویو رو 100 گذاشته من که گوشیامو رفتم گذاشتم چیزی نفهمم:|:دی

آی دُنت نُ نجمه جون!
وا چ زود نیمه اول تموم شد :|
منم که هی دارم این صفحه رو رفرش  میکنم. 
????where are you hajiii

ولی خدایییش جاست والیبااااال اگه کنکور نداشتمااا مینشستم دانلودشم میکردم 6 7 بار دیگه هم نیگا میکردم از بس خوب بازی میکننو منم عاشخه والیبال:)
دقیقه نمی دونم چند..یه کرنر به نفع ایران...
وای خدا نزدیک بود گل بشه...دقیقا رو ی خط دروازه بود....

7 دقیقه مونده تا آخر نیمه اول...
المی جان یعنی گزارش نکنم؟
آدمو جون به لب میکنی بگو راحتمون کن....
به به چه به خودتون هم می رسید....
پاسخ:
می رسیدیم
عاقا من فوتبالو نیگا نمیکنم از کنکورم بیشتر استرس منو میگیرههه:|
فعلن نشستم تو ااقم دارم حالاته بابامو نیگاه میکنم 
خواهشن فقطو فقططططط وقتی ایران گل زد خبر کنین :|
الانم بابام اووووووووووففففف گوووووووولللل کرد قلبم واستاد ولی گویا گل نشد:|

اووه اوووههه استرس دارمممم:| (ایکون الی در حال این پا اون پا کردن o__O)
واقعا انقد امیدهس؟ انقد هیجان داره؟
بنظر من فوتبال ک ورزش مزخرفه اصن ورزش نیس!
البته نظر منه!!!
90 دقیقه الکی میدوئن دنبال توپ!
هیجان نداره
خصوصا ایران :|
والی رو بگی ی چیزی
منم میتونستم نیگا کنم همزمان حوصله نداشتم همه خوابن من رفتم اون اتاق همینطور ک وبا رو نگاه میکردم مقدمه بازی رو هم دیدم ب پوزپلنگ استانمون ی سلامی دادمو اومدم تو اتاق خودم:)))
نتیجش اصن مهم نیس واسم ینی :))
پاسخ:
من نمیدونم چرا به تعداد نفرات توپ نمیخرن
اخخخخخخخخ جون من مرموز دوس میدارم:دی
اوممممم من کمین کردم برا پست بعدی اگهههههه یکیتون رفت نظره اولو زد من میدونمو اون جیییغ زرد قرمز بنفش صورتی ابی نیلی سبز  خاکستری .... میکشم:|
گفتم که بدونین:|

پاسخ:
ایشون کنکورین
هواشونو داشته باشین دوستان!
++خخخخخخخخخخ..خو منم شوخی کردم نگین جان...دی:
+جفتشو همزمان دارم...وب حاجی...ایضا فوتبال...
اون بازیکنه گفتم مصدوم شد از نیجریه..تعویضش کردن.....حالا یه خطا به سود نیجریه...یه لحظه صبر.....ببینم چه می شه
حقیقی گرفتش....رفت کرنر....
بزارین نتیجه کرنر رو هم بگم...
به هدر دادن کرنر رو..یعنی جفت تیم دارن شانسی به توپ ضربه می زنن...
عاغا اصن به ما چه هرطور خودشون صلاح میدونن
+شوخی کردم گمشده جان
باو تو فوتبالم نگاه میکنی؟؟؟ :|
وای شما و ه خ چه حوصله ای دارید داداش من که همیشه یا بیرون غذا میخوره یا میره خونه فامیل اگه هم بخواد غذا درست کنه انقدر زنگ میزنه میپرسه که منو دیونه میکنه کلا در عجبم که بعضی از اقایون اشپزی میکنند  مردها چه حوصله ای دارند فوتبال نگاه میکنند
پاسخ:
ما هم حوصله فوتبالو نداریم
ولی آشپزی چرا
نگین جان....من از کجا بگیرمش...چطور بگیرمش...اسلام و اینا رو کاری ندارم...اصلا به نظرت زورم می رسه که نگهش دارم تازه حالا یه لحظه هم نه...تا وقتی تو از خراسان بیای...موهاشو بکشی..
++ نیجریه داره 10 نفره بازی می کنه..یکیشون مصدوم شد...ایران خیلی بد بازی می کنه...
:| امشب
فرداشب نههههههههههههههههههههههههههه
گمشده حاجیو بگیر فرار نکنه من موهاشو بکشم یکم :)))
پاسخ:
با حاجی مهربان باشید
خدای حاجی ره
ای بابا...حاجی ..رفتی تو کار پست دنباله دار ها..
یه رب از بازی گذشته..فعلا خبری نیست..
نیجریه یه گل زد ولی داور قبول نکرد...
عاقا دیگه :(( مرموز نه!!!!!!!
پاسخ:
عاغا یکی به حضرت نجمه رمزو برسونه
ما از شرمندگی دربیاییم
جدی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی