حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

البحثیه البلا ثمریه

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ب.ظ
یکی از بحثای همیشگی من با مادرم
سر غذاهای زیادیه که درس میکنه
و همینجور تو یخچال میمونه...
میدونه حق با منه
ولی نمیتونه خودشو تغییر بده

+ همیشه خونه که میرسم (خونه پدری)
بعد از دستبوسی والدین
میرم سر یخچال!
خسته و کوفته سفر و اتوبوس و اینا...
دفه قبل شمردم پنج نوع غذا تو یخچال بود
کم زیاد تازه کهنه کامل دست خورده ...
و باز گلایه به مادرکه:
مادر ملت غذا ندارن بخورن
اونوخ شما پنج نوع غذا تو یخچالته...

++ منم تلافی میکنم
و هر چی میگه چی برات درس کنم
میگم: همینایی که تو یخچال هس میخورم...

+++ ادامه دارد...
  • ۹۳/۰۳/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۱۹)

کاش یکمم درس میخوند!!!

+ آیکون حاجاغای زیرآب زن




خخخخخخخخخخخخخخخ حاجی زیرآب الینارو میزنی؟؟؟؟
البته اون خودشم میدونه درس نمیخونه :دی
اگه حاجی میخواستی زیرآبه منو بزنی من اسمم المیه دقت کنی الینا بهش نمیخوره هااا:دی
خخخخخخخخخخخ
این به اون در(قلاقل:دی)
چرا قانع به غذای یخچال, وقتی غذای گرم و درخواستی میتونی داشته باشی؟!
ما لله اینکارو میکنیم
والا...


حاجی مادر همونم گرم می کنه بعد می ده بخورین...هویجور که از تو یخچال در نمیاره بزاره جلو شوما....:))
پس ماالله نمی شه...:))
  • عروس کوشولو
  • اصن مامانا نمیتونن غذای کم درست کنن
    مثلا ما یه روز تو هفته روز باکسازیه یخجاله :|
    من این روزا مامان و بابا رو تنها میذارم به هرحال میخوام یاد دوران نامزدیشون بیفتن
    نیتم خیره:))))))))
    پاسخ:
    :))))))
    ما که یه الینا داریم عین جارو برقی هر چی تو یخچاله مبلعه دیگه به فردا و پس فردا نمیرسه همیشه ی خدا هم گشنه ست 
    پاسخ:
    کاش یکمم درس میخوند!!!

    + آیکون حاجاغای زیرآب زن
    حالا از همه ی قضایا بگذریم الان جام جهانیه و امشب ایران و نیجریه والانم شرو شد بازی :)))
    من از فوتبال خوشم نمیاد فقط اولشو دوس دارم ک سرودارو پخش میکنن و اینا حال کردین اولش ی استپ خورد یوزپلنگای استان مارو نشون داد؟؟؟
    دوستان شهر ما ی پارک حیاط وحش داره بفرمایید درخدمت باشن :)))
    پاسخ:
    همچین میگین یوزپلنگای ما انگار گربه های خونه تونن
    والا...
    :))))
    اووووففف اوفففف گفتین غذااا باز امشب مامان جان یه ذرت مکزیکی بهمون داد .....
    من الان دارم با دندونام تایپ میکنم ....
    پاسخ:
    زیارتش کردیم در اینستا
    والا حاجی منم جای شما باشم...از بس غذای دس پخت خودمو بخورم...و گاهی اصلا غذا گیرم نیاد...گاهی دس پخت هم خونه ای باشه...مسلما به غذاهای تو یخچال قانع خواهم بود..تازه سر خونواده منت هم می زارم که دارم صرفه جویی می کنم..والا...دی:
    پاسخ:
    چرا قانع به غذای یخچال, وقتی غذای گرم و درخواستی میتونی داشته باشی؟!
    ما لله اینکارو میکنیم
    والا...
    فهمیدم. حاجی پای تی وی نشسته منتظر شروع فوتبال :)))
    پاسخ:
    اونم من!!!!
    اصراف گناه می باشد
    مامان منم غذا میزاره می مونه همیشه سرش غر میزنم و اونم ازم دلخور میشه
    اما من اندازه میزارم میگم هر کی گشنش باشه با نون می خوره

    پاسخ:
    مادرو که نباس دلخور کرد
    ولی احسنت...
    "بچه ها؟
    یا حاجی ه.خ رو خفه کرده
    یا ه.خ حاجیو
    یا هردو 
    یا هیچ کدام
     :|
    شایدم همه موارد..."



    اخخخ جون من برم افسرده شم 10 روز دیگه کنکورمه 
    ه.خ هم میدونه کی کارشو بکنه هاااا :دی
    تچکر میکنم
    کسی با من حرف نزنه من الان افسردم:( 
    :دی 
    پاسخ:
    یعنی بعضی حاضرن واسه بعضی چیزای کوچیک چه بعضی هایی رو که فدا کنن
    خخخخ
    :(((( اصن حاجی چند روزه افسردگی گرفته من میدونم... 
    باو یه دخدر چشم سبز و دارای شاسی بلند داوطلب شده دیگه.. :))))))))

    الان حاجی خونم رو حلال میکنه :دی
    بچه ها؟
    یا حاجی ه.خ رو خفه کرده
    یا ه.خ حاجیو
    یا هردو
    یا هیچ کدام
     :|
    شایدم همه موارد...
    چه گل پسری..بح بح
    خوبه ادم همچین روحیه ای داشته باشه..
  • خانم مهندس
  • همینایی که تو یخچال هست رو میشه تبدیل کرد به یه غذای جدید وتازه!!!!!
    مثلن من هر وقت ظهرا برنج مون زیاد میاد,ماست وتخم مرغ و...میزنم,میریزی تا ماهیتابه میشه یه چیز تومایه های ته چین!!اگه خورشتم مونده باشه که چه بهتر!!!گوشتاش رو میریزی توش!
    +بادمجون باقی مانده رو میشه کوبید باکشک قاطی کرد و....میشه کشکو بادمجون
    مرغ های باقی مانده ظهر رو تکیه تیکه کنی سرخ کنی بارب وسیب زمینی,یه چیز معرکه ای میشه :-D
    قیمه هر وقت اضافه اومد میشه بزاری تو فریز هر وقت حلیم درست کردی بریزی روش!!!
    اینجوری غذاها دور ریخته نمیشه تازه یه غذای جدیدیهم میشه
    دیگه وقتایی که نمیتونم مدلشو عوض کنم.اسم جدیدی میزارم روش مثله:منتخب هفته.مروری برگذشته,نصف النهارو.....اینجوری یه تغییری میدیم:-)))
    http://takfekr.blogfa.com/post/343
    خداییش مامان من اگه خود غذا رو نیاره اون غذا رو ب ی غذای دیگه تبدیل میکنه
    ی غذای جدید
    دقیقا همینی ک مریم میگه
    این که عادت کل مامانهاست.بنده خدا بابای من نمیزاره هیچیشو بریزیم بیرون.همیشه بهمون میگه شما جبهه نرفتید که قدر عافیت بدونید ما نون خشک هم به زور گیرمون میومد واقعا با این همه نعمت بازم ما ادمها نا شکریم 
    من غذا رو دور نمیریزم. انقدر به انحاء مختلف
     گرم و فرآوریش میکنم تا کامل بخورن و تمام بشه.
    به همینی که شما گفتین همیشه فکر میکنم.
    متاسفانه جایی رو دیدم که مردم غذا نداشتن بخورن جز چغندر،
    و جالبه که اونجا تریاک بیشتر از غذا یافت میشد!
    خوب کاری میکنین!!
    اتفاقا بنظر من اگه مثلا نهار بمونه ادم همونو شام بخوره!
    من نهار ک میمونه صبونه میخورم :)))
    مثلا خورش و اینا
    اونوخ نمیدونم چرا بهم میگن بدنگذره :)))

    +نه جدای ازشوخی واقعا اسراف بده!
    بابام خیلی تاکید داره رو این قضیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی