حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

التهدیدنا

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ

فردا پست ثابت برچیده میشه بساطش

اونوخ من میدونم و اونایی که جواب درست و درمون ندادن

یا اصن جواب ...


  • ۹۳/۰۳/۱۲
  • حاجی ره

نظرات  (۲۶)

فحش رفتـن مـا؟بـه شمـا؟چـرا؟!
قدر زر زرگر شناس!
تـازه انقـدر هـم حـالـمـان بـد بـود
استعفـا را نـوشتیـم استفعـا!
و مـن الله تـوفیق...
مـا یک متصدی امـور امـوات بـودیـم
کـه آن را هـم کـم کـم داریـم استفعـا مـی دهیـم!
پـس دادن اطلـاعـات هـم از جـانبمـان ضـرورتـی نـدارد!
...
در هـر صـورت...
حلـال بفـرمـاییـد مـا را...

.یکی از دلایلی که دوس ندارم با دوستان مجازی ملاقات حقیقی داشته باشم
آدم فک میکنه لخته جلو طرف



نچ نچ نچ نچ چ منحرف!! :))

+ نه جدا من نفهمیدم ینی چی لختین؟؟ چ ربطی داره اخه!!
به به رمیصا خانوم :))
سلوووم اباجی خعلی موخلصیم ب غوران
سلومیجات باووو :))
چاککککراتیم
زت شوما خعلی زیاووود :))
حاجی تهدید کرده بودید ما هم ج دادیم !
:))
پاسخ:
نمیشد رفاقتی حلش کرد؟!
حتما باس کار به تهدید و اینا میکشید؟!
والا...

دوستی گفتن دشمنی گفتن
  • چیک اینجینیر ^_^
  • حاجی من اطلاعاتم همونه که قبلن تو فرم رزومه ام ارسال کردم
    منتهی یه چند ماه سنم زیادتر شده نسبت به قبل
    لطفن خودتون تو فرم تغییر بدید
    با تچکر
    +در ضمن من همچنان منتظرم برا کار تماس بگیریدا والا

    با سلام
    پاسخ:
    سلام
    میتونین واسه پستا شماره بزنین
    و دسته بندی موضوعی کنین؟'
    البته حقوقش ناچیزه...
    :-)
  • بـــــآنــــوی ِ مـــُردادی
  • حاجی ما که جواب دادیم :استرس
    راضی بودی ؟ :دی

    + عه سهیل :| وبتو چرا پاک کردی ؟ :|
    پاسخ:
    دست بوسم!!!
    داش سهیل هر چند تو قابل ندونستی ک  خبر بدی اما مراتب سلام خودمون رو از اینجا خدمتتون عرض میکنیم.

    اما سوال منو جواب ندادی حاجی!

    اون نذر رو میگم.

    پاسخ:
    فکر نمیکنم بر عهده شما چیزی باشه
    بر فرض بودن هم چیکار میتونین بکنین؟!
    فلذا بیخیال
    مگه اینکه به یاد بیارین
    که واجب میشه اداش
    البته اونم در صورتی که نذر شرعی کرده باشین
    و نذرتون با تمام شرایط بوده باشه
    در این صورته که واجب میشه اداش
    حاجی عاغا سلووووووم صب عالی متعالی 
    ویژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ خخخخخخخخخخخخخخخ :))
    چاککککراتیم حاجی بی مثاووولی والا :))
    پاسخ:
    سلام علیکم یا سهیل
    خوبه فقط یه مود داری رفیق...
    ما رو تهدید میکنی حاجی؟
    میخوای اطلاعات بگیری بعد ما رو بفروشی؟
    هان؟ هین؟ هون؟
    پاسخ:
    :))))
    حالا میگین خوب میخرن عایا؟!

    ما هم همش سوال کردیمو جوابی نگرفتیم!

    پاسخ:
    فرصتش پیش نیومد
    چه کنم؟!
    ترسیدم....نکنه منظورتون من وامثال من که خواننده خاموشیمه؟؟؟؟؟؟
    حقیقتشو بگید!!من تحملشو دارم..

    پاسخ:
    امتحان الهیه...
    حالا نیس به سر ما که مودبانه و درست جواب دادیم گلی زدی
    والا
    پاسخ:
    یه گل کوچولو هس
    به زودی میزنم به سر مبارک...
  • پرنده ی شکسته بال
  • حاجی جواب پست بالا رو دادم فقط برای اینکه جواب سوالن رو زودتر بگیرم..

    بعدشم من رمز میخوااااااام
    پاسخ:
    سوالا زیادن و من یه نفر
    اونم یه نفر خسته و بیحس...

    رمزو فرستادم
    اگه برسه البته!
    سلام

    خوب من اصن هیچ تخصصی ندارم مثلا... چی باید بگم؟!
    بگم خونه دارم و  مثلا فلان مدرکم دارم! چه فایده داره؟!
    پاسخ:
    سلام
    داریم آدم بی تخصص؟!
    اون که میشه مجسمه!!!
    بگید خونه دارین شاید مهمون واستون بیاد
    مدرکتونو بگین شاید از رشته تحصیلیتون استفاده بشه
    کم کمش میفهمیم با یک انسان واقعی و موجودیت دار طرفیم اونور خط
    خب میریم ک داشته باشیم ی سکوت وحشتناکیو تا وقتی حاجی برگرده!!
    ک میشه فرداشب...
    پاسخ:
    مجری خوبی هستین
    فعال و پر نشاط...
    صرفا جهت اطلاع:


    دوستان!

    مجبور نیستین جواب بدین

    اگه مایل بودین میتونی فقط به بعضی موارد پاسخ بدین

    یا پاسخ های کلی بفرمایین (مثل بعضی پاسخهای فوق!)




    پاسخ:
    البته باس عواقبشو هم پذیرا باشین...
    همچیـن میگن جواب درست درمون نـده هـرکی ؛ انگا خودشـون کپی شناسنامشـونُ رد کردن اینجـا !!

    والا همـش بـازه َس کـه !! سن : از بیس تا سی ؛

    محلِ زندگی عَ شرقِ ایران تا غربِ ایران !!

    کار تشبیـه ؛ تخصص استعـاره !!

    چـارتـا سـوالمـ میپـرسی در رابطه با پست بـه جهـتِ شفـاف سـازی حوالـت میکـنن

    بـه قـرنِ بـد !!

    + همون به قولِ آقـا سهیل چیـزی نگیمـ سنگیـن تـریمـ  !!



    پاسخ:
    برای بار چندم:
    از کله سحر تا بوق گربه رو اینجا پست و اونجا عکس میزاریم
    دیگه فقط مونده اسکن مدارک شناساییمونو بزاریم واسه دانلود
    حالا برعکسشو ببینین
    اطلاعاتی که من از دوستان دارم ده درصد اون چیزی نیس که اونا از من میدونن
    یکی از دلایلی که دوس ندارم با دوستان مجازی ملاقات حقیقی داشته باشم
    آدم فک میکنه لخته جلو طرف
    والا...
    حاجی راستی یادم رفت بگم!

    از اینا هم بلدم :

    هنرمند معرق

    اینیم دیگه! :))
    :دی
    پاسخ:
    یه پست به افتخار دوست هنرمندمان...
    اخه برا بعضیام مث ما لازم نیس جواب بدیم
    میشناسین دیگه
    کل جدو اباد مارو الان میدونید کیه:)))
  • پیمان/پیمانه!
  • مانم که صد سال قبل جواب دادیم جایزه داریم لابد؟ هوم؟ :))
    ما که جواب دادیم قبلا. جواب ندادیم!؟
    چیز دیگه ای هم باید میگفتیم عابا مثلندش؟ :)
    حاجی ما ک جزوش نیسدیم نع سوال کردیم نع جواب گرفدیم یر ب یریم :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی